Alain Prost rămâne liderul clasamentului Trofeului Andros după a doua etapă
Alain Prost, cvadruplul campion mondial de Formula 1, este în continuare liderul clasamentului Trofeului Andros în sezonul 2010/2011 la bordul lui Dacia Duster Ice.
După a doua etapă a sezonului 2010-2011 a Trofeului Andros, Alain Prost deţine în continuare poziţia de lider al clasamentului. Cvadruplul campion de Formula 1 are 297 de puncte în acest moment, fiind cu doar trei puncte în faţa ocupantului celui de-al doilea loc, Jean-Philippe Dayraut. Concurentul aflat pe cel de-al doilea loc al clasamentului conduce un BMW Seria 1 în versiunea adaptată pentru gheaţă, în timp ce ocupantul celei de-a treia poziţie a clasamentului, Bertrand Balas, aleargă cu o Toyota Auris.
"Am modificat setările maşinii cât de calm s-a putut şi am încercat să facem slalom printre bucăţile de asfalt şi gropi, iar greşelile sunt uşor de făcut - după cum am putut observa în acest weekend. Sunt satisfăcut cu ce am realizat astăzi, deşi se putea face mult mai mult cu aceşti parametri. Ne-am descurcat bine în acest weekend. Rivalii noştri principali sunt în spatele nostru acum şi am obţinut puncte preţioase pentru următoarele curse şi vom avea doar 20 de kilograme de balast la Alpe d’Huez, ceea ce este acceptabile. În cursa din acest weekend am avut un balast de 60 de kilograme, lucru care a schimbat dramatic situaţia noastră. Bătălia a fost lansată, dar strategia fiecăruia va decide rezultatul final", a declarat Alain Prost după cursa din Andorra.
Alain Prost s-a clasat pe locul 3 la cursa a doua din Andorra. Pe locul întâi s-a clasat Franck Lagorce cu o Skoda Fabia, iar locul doi a fost obţinut de Jean-Luc Mulching, cu un BMW Seria 1. Nu trebuie să uităm faptul că vorbim despre modele de competiţie, modificate conform regulilor FIA. Cu excepţia numelui şi a formei generale, nu există nicio legătură între modelele de competiţie şi vehiculele de serie din care sunt inspirate. Spre exemplu, modelul Duster cu care concurează Alain Prost are un motor V6 de 3.0 litri care furnizează 350 CP şi 360 Nm. Motorul este amplasat central şi este cuplat unei transmisii SADEV cu şase trepte.
Via | PlaneteDacia