Volvo luptă împotriva secetei din California cu un îndemn simplu: ”Nu vă mai spălați mașinile!”
Un dealer Volvo din California a inițiat o campanie care îi îndeamnă pe șoferi să nu își mai spele mașina. Această măsură ar urma să economisească câteva sute de mii de litri de apă.
California traversează cea mai gravă secetă din ultimele decenii. Lipsa acută a apei nu s-a mai simțit la un nivel atât de alarmant, motiv pentru care lacul Goose a secat. Fenomenul nu a mai fost consemnat din anul 1920.
Pentru a face populația să conștientizeze problema lipsei de apă, Volvo a inițiat o campanie ingenioasă pe tot cuprinsul statului american. Mai exact, constructorul suedez îi roagă pe localnici să nu-și spele mașina prea des. Inițiativa este promovată sub hashtagul #drivingdirty și are în prim plan o serie de modele ale constructorului, vopsite în așa fel încât să pară extrem de murdare.
Proiectul a fost demarat de Steve Hinkle, administratorul dealerului Volvo din San Diego, care oferea la început un bon de spălare automată a mașinii cu apă reciclată. Mai apoi, dealerul a anunțat că nu va mai spăla mașinile sale alegând o soluție de curățare fără apă.
Potrivit unui studiu condus chiar de Volvo, măsura ar urma să economisească 408.000 litri de apă, o valoare importantă pentru un stat care suferă acut de secetă.
via autoblog
Si cine plateste revopsirea masinii, daca circul cu ea constant murdara ? Eu nu ? la dealer nu ? 4000 de euro pentru o revopsire nu ? Buna asta Volvo. Ideea e buna, dar cred ca spalatul masinii e printre ultimele probleme cand vine vorba de consumul excesiv de apa. Dar da, ca si campanie de marketing, e buna. Eu faceam una cu #stophavingsexinthebackseataftergraduation, ca sa scada si numarul de avorturi, familii destramate si copii orfani.