Gata hibernarea
Opel Frontera a rămas întipărit în mintea oamenilor ca un SUV foarte capabil pe teren accidentat. Dar așa cum am văzut în industria auto în ultimii ani, nume consacrate au fost reînviate și, uneori, nu mai au nicio legătură cu modelul original. De exemplu, Ford Puma. Nu este cazul lui Frontera care a rămas un SUV, dar a schimbat segmentul. A intrat în familia modelelor compacte, un segment pe care se pare că orice client și-l dorește.
-
dan_grc, marţi, 14.10.2025 16:55
Cu toate ca nu mai are legătură cu originalul Frontera, mă declar surprins de preț, mai ales ca există o invazie de promovare a mărcilor chinezești care nu sunt mai ieftine, dimpotrivă, că tot se repeta ca mărcile europene sunt foarte scumpe, iar cele chinezești foarte ieftine, deci pentru potențialii clienți, de ce ar alege cineva, cel puțin la aceeași bani, un model chinezesc față de un Opel, Peugeot, Citroen, Renault ? Iar când n-ar alege aceste mărci, există mărcile coreenne și japoneze .
-
nsrei, marţi, 14.10.2025 19:34
The Citroen C3 Aircross / New Aircross, produced in Brazil, achieved zero stars. Asta in 20 24 global Ncap. O fi de bine o fi rău, nu știu.
-
George Simion, miercuri, 15.10.2025 08:10
nu exista suv de oras!! iar frontera era ceva acum 30 de ani, aveam ulite pietruite prin toate satele. asta de acum parca e o cutie de pantofi strivita.
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 10 octombriePick-up din viitorAm călătorit până în Delta Dunării pentru a face cunoștință cu un pick-up al viitorului. Este vorba de Ford Ranger Plug-in Hybrid. Modelul americanilor este deja lider la noi în țară, din punct de vedere al vânzărilor, când vine vorba de modele pick-up, dar cei de la Ford au vrut să treacă la un alt nivel. Astfel, prin lansarea versiunii PHEV, Ford este singurul producător de vehicule utilitare de acest fel care oferă o versiune electrificată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 8 octombrieRachetă de familieDacă ești cuminte, noul BMW M5 Touring te impresionează cu normalitatea lui. Dar, dacă știi ce butoane să apeși devine imediat o adevărată rachetă de familie. Asta am aflat în testul nostru. Înainte să îl citești, te invităm să urmărești și clipul pe care ți l-am pregătit. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 7 octombrieForma viitoruluiAm condus noua Kia EV4 hatchback sau, altfel spus, primul model electric al mărcii produs în Europa. Îți spunem în rândurile următoare cum se simte de la volan, dar, înainte de asta, ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 1 octombriePerformanță cu stilAm testat noua generație Audi A6 Avant. Dar nu versiunea pur electrică, ci una care te unge pe suflet: 55 TFSI quattro. Asta înseamnă un motor V6 de 3.0 litri, pe benzină, și cel mai nou sistem mild-hybrid de la Audi. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 17 septembrieMagistralAm condus noul Mercedes-Maybach EQS SUV sau, cu alte cuvinte, primul Maybach pur electric. Dacă ar fi să îl descriu în câteva cuvinte ar suna cam așa: o odă închinată luxului și rafinamentului, duse la extrem. Dar mai multe îți spunem în testul nostru, unde am integrat și un video cuprinzător. Citeste tot
ca fost posesor de opel si oarecare tangenta cu marca pot confirma ca opel A FOST o masina ieftina si cam proasta. Singurele bune au fost Opel Omega cu tren de rulare de BMW care puteau merge sustinut cu 200kmh. In rest numai pocnitori. Dar de astea din ziua de azi ma abtin. Mai ales de electrocaznice