7 ZILE DE TUNING: Cele mai reuşite 10 maşini din ultima săptămână (8)

Publicat vineri, 12.04.2013 18:23 de Bogdan Mirică

Şi săptămâna aceasta Automarket vă aduce o selecţie a celor mai importante kituri de tuning apărute în decursul ultimelor zile. În materialul de astăzi avem şi o propunere nebunească, bazată pe vechiul Fiat 500.

Episodul de astăzi al rubricii 7 ZILE DE TUNING vă aduce în atenţie mai multe modele Porsche, cel mai agresiv kit pentru BMW M5 şi povestea unui Fiat 500 cu motor de Lamborghini. Pentru amatorii de curiozităţi avem chiar şi un Dodge Charger SRT8 care a înlocuit acoperişul fix cu unul rabatabil, din pânză.

  • Porsche Panamera by Kahn Design

    Kahn Design şi-a îndreptat atenţia asupra actualului Porsche Panamera, reuşind să realizeze un ultim kit de personalizare înaintea faceliftului. Pachetul propus de Kahn vine cu prize de ventilaţie pe bosajele faţă şi spate, un eleron împrumutat de la Porsche 911, un eleron mai mic poziţionat în partea superioară a hayonului, LED-uri, jante de 22 de inch, praguri laterale noi şi o suspensie coborâtă. Nu putea lipsi logo-ul firmei de tuning, de asemenea cromat. La interior, peste tot regăsim alcantara chiar şi la nivelul volanului, scaune îmbrăcate în piele perforată, covoraşe personalizate şi inserţii de plastic piano black.

  • Range Rover by Lumma Design

    Noul Range Rover a încăput pe mâna celor de la Lumma Design. Nemţii au pregătit un kit exterior complex, care include o grilă frontală nouă şi o capotă din fibră de carbon cu guri de ventilaţie, mai uşoară cu 30% decât cea standard. Clienţii vor putea comanda şi o evacuare din inox, cu terminaţii duble, jante de 22 de inch şi o serie de elemente din fibră de carbon: carcasele pentru oglinzile laterale, spoilerul frontal şi elementele decorative de la nivelul portbagajului. Interiorul primeşte covoraşe noi, o tapiţerie din piele şi pedale cu suport din aluminiu. Pe viitor, kitul urmează a fi îmbunătăţit cu o versiune mult mai complexă, botezată CLR R.

  • Porsche Cayenne by Top Car

    Ruşii de la Top Car au venit cu un nou kit de personalizare pentru Porsche Cayenne. SUV-ul din Stuttgart a primit un finisaj exterior care nu va trece neobservat. Pentru caroserie au fost alese culorile alb şi roşu, combinate pentru a ieşi în evidenţă. Vopseaua a fost aplicată peste un kit de caroserie nou, care include extensii pentru spoilere faţă, bosaje mai largi, un deflector posterior cu patru ţevi de eşapament cromate, praguri laterale şi o nouă capotă. La interior apare din nou culoarea roşie pentru pielea cusută manual şi mai multe inserţii din fibră de carbon.

  • 7 Roadster Turbo Sport 45 by Irmscher

    Irmscher a decis să abordeze diferit piaţa tuningului european şi a venit cu o creaţie proprie, menită să celebreze cei 45 de ani de existenţă ai tunerului. A luat naştere 7 Roadster Turbo 45, un model sportiv dezvoltat pe un şasiu tubular din oţel, cu o caroserie din plastic ranforsat şi jante din aliaj. Propulsia este asigurată de un motor de 2.0 litri, cu patru cilindri, capabil să dezvolte 265 de cai putere şi 400 de Nm. Combinată cu cele 725 de kilograme ale maşinii, puterea ar trebui să facă din roadsterul german o adevărată sportivă.

  • Dodge Charger SRT8 by Drop Top Customs

    Drop Top Customs este o firmă de tuning specializată, după cum o spune şi numele, în decapotarea modelelor de serie. Aşa se face că cel mai nou produs al lor este de fapt un coupe, rămas fără acoperiş, Este vorba despre muscle-car-ul Dodge Charger SRT-8. Modelul american a primit un acoperiş din pânză, acţionat electric, în locul celui din tablă. DTC promite că va construi 13 astfel de exemplare.

