Pirelli refuză să facă predicţii pentru cursa de la Montreal
Pirelli susţine că nu poate face predicţii privind strategiile pentru pneuri la Marele Premiu al Canadei. Italienii au confirmat că nu vor mai modifica structura celor patru tipuri de pneuri.
După diversitatea de strategii pe care le-au ales piloţii în Marele premiu al statului Monaco, Pirelli evită să mai facă predicţii de acest tip pentru următoarea etapă de la Montreal.
Chiar dacă în Canada va furniza tot pneuri supersoft şi soft, natura circuitului de la Montreal şi faptul că unii piloţi au optat pentru o singură oprire la Monaco, iar alţii pentru trei îi determină pe oficialii Pirelli să fie mult mai precauţi în declaraţii.
"Pneurile sunt un lucru ciudat. Dacă sunt prea tari şi nu oferă aderenţă, atunci se degradează mult mai rapid. Motivul pentru care mergem pe supersoft şi soft este că vrem să avem aderenţă, dacă mergem pe o componentă mai dură poţi pierde controlul volanului, iar pneurile se degradează şi se consuma mult mai rapid. Ştiu că este o enigmă ciudată şi mulţi oameni cred că Montreal va fi un circuit agresiv, dar probabil nu va fi aşa. Nu am concurat niciodată acolo. Am o idee bună, am văzut circuitul, am mers pe el, dar nu voi face nicio predicţie. Vrem să vedem ce se întâmplă în primele antrenamente. Este imposibil de prezis", a declarat Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
În altă ordine de idei, Pirelli a confirmat că nu intenţionează să aducă modificări în compoziţia celor patru tipuri de pneuri pe care le furnizează în prezent.
"În prezent nu avem planuri pentru a schimba ceva. Menţinem cele patru compoziţii pe care le avem, cu excepţia cazului în care ajungem într-o situaţie în care ceva nu merge şi trebuie să facem o schimbare", a mai precizat el.
Până în prezent, Pirelli a modificat o singură dată compoziţia pneurilor hard, care au devenit şi mai dure decât cele furnizate în primele etape.
Via | Autosport