Mercedes urca pe primul loc la Barcelona
Nico Rosberg a stabilit cel mai bun timp in a treia zi de teste de pe circuitul de la Barcelona.
A treia zi de teste de pe circuitul de la Barcelona a fost afectata de ploaie timp de doua ore in cursul diminetii, insa acest lucru nu a afectat programul pilotilor. Cele mai multe echipe au optat pentru simularea curselor, motiv pentru care aproape intreaga zi timpii au fost mai degraba modesti.
Lucrurile s-au schimbat in ultimele 20 de minute, cand pilotii au iesit pe pista pentru tururi de calificare si si-au imbunatatit semnificativ performantele. Chiar si in aceste conditii, timpul stabilit in cursul diminetii de Nico Rosberg nu a putut fi doborat, astfel ca Mercedes GP a incheiat ziua pe primul loc.
Locul 2 a fost ocupat in mod surprinzator de Sebastien Buemi pentru Toro Rosso, in timp ce Jenson Button a dus monopostul McLaren pe locul 3. Ferrari a continuat sa se concentreze pe fiabilitate si a terminat pe locul 5 cu Felipe Massa in fata lui Sebastian Vettel, care a ramas mai mult in garaj pe parcursul diminetii chiar daca nu a suferit defectiuni tehnice la monopost.
Pentru prima oara in ultimele sesiuni de teste, BMW-Sauber a ocupat doar penultimul loc in clasament, insa acest lucru are drept cauza faptul ca japonezul Kamui Kobayashi s-a concentrat pe stinturi lungi. Clasamentul a fost incheiat de Virgin Racing, care a avut din nou o zi presarata cu probleme, Lucas di Grassi parcurgand numai 31 de tururi.
Iata clasamentul complet al zilei:
Loc | Pilot | Echipa | Timp | Diferenta | Tururi |
1 | Rosberg | Mercedes GP | 1m20.686 | |
128 |
2 | Buemi | Toro Rosso | 1m21.413 | 0.727 | 106 |
3 | Button | McLaren | 1m21.450 | 0.764 | 105 |
4 | Barrichello | Williams | 1m21.975 | 1.289 | 101 |
5 | Massa | Ferrari | 1m22.344 | 1.658 | 115 |
6 | Petrov | Renault | 1m22.523 | 1.837 | 68 |
7 | Sutil | Force India | 1m22.606 | 1.920 | 61 |
8 | Vettel | Red Bull | 1m23.254 | 2.568 | 51 |
9 | Trulli | Lotus | 1m25.059 | 4.373 | 102 |
10 | Kobayashi | BMW-Sauber | 1m26.216 | 5.530 | 105 |
11 | Glock | Virgin | 1m26.305 | 5.619 | 31 |
Sesiunea de teste de la Barcelona, ultima inaintea noului sezon competitional, se va incheia in ziua de duminica.
-
NeoGalaxy, sâmbătă, 27.02.2010 19:22@Interesant
Iarasi ploaie, schimbari de strategii si teste lungi. Se vede ca ne apropiem cu pasi rapizi de Bahrain :)
-
dr_fritz, sâmbătă, 27.02.2010 20:53@teste
era si timpul ca mercedes sa arate ceva
-
mad79, sâmbătă, 27.02.2010 21:13salut
eu mi-am ales deja pe cei cu care am sa mizez in prima cursa!
-
ally_great, sâmbătă, 27.02.2010 23:17@mad79
Imi place ca esti unul dintre putinii obiectivi de pe aici. Dar mai ales pt ca nu tii de un lucru ca orbu' de bata ;) Abia astept si eu sa vad cursa de la Bahrain, pentru ca ecuatia devine tot mai complicata -si nu imi place matematica - asa ca astept rezolvarea din partea protagonistilor!
-
bernd, duminică, 28.02.2010 07:36...
Se pare ca in regim de calificare, masinile sunt foarte apropiate ca performanta, diferenta se va face in regim de cursa, unde se pare ca Ferrari sta cel mai bine, dar sa nu-l subestimam pe Schumi...
