Îmblânzirea leului

Publicat luni, 08.12.2025 10:47 de Alexandru Monenciu

Francezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video.

  • ds, luni, 08.12.2025 12:51

    De apreciat amplasarea display-ului central și faptul că au păstrat mare parte din butoanele fizice.

  • DanG, luni, 08.12.2025 13:03

    43000 Euro pentru o masina din clasa compacta, si mai era lume care se plangea de preturile VW, astia sunt bani de Passat deja, cu tot cu scaune AGR si faruri LED Matrix.

  • @DanG, luni, 08.12.2025 14:53

    Este cu doar 60 mm mai mic decât un Passat, așa că sunt tot cam clasa D sunt amândouă. 308 hatch back, da este clasă compactă.

  • alex_cu_a_mic, luni, 08.12.2025 20:05

    308 break este cu ~30cm mai mic decat Passat. Nu caut exact dar sunt sigur ca nu sunt in aceiasi clasa. In alta ordine de idei interiorul e superb. La fel si exteriorul desi era mai frumos prefacelift-ul. Preturile insa ... alearga dezbracate prin porumb.

  • parere, marţi, 09.12.2025 08:34

    Dai 43k si dupa 4 ani te rog de cineva sa o ia gratis. Peugeot are o valoare de revanzare ff slaba, ca toate frantuzestile. Ca sa nu mai spun de fiabilitate...

  • SJTEO, marţi, 09.12.2025 09:12

    Pret enorm pentru ce ofera . Valoarea de revanzare este foarte mica . Am avut in familie Peougeot 307 1.6 benzina cumparat de nou 13 mii de euro, dupa 8 ani si 65 de mii de km am primit 3500 de euro cu greu dupa ce a sta la vanzare aproape 4 luni . Ultima masina frantuzeasca cumparata .

  • ds, marţi, 09.12.2025 14:08

    @SJETO Motorul 1.6 benzină a fost o colaborare de succes între PSA și BMW cu rezultate foarte bune încă din 2002 și a echipat gama Mini și multe modele PSA. Dar, vorba aia, mulți văd, puțini cunosc. Așa că preferă mărci nemțești deși sunt multe variante made in france care dau clasă...