Carismă franceză
Unii îi spun Ferrari Purosangue "de buget", noi îl privim ca fiind cel mai curajos Renault Clio de până acum. O mostră de carismă franțuzească păstrată în sticluțe mici. Acum că l-am condus, îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video.
-
Hipoacuzicu', luni, 22.12.2025 11:59
@Automarket Ați atins, tangential, si subiectul privind motorizarea de baza pentru Clio Mk VI. Este momentul oportun sa risipim dilemele multor profani, mai ales ca de acest propulsor beneficiaza si Logan/Sandero in segmentul respectiv. 115 CP reprezinta valoarea marketizata De fapt, cifrele seci suna astfel: 114 CP / 190 Nm ----- MT6 & EDC6 ....iar in cazul in care acelasi motor functioneaza atat cu benzina, dar si cu GPL, cifrele sunt: 114 CP / 190 Nm-----benzina 122 CP / 197 Nm------GPL
-
Calingura, luni, 22.12.2025 13:22
Cine ii spune Purosangue acestui Clio? :) Masina pare un pas inainte fata de ce stim de la Clio dar nu este cam mare nota 4,6?
-
R.S. Cup, luni, 22.12.2025 14:19
Urata masina la exterior. Modelul anterior arata mult mai bine. Sa nu aud de "struguri", ca imi permit orice Renault, si nici de alte critici, ca din timp ce am spus ca modelul anterior arata mai bine, inseamna ca nu sunt anti-Renault.
-
ds, luni, 22.12.2025 14:33
Mirarea mea este că până acum Renault & Dacia sunt cam singurii producători care oferă gpl+hibrid+cutie automată
-
Matei_cel_nou, luni, 22.12.2025 16:27
Mașina e foarte reușită și pare excelentă tehnic. O opțiune foarte interesantă într-o zonă de piață aglomerată dar afectată de preturi mari. Designul, însă, e... marmite. Marketingul a decis că în loc să se inspire de la suratele mai mari și mai arătoase, e mai potrivit un design agresiv care va atrage pe unii și oripila pe alții. Mie nu îmi place și mi se pare nepotrivit cu performanța oferită. 1.2l și arată de parcă mânancă asfaltul.
-
nsrei, luni, 22.12.2025 18:50
Salut Matei,. Uita te te rog la testul video ncap impact cu stâlp.lateral la 32 kmh. (Minutul 1:21) Apoi uita te la aceleași test cu un VW polo vechi de 8 ani. (2017) Chiar și tu vei înțelege IMEDIAT care dintre ele e mai reușită și excelentă tehnic.
-
aha, luni, 22.12.2025 18:52
Comparatia cu Purosangue e de-a dreptul hilara. Asemenea notei finale, desigur. PS: Ar fi fost frumos ca autorul acestui articol sa ne spuna si ce Infiniti vede el in acest Renault Clio.
-
Matei_cel_nou, luni, 22.12.2025 18:55
Uită-te și tu la protecția copiilor, asta dacă tot alegem teste pe sprânceană. Fiecare cu ce-l doare.
-
nsrei, luni, 22.12.2025 19:04
Ai dreptate dar stâlpul ăla doare rau
-
pipo, luni, 22.12.2025 21:11
Da, eu sunt de acord cu Matei aici, cel puțin partea frontală este exagerat de agresiva pentru acest model. Nu arata rau, dar parca nu își are locul. Dar cea mai neagra bila imi pare felul cum francezii au ales sa trateze pasagerii spate. Da, e un model de clasa mica , dar știu și ei foarte bine ca pentru mulți europeni din aglomerări urbane, Clio poate reprezenta o mașină de familie sau chiar sunt zone / tari întregi unde aceasta clasa este preponderent folosita ca mașină de familie - vezi Italia, Grecia, sa. La nivelul asta de pret uluitor, la care s-a ajuns , sa nu oferi, în 2025 , porturi USB, aeratoate ( imi pare incredibil, dar eu asa înțeleg din text) sau chiar și cotiera , este o bătaie de joc , părerea mea. Nu mai zic de plasticul penal și spațiul care nu a evoluat mai deloc de 2-3 generații încoace. Gabaritul a tot crescut, dar nu în folosul clienților. Dezamăgitor pentru un producător cu o asemenea expertiza în aceasta clasa. Și apoi ne minunam ca vin chinezii și vând p-aici.
