7 ZILE DE TUNING: Cele mai reuşite 10 maşini din ultima săptămână (6)

Publicat vineri, 22.02.2013 18:37 de Bogdan Mirică

Şi în această săptămână vă aducem în prim plan cele mai interesante propuneri de tuning ale săptămânii care a trecut. Avem pentru voi o serie de supercaruri exclusiviste, dar şi cel mai puternic Mitsubishi Lancer Evo X din lume.

Serialul dedicat tuningului revine săptămâna aceasta cu noi propuneri interesante. Se pare că McLaren MP4-12C se conturează a fi vedeta caselor de tuning prezente anul acesta la Geneva. Avem noi kituri de personalizare ale supercarului britanic. Tot astăzi vă propunem şi un Mitsubishi Lancer Evo X capabil să ofere peste 900 de cai putere.

  • McLaren Mp4-12 Spider by Gemballa

    Modelele Mclaren devin din ce în ce mai apreciate de casele de tuning. De această dată, varianta decapotabilă a lui MP4-12C a intrat în atenţia tunerilor de la Gemballa, specializaţi de obicei în transformarea modelelor Porsche. De această dată, nemţii au decis să ofere un kit din fibră de carbon pentru McLaren MP4-12C Spider. Acesta include noi spoilere faţă şi spate şi praguri laterale. Nu lipsesc jantele de 20 de inch, din aliaj, forjate, disponibile în două culori: Black Magic şi Gunmetal. Pentru interior, Gemballa oferă piele premium şi alcantara, precum şi un nou design pentru instrumentele de bord, care vin personalizate în culori diferite. Preţul pentru acest pachet pleacă de la 47.166 de euro.

  • Corvette C6 by Carlex

    Deşi a lăsat loc noului Corvette Stingray în luna ianuarie, odată cu Salonul Auto de la Detroit, predecesorul Corvette C6 încă se mai bucură de atenţia unor tuneri cu experienţă. De această dată este vorba despre cei de la Carlex, care au lucrat mai bine de o săptămână la habitaclul unui C6 decapotabil. Interiorul este dominat de tapiţeria din piele Nappa în culorile neagru şi bej. Combinaţia celor două nuanţe poate fi regăsită aproape oriunde, de la scaune, până la cotieră, volan şi planşă de bord.

  • McLaren MP4-12C by FAB Design

    După ce a prezentat programul de modificări botezat Terso pentru variantele coupe şi cabrio ale actualului MP4-12C, FAB Design revine cu un nou kit pentru supercarul britanic. De această dată, pachetul va fi expus în premieră la Salonul de la Geneva, luna viitoare. Noul kit se numeşte Chimera şi include un spoiler nou, o priză de aer montată pe acoperiş, praguri laterale, un deflector posterior şi o extensie pentru bara spate. Toate elementele sunt construite din fibră de carbon. Kitul vine şi cu jante FAB Evoline, din aliaj uşor, cu dimensiuni de 20 sau 21 de inch, încălţate cu pneuri Michelin Pilot Super Sport. Nu în ultimul rând, FAB a pregătit şi o nouă evacuare, gata să livreze 15 cai putere în plus.

  • Porsche Cayenne S Diesel by TechArt

    TechArt s-a gândit că în lista premierelor sale de la Geneva trebuie să se regăsească şi actualul Porsche Cayenne, mai exact versiunea S Diesel a acestuia. La nivel exterior, SUV-ul vine cu o capotă din fibră de carbon, ventilată, lumini LED cu halogen, o extensie pentru spoilerul faţă, praguri laterale şi deflectoare spate. Nu lipsesc nici aici jantele, cu dimensiuni cuprinse între 20 şi 23 de inch. TechArt promite şi ceva mai multă putere sub capotă, acolo unde, în standard, unitatea V8 oferă 382 de cai putere şi 850 Nm.

