Ferrari neagă utilizarea unor sisteme manuale pentru setările monopostului
Ferrari a negat categoric acuzaţiile celor de la Red Bull potrivit cărora ar fi utilizat timp de un an un sistem manual pentru ajustarea setărilor monoposturilor.
Controversele cu privire la utilizarea de către Red Bull Racing a unor sisteme manuale pentru ajustarea setărilor suspensiilor au luat amploare după ce consultantul Helmut Marko a acuzat Scuderia Ferrari de o practică similară timp de peste un an.
Austriacul nu a intrat în amănunte, însă reacţia celor de la Ferrari nu a întârziat să apară, un purtător de cuvânt al echipei negând categoric speculaţiile.
"Este complet fals", a declarat un purtător de cuvânt al Scuderiei pentru publicaţia Autosport.Purtătorul de cuvânt al Scuderiei a fost atât de surprins de noile acuzaţii formulate de Red Bull, încât a fost circumspect că declaraţiile lui Marko apărute în presa internaţională au fost reale. "Chiar ne-au acuzat că am trişat? Sunteţi siguri? Oricum, avem încredere deplină în rolul FIA de a se asigura că regulile sunt respectate în totalitate", a adăugat el.
Utilizarea sistemelor manuale nu este interzisă în Formula 1, însă FIA preferă ca echipele să folosească instrumente automate pentru a fi sigură că inginerii şi mecanicii nu lucrează la monoposturi intre calificări şi cursă.
Via Autosport