-
alex_cu_a_mic, luni, 22.12.2025 21:53
"un propulsor mai pe placul est europenilor [...] așa numitul 1.2 Eco-G" oare Italia si Olanda fac parte tot din Europa de Est? Ca si pe acolo duduie GPL-ul. Of ce rasini mai au unii, mai ales din presa si influensareala.
-
@alex cu creier mic, marţi, 23.12.2025 01:08
Italia GPL 9%, BEV 12% (noiembrie 2025) Olanda GPL 0.5%, BEV 40% (octombrie 2025) Duduie la 0.5% :)) Tu ori ești foarte prost ori ești un propagandist low cost.
-
fumante, marţi, 23.12.2025 01:51
e urata. sunt convins ca e o masina buna pe dedesubt, insa e urata. ce sa ne mai ascundem. e urata. period. nu te poti uita la ea. atat de urata e. cand au aprobat aia care au aprobat, erau pe fumante. pe fumante din alea belea blanao marfa. pe afara nimic senzual, nimic dulce, nimic pasional, nimic emotie. inauntru au copiat opel astra peugeot 308 sau ce nume le mai dau in zilele noastre. si care s-au vandut pana acum 2. fix 2. am vazut pe strada 2 pana acum doar doua, fix 2 opel astra si peugeot whatever. forme geometrice, unchiuri ascutite, negru si negru si iar negru. nimic cute, pretty, chic, joyful. nimic. nimic. erau pe fumante rau. oamenii vor sa aiba masini joyful, chic, pretty. calde, primitoare. astea 3 masini acum inauntru au exact scanduri rupte de la grajd batute unele peste altele in cuie ca sa aiba aspect de unghiuri si geometrie si acoperite cu pulbere neagra ca sa imite piano black. sau mai stiu eu ce bullshit baga ei in mapa de presa. nu e nici macar negru sobru, ca la limuzinele germane de acum de 30 de ani, e negru cioclu negru funerar. interiorul arata exact ca un sicriu negru. o sa vanda fix 3, dar fix 3. doar 3. o sa vanda 2, precum opel astra si peugeot whatever si o sa mai vanda inca una unui nostalgic care cauta emotia unui clio din trecut. atat. astea 3 o sa vanda.
-
Matei_cel_nou, marţi, 23.12.2025 02:51
Ești răutăcios! Poate a primit bonusul de Crăciun în natură, spirt Mona, și a confundat Olanda cu Kaliningrad. Care, într-adevăr, nu e în Europa de est.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 16 decembrieRevoluția electricăAm călătorit în Spania pentru a conduce noul BMW iX3 Neue Klasse, un model care promite să rescrie regulile din segmentul SUV-urilor premium cu zero emisii. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 12 decembriePionierDupă ce am făcut cunoștință cu Nissan Qashqai facelift în 2024, pe străzile din Portugalia, acum a venit momentul să vedem cum face față modelul nipon la drumurile din țara noastră. Totodată, v-am pregătit și o prezentare video cu noul Nissan Qashqai facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 8 decembrieÎmblânzirea leuluiFrancezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 3 decembrieDeclarație de dragostePorsche 911 Carrera 4 GTS Tribute to Transfăgărășan nu este o simplă ediție limitată la 10 exemplare. Este o declarație de dragoste, din partea constructorului german, pentru România și, în special, pentru "cel mai frumos drum montan din lume,". Noi am condus unul dintre cele 10 exemplare și ți-am pregătit și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 24 noiembrieIrezistibilBYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot
Atunci cand pui sechestru pe performanta -doar acei meschini 180 km/h-, musai ca situatia-i scapata de sub control, chiar si atunci cand facem vorbire de un model de clasă mică. Sa refuzi clientului beneficiul de a se bucura de intreg potentialul unui 1.8L, doar pentru a te pozitiona intr-o cat se poate de discutabila filosofie -slow it's always safety- face din Renault un producator preponderent nefrecventabil. Renault tre' sa priceapa ca abordarea Volvo cu privire la top speed nu-i generatoare de beneficii, ba din contra...