Ferrari LaFerrari va primi o versiune XX de 1.050 CP în 2015
Italienii de la Ferrari vor dezvolta o versiune mai performantă a lui LaFerrari, alături de o decapotabilă. LaFerrari XX este aşteptat să dezvolte 1.050 CP.
Ferrari LaFerrari va primi o versiune XX, anunţă americanii de la Car&Driver citând o declaraţie a lui Antonello Coletta, şeful departamentului sportiv al mărcii italiene. Primele informaţii legate despre noul LaFerrari XX anunţă un nivel de putere de 1.050 CP şi o lansare pregătită pentru anul 2015. Programul XX de la Ferrari le oferă clienţilor înstăriţi maşini de competiţie "la cheie" şi etape în care aceştia îşi pot pune la încercare îndemânarea cu vehiculele lor speciale. Primul supercar de la Ferrari care a primi o versiune XX a fost Enzo, urmat de modelul 599. În raport cu versiunea standard a lui LaFerrari, versiunea XX va fi mai uşoară şi mai puternică, totul pentru performanţe maxime.
Luca di Montezemolo: "Avem peste 700 de comenzi pentru noul LaFerrari"
Primele prototipuri surprinse pe Nurburgring aveau geamuri laterale din policarbonat în loc de sticlă, anvelope slick dezvoltate special de Pirelli, o suspensie modificată, electronică de competiţie şi o caroserie din fibră de carbon căreia i-au fost aplicate modificări. Toate schimbările respective ridică presupunerea că modelul LaFerrari XX nu este destinat drumurilor publice. Reprezentanţii Ferrari au negat o parte din zvonurile legate de viitorul model XX apărute în urma prezenţei prototipului de la Nurburgring, pretinzând că acesta era doar un banc de probe pentru viitoarele tehnologii pregătite pentru Le Mans.
Primul model LaFerrari este de vânzare pe piața second-hand din Germania
În prezent, singura posibilitate de personalizare a lui LaFerrari este culoarea exterioară. Clienţii pot alege între negru, roşu şi galben, precum şi dintr-o gamă de culori extinsă, oferită contracost. Italienii vor construi doar 499 de unităţi LaFerrari, deşi au primit comenzi duble la scurtă vreme de la lansarea celui mai puternic mode din istoria companiei.
Via Car&Driver
primul film 2:20 - cedeaza suspensia dreapta spate