Red Bull caută soluţii pentru setările monopostului Red Bull
Sebastian Vettel şi Mark Webber vor utiliza setări diferite pentru monopostul Red Bull în antrenamentele de vineri din China cu scopul de a identifica cea mai bună soluţie pentru rezolvarea deficienţelor monopostului.
Red Bull Racing nu a obţinut niciun pole position şi nicio victorie în primele două etape ale sezonului 2012, în puternic contrast cu performanţele înregistrate în ultimii doi ani.
Principalul motiv este că monopostul RB8 nu se ridică încă la nivelul celui dezvoltat de McLaren, care a plecat din pole position în fiecare cursă prin Lewis Hamilton şi a obţinut o victorie prin Jenson Button.
Campioana mondială speră însă să rezolve cel puţin parţial această problemă, iar soluţia găsită de directorul tehnic Adrian Newey este ca Sebastian Vettel şi Mark Webber să utilizeze setări diferite în antrenamentele de vineri din Marele Premiu al Chinei.
"Am demonstrat că suntem într-o formă bună în ritm de cursă, dar ştim că trebuie să facem un pas înainte în calificări. Pentru a evalua cele mai recente upgrade-uri, vineri vom avea două specificaţii diferite pentru RB8 în China. Pe baza feedback-ului şi a preferinţelor celor doi piloţi, Webber va testa o evoluţie updatată a setărilor utilizate pentru Marele Premiu al Malaysiei, în timp ce Vettel va utiliza o specificaţie folosită înainte de startul sezonului. Apoi vom compara rezultatele", a precizat britanicul.
Pentru Sebastian Vettel, Marele Premiu al Chinei are o însemnătate aparte, întrucât aici a obţinut în 2009 prima victorie din istoria echipei Red Bull.
"Circuitul din China este unic datorită mărimii sale. Există suficient spaţiu pentru depăşiri şi zone mari de eşapare, inclusiv în pitlane. Am avut câteva curse bune acolo în trecut, am obţinut un rezultat grozav în 2009 când am obţinut prima victorie a echipei, dar şi în 2011, când am fost pe doi. Sper să putem obţine un rezultat bun şi să câştigăm mai multe puncte", a precizat germanul, care a evitat însă să facă predicţii privind rezultatul pe care îl poate obţine.
Via | Red Bull
Cum am sris si alt post,totul se schimba de la an la an,unele echipele domina mai mult sau mai putin clar campionatul,sunt ani cu echipe consacrate la conducere,ani cu echipe "noi" care reusesc performante la care nu se astepta nimeni... .Asta e frumos,vis...ce si cum vor reactiona cand incepe totul sa regreseze?Nu e neaparet o vina sau o greseala,pur si simplu altii au reusit sa construiasca o "masina" mai buna,mai performanta.Lor le e greu sa piarda,toti sunt cu ochii pe ei,toti asteapta raspunsul,performanta.Stiti ca asa a apus si Ferrari,zic de ei pt ca sunt cei ce au dominat o perioada buna si a fost in perioada recenta,toti o cam stim.Va aduceti aminte ce greu le era,si cate sperante ca "data viitoare" o sa fie mult mai bine,sau "a fost un accident,cursa urmatoare baronul rosu o sa i lase pe toti in urma cu un tur...." S au lamurit ca altii sunt in top,au spart gasca,si au performat fiecare in alta parte sau in alte domenii.Acum e greu pentru Red Bull,sper sa ramana aproapiati ca si performanta,sa nu scape cineva in clar castigator,parca ne am saturat de asta...nu?