  • Fiat 500 by Oemmedi Meccanica

    Fiat 500 a fascinat multă vreme tunerii din toată lumea cu dimensiunile sale compacte şi capacitatea de a ascunde sub capotă motoare mari. Cu toate acestea, nimeni nu s-a gândit la un Fiat 500 cu motor de Lamborghini. Până într-o zi, când Oemmedi Meccanica a venit cu un motor V12 de 6.2 litri, preluat de la un Murcielago, pe care l-a înghesuit sub caroseria intens modificată a unui 500. Şi nu orice fel de 500, ci unul vechi, aparţinând primei generaţii a modelului. Până să adăpostească un motor V12, sub caroseria aceluiaşi Fiat 500 au mai încăput un motor de Ferarri şi unul de Porsche.

    Mai multe detalii aici.

  • Porsche 911 Turbo by Techart

    Cu ocazia evenimentului Top Marques, organizat în fiecare an la Monaco, Techart va expune în faţa publicului prezent o serie de creaţii noi. Printre ele se va număra şi kitul Techart Magnum, dezvoltat special pentru vechiul Porsche 911 Turbo. Sportiva primeşte un ajutor substanţial din partea tunerului, mai exact 160 de cai putere în plus. Aceştia se adaugă la cei 500 din standard şi urcă puterea motorului la o cifră cu mult potenţial: 660 de cai putere.

  • Mercedes CLS by K3 Project

    Pentru cei care vor să iasă în evidenţă cu noul lor Mercedes CLS, dar nu doresc să fie ostentativi, pachetul propus de K3 Projekt ar putea să fie exact doza de individualism de care au nevoie. Acesta vine cu o suspensie coborâtă, graţie ajutorului primit de la Renntech, suspensie care se combină perfect cu kitul AMG de serie. K3 Project însufleţeşte maşina cu un set de jante noi, cu cinci spiţe, finisate în culorile negru şi gri. Ele vin cu o dimensiune de 20x9 pe faţă şi 20x10.5 pe spate.

  • BMW M5 by Hamann

    După mai multe kituri de design şi interpretări diferite, Hamann a decis să lanseze propriul său BMW M5, personalizat puternic şi cu o estetică substanţial modificată. Germanii au coborât linia capotei deasupra blocurilor optice faţă epntru a inspira o linie mai agresivă. Artificiul le-a ieşit, ajutaţi fiind şi de un spoiler cu o extensie nouă, în care au fost înglobate şi lumini LED. Bosajele au crescut şi ele în dimensiuni, adăugând câte 30 de mm în fiecare parte a caroserie. Aşadar o maşină mai lată, care ascunde în spatele pasajelor jante de 21 de inch din aliaj, încălţate cu pneuri Vredestein, special create pentru rulare la viteze mari. Interiorul a fost personalizat cu piele în aceeaşi culoare cu cea a caroseriei, un Alb Alpin, şi cu suport din aluminiu pentru pedale.

  • Scion FR-S/Toyota GT86 by SR Auto Group

    Pentru cei care se întrebau cum se vede tuningul unui Toyota GT86 dincolo de Ocean, propunem astăzi un kit pregătit de canadienii de la SR Auto Group. Aceştia s-au ocupat de varianta americană a actualului GT86, botezată Scion FR-S. Primul pas a fost instalarea unui kit de caroserie generos, realizat de Rocket Bunny. Acesta vine cu praguri laterale şi bosaje extrem de generoase. Există şi o extensie frontală, un eleron supradimensionat şi un deflector posterior. Blocurile optice faţă şi spate au primit acum un fundal negru, în vreme ce mai multe elemente din fibră de carbon şi-au făcut loc la nivelul întregii caroserii. Creaţia canadienilor este mai joasă decât varianta de serie, graţie suspensiei sport BC Racing. Nu puteau lipsi nici jantele de 18 inch, înghesuite cu greu sub bosajele largi.

Mai departe...
  • Panamera!, vineri, 12.04.2013 18:28

    In afara de Caterham 7 de la Irmscher, numai cocalarisme ne-ati prezentat.

  • tzenu_bmw, vineri, 12.04.2013 18:42

    @Panamera!.................cocalarismul e la cote inalte in ziua de azi........... 'noi' nu suntem de vina cu ce se intampla in lume.........

  • xxx, vineri, 12.04.2013 22:04

    Porsche Dinamo bestial!!! ma duc sa-mi vacsesc Dusterul la fel