OFICIAL: Renault obţine patru noi sponsori pentru 2011
Renault a semnat contracte de publicitate cu patru sponsori până la finalul sezonului, la scurt timp după confirmarea lui Bruno Senna pentru 2011.
Renault a anunţat în această săptămână că a semnat contracte de sponsorizare cu nu mai puţin de patru sponsori, înţelegerile urmând să fie valabile până la sfârşitul sezonului curent.
Dintre aceştia, producătorul de lame de bărbierit Gillette şi compania petrolieră OGX din Brazilia îşi făcuseră deja apariţia pe monopostul R31 în Marele Premiu al Belgiei.
Noutăţile o reprezintă contractele semnate cu operatorul de telecomunicaţii Embratel şi compania farmaceutică Auden McKenzie. Informaţiile comunicate vin la scurt timp după ce Renault a confirmat oficial că Bruno Senna va rămâne pilotul echipei până la finalul acestui sezon, după ce team-ul a ajuns la un acord amiabil cu Nick Heidfeld pentru rezilierea contractului.
De altfel, Embratel l-a sponsorizat pe Senna în cea mai mare parte a carierei, încercând să-l aducă în Formula 1 în 2009, însă înţelegerea respectivă a căzut după ce Honda s-a retras din competiţie.
"Suntem încântaţi să primim nu mai puţin de patru noi parteneri în portofoliul nostru într-un sezon spectaculos al Formulei 1. Renault împarte legături comune cu toate cele patru branduri, întrucât vrem să reuşim la cel mai înalt nivel prin practici profesioniste de clasă mondială. Aşteptam cu nerăbdare dezvoltarea prosperă a relaţiilor cu toţi cei patru parteneri în lunile următoare", a precizat Eric Boullier, şeful Renault.
Via | Renault