Andy Palmer, preşedintele Nissan, părăseşte compania pentru Aston Martin
Andy Palmer părăseşte oficial Nissan după 23 de ani de activitate în cadrul companiei. Fostul preşedinte Nissan şi Infiniti va ocupa aceeaşi funcţie în interiorul Aston Martin.
Cu numai o lună înainte de Salonul Auto de la Paris, unde trebuia să dezvelească noul Nissan Pulsar, rivalul japonez al lui Volkswagen Golf, Andy Palmer, omul care conducea destinele companiei nipone a trecut Canalul Mânecii pentru a fi înregimentat de Aston Martin.
Constructorul din Regatul Unit a anunţat astăzi oficial că Andy Palmer va fi noul său CEO, însă nu a înaintat şi o dată privind intrarea în exerciţiul funcţiei. Potrivit Aston Martin, Andy Palmer va fi responsabil cu supervizarea noii faze de creare şi dezvoltare a produselor. De asemenea, noul CEO va fi nevoit să recâştige teren în faţa unor branduri de succes cum sunt Ferrari, Lamborghini şi Porsche.
După un proces de recrutare despre care se spune că a durat aproape un an, Palmer îi va lua locul lui Ulrich Bez, care s-a retras din fruntea companiei în urmă cu câteva luni. Andy Palmer părăseşte astfel Nissan şi totodată Infiniti, unde preluase frâiele după plecarea lui Johan de Nysschen la Cadillac, în iulie 2014.
Locul lui Andy Palmer va fi luat de Phillipe Klein, care va deveni noul CEO Nissan şi îi va raporta direct lui Carlos Ghosn, preşedintele alianţei Renault-Nissan.
Într-un interviu acordat publicaţiei Bloomberg, un purtător de cuvânt Nissan a declarat că plecarea lui Palmer nu va afecta planurile companiei.
Cariera lui Andy Palmer
Andy Palmer şi-a început cariera în industria auto în 1979 ca discipol şi apoi a fost înregimentat de Austin Rover în 1886. Rămâne aici până în anul 1991, când părăseşte compania din funcţia de şef al departamentului de dezvoltare al cutiilor manuale.
Angajat de Nissan Technical Centre Europe, Palmer a avut nevoie de 10 ani pentru a deveni director de program pentru divizia de vehicule comerciale uşoare Nissan. În 2009 este din nou promovat şi ajunge vice-preşedinte Nissan, fiind inclus şi în comitetul executiv.
Mai bine! Si asa Nissan a ajuns o anexa a Renault, fac masini la fel de slabe ca si francezii. Unde era Nissan dpdv al fiabilitatii si trainiciei si unde au ajuns! Bleah...