Loeb: "Strategia va fi importanta in Mexic"
Sebastien Loeb anticipeaza ca tactica va juca un rol important in Raliul Mexicului si admite ca altitudinea ridicata va influenta performanta masinilor.
Sebastien Loeb a castigat ultimele trei editii ale Raliului Mexicului si este considerat principalul favorit la victorie si in acest an, alaturi de rivalul sau din lupta pentru titlu, Mikko Hirvonen.
Pilotul echipei Citroen Total se teme ca strategia va juca un rol major in stabilirea castigatorului, in contextul in care a pierdut duelul tactic cu Hirvonen in prima etapa a sezonului din Suedia.
"Cred ca tactica va avea un rol in acest raliu, desi sper sa nu fie cazul. Este dificil de spus ce se va intampla, dar trebuie sa incepem sa fortam si sa vedem ce se intampla in prima zi. Niciodata nu m-am gandit la tactica inainte de start, pur si simplu ma urc in masina si vad ce se intampla. Pe parcursul primei zile pot spune ca sunt intr-o pozitie care nu-mi place si ne putem gandi la ce putem face, dar nu inainte. Si sper sa nu fie cazul", a declarat francezul inainte de debutul Raliului Mexicului.
O alta problema pentru piloti va fi altitudinea ridicata la care se desfasoara probele speciale din Mexic. Aerul rarefiat va provoca o scadere o puterii motorului, iar pietrele intalnite pe drum pto duce la defectiuni severe, fapt remarcat si de Loeb.
"Altitudinea ridicata poate fi dificila pentru masina. Poti pierde 60 de cai putere din cauza altitudinii, ceea ce face vioata grea pentru motor. Este un raliu inselator. Poate fi dificil pentru masini, cu multe pietre pe marginea drumului, pe langa altitudinea ridicata. Cu toate acestea, imi place acest raliu pentru ca are drumuri rapide si largi", a mai precizat el.
Primele probe speciale din cadrul Raliului Mexicului se desfsoara pe parcursul zilei de vineri.
Via | Autosport
E foarte naspa in WRC ca regulamentul e atat de permisibil la capitolul strategii si in sustinerea ideii mele vin cu episodul de anul trecut cand Wilson l-a lasat pe Latvala sa castige o etapa,motiv pt care automat Hirvonen a avut un castig mai mic de puncte si Super Mega Giga Loeb a iesit la finalul sezonului campion gratie super strategiilor Citroen care au ajuns pana intr-acolo incat sa le inpuna si pilotilor echipei JR sa reduca pt a putea reveni Leob de pe n'spe...