BMW a pregătit un stand de 12.000 de metri pătrați pentru Salonul Auto de la Frankfurt

Publicat marţi, 08.09.2015 14:57 de Sebastian Toma

Grupul BMW a prezentat planul standului pe care l-a pregătit pentru această ediție a Salonului Auto de la Frankfurt. Standul are 12.000 de metri pătrați, este împărțit pe două etaje și găzduiește toate mărcile din portofoliu.

BMW Group a prezentat schița standului său de 12.000 de metri pătrați de la Salonul Auto de la Frankfurt. Standul va fi deschis în perioada 15-27 septembrie și va găzdui toate mărcile din portofoliul concernului german, de la MINI și BMW la Rolls-Royce. Bineînțeles, submărcile BMW, respectiv BMW i și BMW M, vor avea un spațiu expozițional dedicat în standul concernului german. Standul companiei BMW are și un mini circuit de testare, care va măsura o lungime de 400 de metri și le va permite vizitatorilor să ia parte la demonstrații de condus activ ale automobilelor BMW și MINI.

BMW 330e: consum de 1.9 litri pentru versiunea hibridă alimentată la priză a actualului Seria 3

Întreaga expoziție va avea 20 de scurte show-uri, pe scene integrate în circuitul germanilor. Doar scena BMW are o lățime de 50 de metri, fiind marca de bază a concernului cu același nume. Pentru a-și pune în valoare expoziția, BMW a dezvoltat o aplicație dedicată BMW IAA, care va avea ghid audio al standului și va include funcții de realitate augmentată. Astfel, noul BMW Seria 7 și alte exponate ale concernului vor putea fi admirate cu artificii digitale. Ediția 2015 a Salonului Auto de la Frankfurt pune accentul pe noua navă amiral a nemților, care va fi vedeta standului germanilor.

BMW 225xe Active Tourer este primul monovolum plug-in hybrid produs de marca bavareză

Partenerul BMW Group pentru show-uri și pentru punerea în scenă a spectacolelor derulate în acest spațiu pe întreaga durată a evenimentului este compania Wolf Production, în timp ce planificarea implementării este gestionată de Blue Scope Communications (pentru BMW) și bfm-net (pentru MINI). În materie de creație și concept, agenția Meiré und Meiré este responsabilă pentru mărcile BMW și MINI. Marca de lux a concernului german, Rolls-Royce, este gestionată de agenția de creație, concept și implementare Puchner P3.

BMW X1 ajunge la a doua generaţie: mai mare, mai încăpător şi cu tracţiune faţă şi integrală

Via BMW