Audi se întoarce în vremea locomotivelor cu abur: a comandat un tren hibrid
Pentru a reduce nivelul de poluare din interiorul uzinei sale din Ingolstadt, Audi a comandat o locomotivă hibrid, care funcționează vreme de două ore cu electricitate.
Deși suntem în secolul XXI și asistăm la o adevărată revoluție tehnologică, Audi se întoarce la locomotive. Nu este una cu aburi, așa cum am fi tentați să credem, ci una hibrid, creată de cei de la Alstom, specializați în producția unor astfel de vehicule.
Ea va fi folosită în interiorul uzinei din Ingolstadt pentru a-i ajuta pe cei de la Audi să reducă poluarea din interiorul amplasamentului de producție. În total, 15 trenuri ajung în fiecare zi la fabrica din Ingolstadt cu elemente de presaj, motoare și transmisii. De asemenea, tot de aici pleacă multe componente către celelalte uzine Audi din Europa.
În total, în interiorul amplasamentului din Ingolstadt există 18 kilometri de cale ferată și 17 locomotive. Fiecare ajunge să funcționeze 3800 de ore pe an, având în vedere că o zi normală presupune aproximativ 75 de manevre.
Tocmai de aceea Audi speră ca noua locomotivă hibridă, cu 1000 de cai putere disponibili, va putea reduce emisiile actuale ale fabricii cu 60 de tone.
Locomotiva poate funcționa în mod complet electric vreme de două ore. În timpul pauzelor de masă ea se pune la încărcat. Dacă energia bateriilor este epuizată, locomotiva dispune și de un motor diesel, gata să preia îndatoririle.
Ce titlu de doi bani! Unde-i locomotiva cu abur? Abureală. Jurnalism de tot rahatul!