-
scuderia, duminică, 28.02.2010 10:28...
de azi in 2 saptamani. abea astept. prefer ca acel weekend sa fie asemanator cu cel de acum 4 ani de la bahrain. cu schumi in pole si cu alonso castigator:). ar fi frumos
-
ctlnmihai, duminică, 28.02.2010 11:58Mercedes urca pe primul loc la Barcelona spionaj Mclaren -Ferrari
http://www.f1zone.net/viewtopic.php?f=4&t=5252&p=159175#p159175
-
diesel08, duminică, 28.02.2010 12:21@ctlnmihai
Comica:), s-au jucat putin. Cand vrei detalii stai la 50 m cu un tun Cannon si rezolvi la maxima rezolutie:). Mie mi se pare inutil acest... "de-a v-ati ascunselea":)
-
ctlnmihai, duminică, 28.02.2010 12:26@ diesel
si eu m-am distrat foarte mult :)) da mare contrast dintre seriozitatea celor de la ferrari si relaxarea celor de la mclaren..cred camontezemelo le -a spus ca nu-si mai permite inca un sezon ca 2009:))
-
ctlnmihai, duminică, 28.02.2010 12:29@ diesel
cred ca tipul cu aparatul foto ai reprosa colegului sau ca nu a fost prea subtil:))
-
diesel08, duminică, 28.02.2010 12:33@ctlnmihai
Prea seriosi:), oricum colegul McLaren daca stie sa deseneze cat de cat ar putea face niste schite de mana:))
-
ctlnmihai, duminică, 28.02.2010 12:38@ diesel
da a fost tare faza cand tipul in varsta de la Ferrari care a adus ultimul panou a bombanit ceva..parca era o urecheala trasa de un bunic unui nepot:)) ar fi fost misto sa fie si un sevalet acolo ..parca mi-l inchipui pe rotofei pictand difuzorul monopostului ferrari:))
-
diesel08, duminică, 28.02.2010 12:43@ctlnmihai
Da, simpatic pustiu':), mai ales ca a decis sa nu renunte pana ce ferraristii nu pun si ultimul panou:))
-
scuderia, duminică, 28.02.2010 13:24...
se pare ca astazi majoritatea efectueaza simulari de calificare. deoarece timpii sunt foarte apropiati. 1 massa 2 hamilton 3 vettel 4 schumacher
-
NeoGalaxy, duminică, 28.02.2010 13:56@http://www.f1zone.net/viewtopic.php?f=4&t=5252&p=159175#p159175
Tare rau filmul asta :)))
-
DRAKo, duminică, 28.02.2010 14:08live
are careva o adresa unde se pot vedea live timpii din teste?
-
ctlnmihai, duminică, 28.02.2010 14:562drako
http://www.f1-direct.fr/live-essais-prives.php e site-ul inamicului
-
diesel08, duminică, 28.02.2010 14:57suna bine:)
http://www.prosport.ro/alte-sporturi/auto-moto/video-ce-vede-si-ce-aude-massa-de-la-volanul-ferrari-5658319
-
DRAKo, duminică, 28.02.2010 15:23ctlnmihai
Multumesc! E bun si in franceza
-
scuderia, duminică, 28.02.2010 16:44:)))
@diesel08:))). ai citit comentariu lu "gigi"? ei cat de cretin poate sa fie un om:)) ca asta numa la volan se uita?:)):)) doamne fereste. cata incultura
-
diesel08, duminică, 28.02.2010 16:49@scuderia
Nu stie:), probabil e prima data cand vede asemenea imagini:), sunt cititori de prosport unde lumea e obisnuita mai mult cu fotbalul:)
-
scuderia, duminică, 28.02.2010 17:30@diesel.
ai dreptate:)). nu stii de ce a testat si webber astazi? parca un singur pilot de la o echipa are voie sa testeze intr-o zii. astazi pt red bull au testat si vettel si webber.
-
NeoGalaxy, duminică, 28.02.2010 17:41@Fani
Comentariul asta? "gigi, [ 28.02.2010 - 15:11 ] asta nu se uita la drum deloc numa la volan????smile)" Face toti banii, gasim comentarii de genul acesta si pe alte site-uri, asta numesc eu un comentariu "a la Cancan" :)))
-
diesel08, duminică, 28.02.2010 17:43@scuderia-Webber
Nu stiu. M-a surprins si pe mine.
