Senior
Renault Koleos în versiune Initiale Paris îți va răsfăța simțurile atunci când vei călători la bordul său. Cu toate acestea, vârsta modelului francez începe să se vadă.
-
Seriff, vineri, 29.10.2021 12:04
Da, arata bine masina, motorul e ce trebuie.
-
Moldovean, vineri, 29.10.2021 12:58
Dacă aș avea bani, cred că mi-aș lua așa ceva. Bun de familie, discret, elegant.
-
LUCCI LUCIANO, vineri, 29.10.2021 17:30
Sa iei azi o masina full , si ditamai ,,gipul'' , la 45.000....cand un Focus mai dotat costa 25.000....chiar e afcere. Echivalentul de la VW cred ca sare de 70.000
-
adi_10, sâmbătă, 30.10.2021 13:26
Desi masina asta pare din multe puncte de vedere depasita, mie mi se pare o masina ideala pentru o familie linistita. Nu este o masina cu care sa rupi asfaltul dar cui ii trebuie asa ceva?!...Masina la interior in schimb iti ofera cam tot ce ai nevoie. este eleganta, spatioasa, dotata cu de toate inclusiv scaune incalzite, cutie automata, 4x4 si multe altele. Daca i-ar face un facelift la sistemul multimedia ar fi o masina foarte buna din punctul meu de vedere. Poate un sistem mild hybrid pentru aceasta motorizare ar fi de bun augur pt a mai reduce un pic noxele dar si consumul dar chiar si asa motorul respecta toate normele pentru EURO 6 D-temp asa ca este ok.
-
GabiA, miercuri, 10.11.2021 12:39
Ziceti voi ca ati cumpara asa ceva, dar, in realitate, nu ati da 40k pe un Renault, care are si tehnologie depasita. Din acest motiv, strazile sunt pline de Kodiaq-uri, pe cand Koleos-urile is la fel de pretioase la vedere ca Ferrari-urile.
Citeste si
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
O fi el depășit ca design dar l-aș prefera struțo-cămilelor suv coupe. Este unul dintre ultimii mohicani ai genulu suv clasic. Și ma refer inclusiv la motor, adică un diesel de 2.0 l (după părerea mea suficient) pentru că mașina asta se adresează unei anumite categorii de cumpărători. Iar aceștia nu cred că o cumpără pentru liniuțe. De remarcat poziția ecranului multimedia care cred că se încadrează la fix, adică fără a-l atașa de parcă ar fi after market.