Cursele de Formula 1 de la Silverstone din iulie, în pericol din cauza carantinei: Hockenheim este soluția de rezervă

Publicat joi, 21.05.2020 16:09 de Daniel Popescu, Foto: Red Bull Content Pool

Cele două curse de Formula 1 de la Silverstone planificate pentru luna iulie sunt în pericol din cauza carantinei obligatorii anunțate de autorități pentru străini, însă existe șanse ca ambele să fie înlocuite de Hockenheim.

Planurile actuale ale Formulei 1 sunt ca circuitul de la Silverstone să găzduiască două curse în luna iulie, însă autoritățile din Marea Britanie au anunțat recent că străinii care intră în țară vor fi obligați să stea 14 zile în carantină.

Formula 1 încearcă să obțină o excepție de la această regulă, însă în caz contrar va fi nevoită să abandoneze cele două curse. Prin urmare, șefii competiției se află în discuții avansate cu reprezentanții circuitului de la Hockenheim pentru a organiza cele două curse în locul circuitul de la Silverstone.

"Suntem în discuții cu Formula 1. Stabilim condițiile în care ar fi posibil, cum ar fi aprobarea autorităților, situația infecțiilor, disponibilitatea circuitului și, evident, aspectele economice", a declarat Jorn Teske, directorul executiv al circuitului de la Hockenheim.

În plus, acesta susține că Hockenheim ar putea găzdui cel puțin o cursă de Formula 1 chiar și în cazul în care Silverstone va face parte din calendarul competițional.

"Decizia politică referitoare la carantină ar putea avea un efect asupra calendarului european. Totuși, asta nu înseamnă neapărat că vom ieși din cursă dacă etapele de la Silverstone vor avea loc", a adăugat el.

O decizie finală a guvernului britanic în privința carantinei pentru Formula 1 este așteptată la sfârșitul acestei săptămâni.

Planurile actuale prevăd ca sezonul 2020 al Formulei 1 să înceapă în 5 iulie în Austria și să aibă 19 curse desfășurate pe 16 circuite.

Data Tara
5 iulie Austria
12 iulie Austria
26 iulie Marea Britanie
2 august Marea Britanie
9 august Ungaria
23 august Spania
30 august Belgia
6 septembrie Italia
20 septembrie Azerbaidjan
27 septembrie Rusia
4 octombrie China
11 octombrie Japonia
25 octombrie Statele Unite
1 noiembrie Mexic
8 noiembrie Brazilia
22 noiembrie Vietnam
29 noiembrie Bahrain
6 decembrie Bahrain
13 decembrie Abu Dhabi

Via Autosport

  • Costel, joi, 21.05.2020 17:42

    is atat de increzator in aptitudinile profesionale ale lui sebastian vettel coroborate cu calitatile indubitabile ale SF1000 incat is dispus la supremul compromis pentru un fan ferrari: ca intreg sezonul 2020 sa se desfasoare exclusiv pe Silverstone , atat pe actualul traseu de GP in sens orar si evident antiorar cat si toate configuratiile posibile pe care le ofera complexul din Northtamptonshire: MotoGP, National ,Grand National,Stowe Long ajungand chiar si pe cert meschina varianta Stowe nu doar pentru un monopost de F1 al carui itinerariu agoniseste numai 1281m! anytime lewis!! anywhere pigmentatule !!!

  • hahaha, joi, 21.05.2020 18:25

    Potrivit noilor zvonuri la Mercedes ar putea sa ajunga Russell nu Vettel. De asemenea este posibil ca Botas sa ajunga la Renault. https://www.gpblog.com/en/news/59878/-george-russell-will-be-driving-next-to-hamilton-for-mercedes-in-2021-.html

  • Costel, joi, 21.05.2020 21:07

    hlizitule , pe mine nu ma surprinde sub nicio forma o astfel de stire, cu "challengeri" precum Russell in cadrul echipei din Brackley pigmentatul si-o insusit odata cu trecerea anilor statutul de pilot alfa pentru BenzF1 iar palmaresul sau in marele circ o devenit cu timpul intr-atat de dolofan incat repugna multora numa' si numa' dintr-un motiv lesne de identificat: pentru ca o avut mare grija sa-si procure/sa-i fie procurati doar flufferi drept coechipieri ! un vettel sau chiar un alonso langa pigmentat in 2021 la Benz is ferm convins ca-i generator de multe frisoane/temeri profesionale pentru cel din urma incat nu m-ar mira deloc ca pe la Boboteaza 2021 sa apara intr-un breaking-news si sa declare ca dupa cele 6 titluri mondiale nu mai gaseste motivatia necesara sa continue in F1, bla, bla , bla.... asta numa' pentru a-si ascunde limitele si certele carente intr-o singura si unica confruntare cu un pilot in adevaratul sens al cuvantului , confruntare aflata la apogeul autenticului, veridic generat tocmai de cel mai performant monopost din era V6T pentru ambii piloti