7 ZILE DE TUNING: Cele mai reuşite 10 maşini din ultima săptămână (19)

Publicat vineri, 15.11.2013 18:03 de Bogdan Mirică

Rubrica noastră de tuning reuneşte săptămâna aceasta două exemplare Mercedes S-Klasse şi alte două produse din curtea Range Rover. Nu lipseşte nici primul kit pentru Volkswagen Golf 7 GTI şi nici Ferrari 458 Italia.

Săptămâna aceasta vă propunem, pe lângă kituri propuse pentru S-Klasse şi Range Rover, un pachet de tuning care transformă un break într-un adevărat supercar, gata să îşi măsoare forţele cu Ferrari 458 Italia. Puteţi afla cine e, precum şi câţi cai oferă noul Golf 7 GTI by RevoZport urmărind slide-ul următor.

  • Range Rover Sport by Startech

    Startech, unul din tunerii dedicaţi brandului Range Rover a aşteptat ceva timp pentru a ne dezvălui propunerea sa dedicată declinării Sport. SUV-ul britanic va fi expus alături de pachetul Startech cu ocazia Salonului de Tuning de la Essen, programat să înceapă în data de 29 noiembrie în Germania. Deşi nu au publicat informaţii oficiale, tunerii au pregătit terenul cu o fotografie care trădează elementele estetice noi. Startech a pregătit un spoiler frontal complet redesenat, jante de 20 de inch de culoare neagră, o grilă înlocuită, praguri laterale şi inserţii din crom negru. Spoilerul va include şi un nou set de LED-uri, pe lângă cele clasice, înglobate în blocurile optice faţă. Acestea au fost poziţionate extrem de bine, din punct de vedere estetic, în spoilerul faţă. Carcasele oglinzilor şi montanţii, împreună cu acoperişul, sunt elemente vopsite, de asemenea, în negru.

  • Range Rover by Arden

    Tunerii de la Arden şi-au îndreptat din nou atenţia asupra unui model Land Rover. Este vorba despre actuala generaţie Range Rover, care a primit o transformare estetică menită să îi confere mai multă personalitate. Kitul de tuning se numeşte AR 9 şi include spoilere noi, lumini LED pentru rulare pe timp de zi, praguri iluminate şi o evacuare sport cu patru terminaţii. Pachetul estetic este completat de un set de jante de 22 de inch, disponibile cu două designuri diferite: Arden Sportline sau Dakar II. Ele pot fi oferite cu finisaj argintiu sau negru. Pentru a oferi personalitate interiorului, Arden foloseşte piele premium şi Alcantara la nivelul scaunelor. Nu lipsesc nici fibra de carbon, lemnul nobil sau plasticul lucios de culoare neagră. Opţional, există şi pedale din aluminiu şi praguri personalizate.

  • Audi S3 Coupe by ABT

    Propulsat de un motor de 2.0 litri TFSI, actualul Audi S3 Coupe livrează 300 de cai putere. Pare mult, însă nu suficient pentru cei de la ABT, tunerul de casă Audi. Inginerii au reuşit să modifice motorul prin instalarea unei noi unităţi de control, garantând acum că cei patru cilindri vor fi capabili de 370 cai putere şi 460 de Nm. Graţie îmbunătăţirilor, S3 Coupe este capabil să sprinteze de la 0 la 100 de km/h în doar 4.6 secunde, cu 0.5 secunde mai repede decât versiunea de serie. De asemenea, şi viteza maximă a crescut acum de la 250 la 265 de km/h. Din punct de vedere estetic, S3 ABT vine cu jante de la 18 la 20 de inch, pregătite cu anvelope de performanţă.

  • Audi RS6 Avant by MTM

    Specialiştii de la MTM au gândit un kit de tuning pentru cel mai puternic break din ograda Audi. Este vorba despre RS6 Avant, care a primit ceva mai multă putere sub capotă, dar şi câteva elemente estetice distincte. Lista acestora include un sistem de evacuare din inox, jante de 20 de inch din aliaj, pneuri Michelin Pilot Super Sport şi frâne semnate de Brembo. Marile surprize se ascund însă sub capotă, acolo unde avem acelaşi motor V8 de 4.0 litri, modificat însă pentru a livra 722 de cai putere şi 885 de Nm. Mulţumită reţetei inventate de MTM, avem un break ce poate sprinta de la 0 la 100 de km/h în doar 3.3 secunde, la fel de repede ca un Ferrari 458 Italia. Ba mai mult, sprintul de la 0 la 200 de km/h se face în 11.3 secunde, iar viteza maximă se opreşte la 340 km/h, chiar mai mare decât cea a supercarului italian. Costul pentru un asemenea kit ajunge la 13.751 de euro.

