Autonomia nu mai e (neapărat) o problemă: Opel Ampera-e anunță 500 de kilometri cu un "plin" de baterii
Opel își propune să revoluționeze piața de mașini electrice prin noul Ampera-e. Autonomia măsurată de ciclul de testare NEDC, folosit de toate mașinile din Europa, este de 500 de kilometri.
Opel prezintă oficial astăzi la Salonul Auto de la Paris noul Ampera-e, model electric care-și propune să revoluționeze piața mașinilor electrice accesibile. Iar veștile sunt foarte bune: dacă în urmă cu două săptămâni, în pregătirea Salonului Auto de la Paris, Opel anunța că Ampera-e va avea o autonomie de "peste 400 de kilometri", astăzi aflăm că testele europene oficiale au determinat o autonomie-maximă record: 500 de kilometri pentru noua electrică Opel.
Opel Ampera-e: date esențiale
● Ampera-e este versiunea europeană a lui Chevrolet Bolt, model pe care General Motors îl vinde în SUA.
● Electrica germană are o baterie cu o capacitate de 60 de kWh care îi oferă o autonomie maximă de 500 de kilometri conform ciclului de testare NEDC (testul clasic utilizat pentru determinarea consumul sau autonomiei modelelor vândute în Europa).
● Inginerii Opel spun că la rularea în ritm normal cu funcțiile de confort pornite, Ampera-e oferă o autonomie medie "mai mare de 380 de kilometri".
● Nu se cunosc încă prețul european al lui Opel Ampera-e. Prognozele arată un preț de pornire de 33.000-40.000 de euro.
● Motorul lui Ampera-e dezvoltă 204 CP.
● Modelul german accelerează de la 0 la 50 km/h în 3.2 secunde.
● Ampera-e oferă 5 locuri pentru pasageri și "un portabagaj cu capacitatea unei compacte cu cinci uși".
● Opel: "Ampera nu este o mașină eco de lux, nu este un gadget și nu e a doua mașină. Opel democratizează mașinile electrice odată cu apariția lui Ampera-e".
● Modelul Opel va fi disponibil pe piață în primăvara anului 2017.
ce s-a intamplat cu vechiul ampera care arata cat de cat ca un sedan?