7 ZILE DE TUNING: Cele mai reuşite 10 maşini din ultima săptămână (13)

Publicat vineri, 19.07.2013 18:57 de Bogdan Mirică

Automarket vă oferă la acest sfârşit de săptămână o selecţie a celor mai importante ştiri din tuning. Avem pentru voi un Range Rover decapotabil şi un Hyundai Elantra mai agresiv ca niciodată.

Rubrica de astăzi vă invită să admiraţi o variantă decapotabilă a vechiului range Rover, precu şi un tuning proaspăt pentru noua generaţie. Nu lipsesc modelele germane de la Audi, Mercedes şi BMW. Surpriza o constituie însă Hyundai Elantra, oarecum neobişnuit cu această categorie.

  • Range Rover by Newport Engineering

    Pentru cei care nu mai au răbdare până când Land Rover va dezvălui noul Evoque Cabrio, cei de la Newport Engineering au pregătit un Range Rover decapotabil. Dezvoltat pe versiunea Autobiography a SUV-ului de lux, creaţia celor de la Newport vine cu un acoperiş textil, acţionat electric. Tunerul intenţionează să ofere posibilitatea de renunţare la acoperiş în lista accesoriilor disponibile în reţeaua de distribuitori Land Rover. Producţia va fi limitată şi va fi demarată în luna august. Despre preţuri nu există, momentan, informaţii.

  • Ford Focus ST şi Fiesta ST by Mountune

    Cei care îşi doresc mai multă putere sub modelul său Ford deja potenţat de divizia de performanţă ST, fie că vorbim despre un Fiesta, fie despre un Focus, pot opta pentru un kit de la Mountoune. Pentru noul Ford Fiesta ST, Mountune propune un ECU modificat, filtru de aer sport şi o nouă admisie pentru a permite motorului de 1.6 litri turbo să producă 215 CP şi 320 Nm. Puterea mărită îmbunătăţeşte şi performaţele micuţului hot hatch Ford: 0-100 km/oră în 6.7 secunde. De cealaltă parte, pentru Focus ST, pachetul conţine un intercooler modificat, filtru de aer mai mare şi ECU modificat. Astfel, motorul de 2.0 litri turbo poate dezvolta acum 275 CP şi 400 Nm, iar sprintul de la 0 la 100 km/oră se face în exact 6 secunde

  • Ferrari 458 Italia by DMC

    Sunt puţini tuneri care se încumetă să elaboreze pachete pentru supercaruri. DMC este unul dintre ei, cea mai nouă creaţie a sa fiind destinată lui Ferrari 458 Italia. Pachetul a fost botezat Elegante şi vine să ofere un look complet diferit supercarului. La nivel exterior, 458 Italia primeşte un nou kit aerodinamic, cu o extensie pentru spoilerul faţă, praguri laterale noi şi un spoiler posterior. Nu lipsesc nici capota din fibră de carbon cu fante de aerisire, nici carcasele din carbon ale oglinzilor, nici jantele de 21, respectiv 22 de inch şi nici pneurile Pirelli Sport. La interior, clienţii primesc piele premium, fibră de carbon şi un volan nou. Puterea totală ajunge la 608 cai putere, cu 38 mai mulţi cai decât versiunea standard.

  • Volkswagen Transporter T5 by Hartmann

    Tunerii de la Hartmann au decis să ofere un look ceva mai sportiv actualei generaţii Volkswagen Transporter. Modelul german a fost echipat cu o evacuare din inox, a cărei terminaţie măsoară 80 de mm. Nu lipseşte suspensia sport care a redus garda la sol cu 35 de mm. Din punct de vedere estetic, la T5-ul de serie s-au mai adăugat un spoiler frontal nou, praguri laterale, un spoiler spate modificat pentru a primi terminaţiile evacuării şi un eleron integrat în hayon. Gama de motorizări a fost şi ea îmbunătăţită, dieselul 2.0 TDI de 140 de cai ajungând la 166 de cai putere. Acelaşi scenariu şi pentru TDI-ul de top, biturbo, de 180 de cai, care ajunge până la 212 cai putere. Pachetul este desăvârşit de un set de jante de 20 de inch, din aliaj.

  • Mercedes A-Klasse by Inden & Binz

    Casa de tuning Inden Design şi cei de la Binz au colaborat pentru a oferi un set de accesorii noului Mercedes A-Klasse. Hatchback-ul german, configurat cu pachetul AMG de serie, a primit din partea celor doi o extensie pentru spoilerul faţă, noi praguri laterale şi un deflector posterior. Toate construite din fibră de carbon. Spoilerul spate a primit şi un set de evacuări duble, provenite de la C63 AMG. Jantele de serie au fost înlocuite cu unele de 19 inch, oferite de BBS, asortate perfect cu o gardă la sol redusă cu 35 de mm. Exemplarul de culoare roşie vine echipat cu jante negre, mate, Barracuda Shoxx, de asemenea de 19 inch.

