DACIA 40 | Echipe Dacia Rally de-a lungul timpului
Dacia a participat, inainte de '89, la raliuri interne si internationale de succes. 1100 si Dacia Sport faceau furori!
-
B.Boy Miro, vineri, 15.05.2009 22:49Faceau furori....
faceau furori pentru ca nu aveau motoarele care le ai tu si eu pe sport.....documenteaza-te putin. Iti zic eu ca e interesant. Ramai masca cand vezi ce motoare si alte chestii aveau masinile alea pe vremea lor!
-
profesoru, miercuri, 27.05.2009 09:51pune in cantar
Daca analizezi rezultatele din competitiile internationale si pui in balanta, ai vei avea un punct de vedere corect. Eu ca fost angajat al sectiei rally DACIA pot sa-ti spun ca stateam foarte bine.
-
pesso, sâmbătă, 22.08.2009 23:32Pesso
Hehe... si tati meu in poze acolo ! Sunt mandru!
-
Mircea, luni, 23.11.2009 21:41Aveau succes
Nu scapam nici o cursa inainte de 90, in preajma localitatii mele, mai ales ca erau putine. Se modificau la greu aceste Dacii. Erau motoare cu pana la 4 carburatoare. era incredibil ce puteau scoate din ele. Doar masinile Lada le faceau fata, aveau cursa mai scurta si intrau mai usor in ture. La cursele internationale erau avantajati de regulamente, care erau pe cilindree pe atunci. Ce mandrie cand am castigat Raliul Acropolis! Cred ca o echipa de raliuri Logan sau Sandero ar putea reprezenta Romania! In galben, ca atunci!
-
Mircea, luni, 23.11.2009 21:44Dacia Turbo
Nicu Grigoraj a adus Dacia lui Sport de curse (o folosea si la viteza si in raliuri, cu alte suspensii) la 200 CP! Era motorul de 1400 cu chiulasa si turbo de pe Renault 5 Turbo! Anvelope de 225! Era nebunie pentru acea vreme.
-
george BV, sâmbătă, 13.02.2010 11:30dacia rally
pe vremea aceea eram fan DACIA si imi placeau si raliurile pasiune care a ramas si in ziua de azi , imi pare rau dar trebuie recunoscut k DACIA nu a castigat nici-un raliu international singura clasare mai buna a fost cea a lui Stefan Vasile din raliul Portugaliei 1985 la clasa 1300 dar sa nu uitam ce ne faceau echipele de uzina Skoda ,Lada ,Fso care ne bateu la noi acasa si nici macar Nicu Grigoras care participa in "cupa tarilor socaliste" cu performanta Dacia sport turbo nu prea stralucea. Asta e istoria buna rea este istoria noastra.
Citeste si
-
DACIA - 40 DE ANI DE ISTORIE | miercuri, 20 augustDACIA 40 | Gama Logan, apogeul marcii DaciaDupa reasocierea cu Renault, Dacia a lansat un nou model care a introdus trendul masinilor low-cost in industria auto. Citeste tot
-
DACIA - 40 DE ANI DE ISTORIE | miercuri, 20 augustDACIA 40 | Adio, epoca veche! Vine Logan!Tranzitia dintre Solenza si Logan a fost facuta simplu, printr-un clip de 15 secunde. Efectul a fost insa cel scontat. Citeste tot
-
DACIA - 40 DE ANI DE ISTORIE | miercuri, 20 augustDACIA 40 | Logan Steppe, prezentarea videoLogan Steppe Concept a facut furori la Geneva in 2006. Era normal: reprezenta a doua varianta de caroserie Logan. Citeste tot
-
DACIA - 40 DE ANI DE ISTORIE | miercuri, 20 augustDACIA 40 | Primul spot publicitar SolenzaDacia Solenza a fost promovata printr-un spot care a fost considerat de publicul vremii o provocare de marketing. Citeste tot
-
DACIA - 40 DE ANI DE ISTORIE | miercuri, 20 augustDACIA 40 | Prototipuri si serii limitate marca DaciaOdata cu istoria Dacia descoperim si prototipuri care nu au fost expuse niciodata si serii limitate ale marcii. Citeste tot
FACEAU FURORI TRASE DE AVION,NU?AM SHJI EU UN SPORT SA FIM SERIOSHJI