Americanii primesc un Insignia OPC mai "cuminte" cu sigla Buick
Versiunea de performanta a lui Opel Insignia a primit un motor mai putin puternic pentru piata din Statele Unite ale Americii, unde este comercializata sub numele de Buick Regal GS. Acesta are un motor cu patru cilindri care ofera 255 CP si 400 Nm.
General Motors va comercializa modelul Insignia sub sigla Buick in Statele Unite ale Americii. Dupa cum stiti, modelul Insignia va fi denumit Regal odata cu trecerea sub sigla Buick de pe piata americana, iar versiunile de performanta ale acestuia vor fi preluate si ele. Din pacate pentru pasionatii de sedan-uri sport din SUA, versiunea Buick a lui Insignia OPC nu va beneficia de motorul V6 bi-turbo al acesteia, ci de un motor supraalimentat cu patru cilindri.
Buick Regal GS preia tehnologia si design-ul lui Opel Insignia OPC, dar lasa motorul V6 bi-turbo de 2.8 litri si 325 CP in spate in favoarea unei unitati de 2.0 litri. Propulsorul cu patru cilindri de pe versiunea Grand Sport a lui Buick Regal este supraalimentat cu o turbina si furnizeaza 255 CP si 400 Nm. Acesta este acelasi motor cu cel oferit pe versiunea GXL a lui Regal, dar turbina a fost modificata pentru a furniza o presiune mai mare. Partea buna la acest model este ca GM nu a renuntat la tractiunea integrala oferita pe Opel Insignia OPC, iar pasionatii de condus se vor putea bucura de o transmisie manuala cu sase trepte.
Potrivit celor de la General Motors, Buick Regal GS poate sa accelereze de la 0 la 100 km/h in mai putin de sase secunde. Aceasta valoare suna cel putin optimist, mai ales daca luam in vedere faptul ca un Opel Insignia OPC de 325 CP are nevoie de 5.8 secunde pentru a realiza sprint-ul de la 0 la 100 km/h. Celelalte elemente prezente pe Insignia OPC au fost preluate direct de catre Buick Regal GS, fara modificari operate de americanii de la GM. Astfel, diferentialul spate cu alunecare limitata, suspensia independenta pentru toate cele patru roti si sasiul cu tehnologia IDCS fac parte din lista de dotari standard a lui Buick Regal GS.
Via | Carscoop
Asta ar trebui trecuta in analele de istorie a automobilismului: versiunea pentru SUA este mai mica decat versiunea pentru Europa... :)))) Revenind oarecum la subiect mi se pare ca arata foarte bine acest Buick/Opel