  • Hyundai Elantra by DC Design

    Hyundai Elantra nu este un model care să intre în atenţia tunerilor specializaţi. Cu toate acestea, specialiştii de la DC Design, familiarizaţi cu accesorizarea modelelor de buget, după ce s-au ocupat de Renault Duster şi Nissan Sunny, au decis să ofere un look sportiv sedanului coreean. La nivel exterior, caroseria a primit un finisaj negru mat, animat de linii roşii. Nu lipseşte grila frontală nouă, spoilerele redesenate, logo-ul DC Design, jantele din aliaj, deflectorul roşu şi evacuările triunghiulare. Interiorul este dominat de scaune roşii, de praguri placate cu inox şi de covoraşe personalizate.

  • BMW M6 by AC Schnitzer

    AC Schnitzer oferă un program complet de tuning pentru întreaga gamă de performanţă M6. Germanii s-au preocupat de toate cele trei variante de caroserie ale modelului sportiv: coupe, cabrio şi Gran Coupe. Toate modelele sunt echipate cu un spoiler din fibră de carbon, cu o grilă şi un deflector de asemenea din carbon. AC Schnitzer oferă şi un eleron montat pe portbagaj, un nou sistem de evacuare şi un set de jante de 20 sau 21 de inch, din aliaj. Clienţii pot comanda şi o suspensie care poate reduce garda la sol cu 15 mm pe axa faţă şi 25 de mm pe spate. Sub capotă însă, AC Schnitzer a reuşit să obţină 620 de cai putere din motorul V8 de 4.4 litri. Cu asemenea resurse, viteza maximă ajunge la 305 km/h.

  • Audi RS6 Avant by ABT Sportsline

    Audi RS6 Avant este unul dintre cele mai puternice break-uri din lume, graţie celor 560 de cai ascunşi sub capotă. Chiar şi aşa, cei de la ABT Sportsline, divizia sportivă a celor de la Audi, îşi doreşte o transformare diabolică. O transformare care strecoară 666 de cai putere în pântecele familistului german. Suficient pentru a ajunge de la 0 la 100 de km/h în mai puţin de 3.9 secunde şi pentru a atinge peste 300 de km/h. La nivel estetic singurele noutăţi sunt carcasele din fibră de carbon la nivelul oglinzilor şi logo-ul ABT proiectat la nivelul pragurilor laterale.

  • Range Rover by Mansory

    Range Rover nu putea scăpa de atenţia tunerilor, mai ales că se află de puţin timp pe piaţă. Cei de la Mansory au dezvăluit un kit interesant, care modifică substanţial aspectul general. SUV-ul britanic a primit un spoiler frontal din fibră de carbon, cu prize largi de aer şi lumini LED diurne încorporate. Capota motorului este şi ea din fibră de carbon şi vine cu prize de aer pentru a asigura o ventilaţie mai bună. Motivul este continuat de o grilă nouă, redesenată, din acelaşi material. Fibra de carbon este folosită şi pentru praguri, pentru eleronul portbagajului, pentru carcasele oglinzilor şi pentru alte fante de aer. Pentru motorul diesel de 4.4 litri, Mansory oferă 70 de cai putere în plus, urcând valoarea bagajului de resurse la 409 cai şi 770 Nm. Tunerul testează însă şi un kit ceva mai puternic de 650 de cai, pentru acelaşi diesel.

  • BMW Seria 5 by JMS

    Casa de tuning JMS oferă un tuning discret pentru BMW Seria 5. Sedanul bavarezilor poate fi echipat cu o buză pentru spoilerul faţă, care va scoate din buzunarul clienţilor 299 de euro. Kitul include şi un set de jante de 20 de inch, MB Design KV1, disponibile cu tot cu pneuri sport, la un preţ de 3599 de euro. Pe lista de îmbunătăţiri se mai află o suspensie KW de 1929 de euro, care poate reduce garda la sol cu 55 de mm pe axa faţă şi cu 45 de mm pe cea spate. Nu lipseşte nici evacuarea nouă, care modifică sunetul motorului.

Mai departe...
  • nume, luni, 22.07.2013 23:03

    Tare reusit mai e Hyundai-ul ala. CD-ul cu manele de la oglinda ce-i mai lipseste! Iar duba aia extrem de plictisitoare... nici macar o batjocorire soft nu merita... D'oh, ce top de rahat.