  • Mercedes S-Klasse by Transeco

    Pentru cei care nu mai pot aştepta o eventuală versiune blindată S Guard a actualului S-Klasse, specialiştii de la Transeco au găsit o soluţie. Destinat clienţilor cu posibilităţi financiare nelimitate, Transeco S500L este un vehicul capabil să combine luxul limuzinei germane cu un blindaj evaluat la nivelul 7 de siguranţă. Asta înseamnă că noua caroserie poate rezista atacului cu gloanţe trase de un Magnum 357 până la automate de tipul M16. Maşina vine cu geamuri laminate, stâlpi ramforsaţi şi protecţie sub caroserie. Nu lipseşte rezervorul autoizolant, care nu permite declanşarea unui incendiu, şi alte măsuri de siguranţă pentru componente electrice cheie. Pentru a face faţă masei ceva mai ridicate, maşina a primit şi suspensii noi, frâne de performanţă şi anvelope run-flat care pot fi conduse pentru încă 50 de kilometri după ce au fost perforate.

  • Mercedes S-Klasse by Wald International

    Deşi sunt tuneri cu tradiţie, cei de la Wald International au preferat o abordare mai cuminte atunci când şi-au îndreptat atenţia asupra noului Mercedes S-Klasse. Limuzina a fost botezată Sports Line Black Bison Edition şi a fost echipată cu o buză pentru spoilerul faţă, alături de un set de LED-uri integrate. Pragurile laterale au fost înlocuite, iar garda la sol a fost coborâtă. La nivelul motorizărilor nu vor fi operate modificări, ceea ce înseamnă că vor exista aceleaşi unităţi diesel benzină şi hibrid. În ultimul caz este vorba despre un V6 de 3.5 litri, asistat de un motor electric pentru a oferi 306 cai şi 370 Nm.

  • 1976 Chevrolet Corvette Stingray by Vilner

    Bulgarii de la Vilner, maeştri în crearea unor interioare unice, au propus o nouă creaţie, demnă de casele de design cu tradiţie. De această dată, cobaiul a fost un Chevrolet Corvette Stingray din 1976, care s-a ales cu un interior care păstrează spiritul clasic, îmbogăţindu-l însă cu materiale exclusiviste contemporane. Scaunele au fost îmbrăcate în piele nappa, sistemul audio poartă semnătura McIntosh, instrumentele de bord au fost redesenate, iar un laser a gravat tapiţeria. Lemnul a fost înlocuit cu polimer acrilic. De această dată, Vilner şi-a îndreptat atenţia şi asupra altor elemente. Exteriorul a primit o culoare nouă, maro perlat, un acoperiş targa din piele cu o cusătură decorativă, lumini diurne în partea frontală şi stopuri cu iluminare LED. Sub capotă se ascunde un motor V8 de 5.7 litri, echipat cu două carburatoare Edelbrock Performance, capabil să livreze 300 de cai putere.

  • Volkswagen Golf 7 GTI by RevoZport

    RevoZport şi-a îndreptat atenţia asupra noului Volkswagen Golf 7 GTI. Compacta sportivă are parte de o extensie dublă pentru spoilerul frontal, de o capotă din fibră de carbon cu două fante de aerisire şi de praguri laterale noi. Posteriorul adoptă un eleron GT, un difuzor inclus în bara spate şi inserţii din fibră de carbon, vopsită în culoarea roşu. Sub capotă, Golf 7 GTI păstrează motorul cu patru cilindri, de 2.0 litri, revizuit însă cu un nou sistem ECU şi o nouă evacuare din titaniu, care cântăreşte doar 10 kilograme, cu 50% mai uşoară decât cea standard. Acest modificări urcă puterea motorului de la 230 la 290 de cai putere.

  • 1968 Jaguar E-Type by Classic Motors Cars Limited

    Classic Motors Cars Limited (CMCL), un specialist în restaurarea modelelor clasice din Marea Britanie, a combinat experienţa sa cu ideea de a modifica discret un Jaguar E-Type. Maşina din 1968 a primit un ampatament cu 114 mm mai mare, un interior complet restaurat şi o caroserie finisată într-o culoare nouă. Ca element de noutate putem nota prezenţa unei remorci futuriste, create special de CMCL pentru clientul care a dorit restaurarea. Remorca beneficiază de aceeaşi linie de design şi este ancorată de coupe cu ajutorul unui cui retractabil, care se ascunde în spatele luminilor pentru marşarier.

Mai departe...