-
ctlnmihai, duminică, 28.02.2010 18:04teste
s-au terminat testele:D
-
rayn380, duminică, 28.02.2010 18:10Sunday's Tests
Stiam ca McLaren se va concentra pe obtinerea de timpi de calificare in aceasta ultima zi de teste. Hamilton, cel mai bun timp, de altfel si recordul saptamanii, de asemenea si cele mai multe tururi parcurse....Sa-nceapa campionatul....Am observat ca la testele de la Barcelona, Ferrari au adoptat si ei acelasi tip de carenaj ca cel introdus prima oara de McLaren, ma refer la conexiunea dintre eleronul spate si roof-ul masinii. De altfel, multe echipe aua doptat stilul asta...
-
diesel08, duminică, 28.02.2010 18:23final de testare
Valori apropiate, e clar ca 3-4 echipe vor incepe "cap la cap" campionatul. Este evident ca situatia din 2009 nu se va mai repeta. Vom avea spectacol. Peste 2 saptamani:)
-
NeoGalaxy, duminică, 28.02.2010 18:29@Carena
Carena motorului a fost introdus prima data de o echipa numita Red Bull in testele de la Jerez 2009. De altfel cateva echipe l-au adoptat, de ex: McLaren si altele :) Dar cine observa astfel de lucruri?
-
rayn380, duminică, 28.02.2010 18:59Carenaj
Stiam Neo ca Red Bull au introdus prima oara acest concept, poate ca trebuia sa mentionez inca de la inceput. Ce am vrut sa remarc prin postul anterior a fost ca anul acesta McLaren a fots prima echipa care a reintrodus acest concept inca de la startul noului sezon 2010. Eram sigur ca vei interveni sa-mi dai peste nas cu asta....See ya
-
NeoGalaxy, duminică, 28.02.2010 19:49@rayn380
Nu era un comentariu la adresa ta, mai ales ca idea acelei carene a fost adusa de Red Bull in 2009, o varianta mai scurta a fost folosita de Toyota anul trecut si sezonul acesta, Saber si Renault folosesc o varianta identica cu cea folosita de Toyota anul trecut, iar Red Bull, McLaren si Force India si Toro Rosso folosesc exact aceasi idee de design ca cea folosita anul trecut de Red Bull. Deci ceea ce spui tu cu siguranta nu are cum sa aiba vreo legatura cu ce am spus eu. Te rog sa nu te simti lezat. Ah si daca tot te-ai ofticat uite aici o poza cu diferentele dintre F60-a de anul trecut si F10-a de anul acesta. A-ul este pentru ca eu consider masinile de sex feminin :) http://www.f1fanatic.co.uk/2010/01/28/2010-ferrari-f10-2009-ferrari-f60-pictures/
Citeste si
-
FORMULA 1 | joi, 5 iulieSenna: "O victorie în 2012 ar fi ca un vis devenit realitate"Bruno Senna a admis că visează să obţină în acest an prima victorie din carieră, însă consideră că o clasare podium este mai realistă. Citeste tot
-
FORMULA 1 | joi, 5 iulieMcLaren anunţă update-uri majore pentru Silverstone şi HockenheimMcLaren a dezvăluit că update-urile pregătite pentru Marele Premiu al Germaniei vor fi mai importante din punct de vedere vizual decât cele introduse la Silverstone. Citeste tot
-
FORMULA 1 | joi, 5 iulieHorner exclude înlocuirea lui Ecclestone la conducerea Formulei 1Christian Horner susţine că nu este capabil să-l înlocuiască pe Bernie Ecclestone ca reprezentant al deţinătorului drepturilor comerciale ale Formulei 1. Citeste tot
-
FORMULA 1 | miercuri, 4 iulieRed Bull: "Vettel nu va pleca la Ferrari"Christian Horner susţine că Sebastian Vettel nu a semnat niciun contract cu Ferrari şi a exclus posibilitatea ca germanul să părăsească echipa mai devreme de finalul anului 2014. Citeste tot
-
FORMULA 1 | marţi, 3 iulieGrosjean, convins că Lotus va obţine în curând prima victorie în 2012Romain Grosjean consideră că Lotus trebuie să "stoarcă şi ultimul strop" de performanţă pentru a obţine prima victorie din acest sezon. Citeste tot
"Clasamentul a fost incheiat de Virgin Racing, care a avut din nou o zi presarata cu probleme, Lucas di Grassi parcurgand numai 31 de tururi." In clasament este trecut Glock cu 31 de tururi, pe locul 11! Cum este?