  • Aston Martin Vanquish by Wheelsandmore

    Casa germană de tuning Wheelsandmore a decis să ofere o interpretare proprie pentru un model exotic şi destul de rar întâlnit pe străzile din Europa. Este vorba despre versiunea 2013 a modelului Aston Martin Vanquish. Germanii nu au vrut să altereze foarte mult aspectul de serie al modelului şi au apelat la o singură dungă trasată de pe capotă până pe portbagaj şi la alte culori de caroserie. Totul este completat de jante de 20 sau 21 de inch, de asemenea în culori şi cu finisaje diferite. Pachetul include o suspensie ceva mai rigidă, menită să aşeze mai bine pe şosea aportul de putere. Aport de putere obţinut cu ajutorul recalibrării ECU-ului. Aşa se face că cei 573 de cai putere se transformă în 600, iar cuplul motor urcă de la 620 la 640 Nm.

  • Mitsubishi Lancer Evo X by SchwabenFolia & Invidia

    SchwabenFolia şi Invidia au pus la cale o colaborare pentru a oferi un plus de putere şi un aspect agresiv actualului Mitsubishi Evo X. Cei de la Invidia au instalat un nou sistem de evacuare şi au reuşit să urce puterea motorului turbo de 2.0 litri la 390 de cai putere şi 520 de Nm. Designul exterior este dominat de un set de jante de 18 inch, de culoare portocalie, echipate cu pneuri Michelin Pilot Sport-Cup. La rândul lor, cei de la SchwabenFolia au învelit sedanul de performanţă într-o folie de culoare gri, cu accente portocalii în jurul prizelor de aer şi a spoilerelor.

  • Mitsubishi Evo X by 3D Motorsports

    Ar putea fi cel mai puternic Mitsubishi Lancer Evo X din lume. Spun asta pentru că exemplarul dezvoltat de 3D Motorsports, DKT Performance şi Daves Crankshaft a fost testat recent şi a fost etichetat cu 908 cai putere, un record în lumea tuningului. Puterea este obţinută din acelaşi motor cu patru cilindri, de 2.0 litri, ce transmite puterea ambelor axe.

  • Mercedes SL500 Roadster by Famous Parts

    Vechiul Mercedes SL500 se bucură de atenţia celor de la Famous Parts care au decis să schimbe look-ul variantei roadster. Cu ajutorul unui kit de caroserie semnat de Prior Design, Famous Parts a amplificat aspectul exterior al sportivei. Kitul vine cu o culoare albă pentru caroserie, cu praguri laterale noi, cu bosaje ceva mai largi, cu un nou acoperiş, dar şi cu noi oglinzi şi blocuri optice frontale. Garda la sol a fost coborâtă, iar jantele standard au fost înlocuite cu unele de 20 de inch, de culoare neagră. Partea finală a evacuării a fost şi ea înlocuită cu o terminaţie preluată de la SL63 AMG.

  • Audi R8 GT by ABT

    ABT va dezvălui în cadrul Salonului Auto de la Geneva un kit complet pentru actualul Audi R8 GT. Bazat pe versiunea revizuită a supercarului din Ingolstadt, kitul modifică radical performanţele. Specialiştii de la ABT au reuşit să obţină 620 de cai putere, faţă de cei 525 ai versiunii de serie. Este suficient pentru a-i permite modelului german să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 3.2 secunde şi de la 0 la 200 de km/h în 9.9 secunde. Viteza maximă se opreşte la 325 de km/h. La nivel exterior, noul ABT R8 GTR, aşa cum a fost el botezat de casa de tuning, vine cu un kit de caroserie agresiv, ce se inspiră din experienţa dobândită de specialiştii departamentului de motorsport ABT. Aceştia au acordat o mare importanţă aerodinamicii şi repartizării masei totale pe ambele axe.

  • Chevrolet Camaro ZL1 by Hennessey

    Nu am mai auzit nimic de Hennessey de ceva vreme. Tunerii americani nu au stat însă cu mâini în sân şi au pregătit pachetul HPE700 pentru Chevrolet Camaro ZL1. Modificările pregătite de Hennessey reuşesc să ofere muscle-car-ului american nu mai puţin de 700 de cai putere la 6300 de rotaţii şi o viteză maximă impresionantă, de 326 km/h. Pe lângă numeroasele modificări instalate sub capotă, Hennessey aduce un plus de exclusivitate cu o serie de plăcuţe de identificare, praguri personalizate şi covoraşe cu sigla tunerului.

Mai departe...