4.2
de Silvian Irimia, vineri, 10 octombrie

Pick-up din viitor

Există anumite categorii de mașini care sunt definite de anumite modele. Dacă nu înțelegeți la ce mă refer, vă dau acum câteva exemple. Dacă v-aș spune acum să vă gândiți la o mașină de lux în adevăratul sens al cuvântului, probabil că majoritatea dintre voi vă veți duce cu gândul la Rolls-Royce.

Un alt exemplu. Dacă v-aș ruga să îmi spuneți o mașină de off-road, sunt absolut sigur că o să îmi spuneți imediat despre Mercedes-Benz Clasa G sau despre Toyota Land Cruiser. Ei bine, cam așa este și cazul cu mașina din acest test. Practic, este definiția segmentului pick-up în Europa, chiar dacă mulți dintre voi ați argumenta că Toyota Hilux este peste.

Desigur, mă refer la Ford Ranger, cel mai bine vândut model pick-up pe 10 piețe din Europa, inclusiv România. La nivel global, Ranger se vinde în 180 de țări. Mai mult decât atât, în Europa, odată cu lansarea generației anterioare, în 2012, s-au vândut peste 500.000 de exemplare Ford Ranger, o cifră absolut impresionantă având în vedere că vorbim, până la urmă, despre o autoutilitară.

Dar se pare că toate aceste performanțe, care ar fi satisfăcut mare parte din producători, nu i-au mulțumit în totalitate pe cei de la Ford. Prin urmare, au decis să treacă la următorul nivel. Astfel, am făcut cunoștință pe drumurile dobrogene cu noul Ford Ranger Plug-in Hybrid, un model care reprezintă o premieră pe piața europeană, deoarece la ora actuală nu mai există niciun pick-up PHEV.

Chiar dacă, la prima vedere, un astfel de sistem reprezintă combinația la care te aștepți cel mai puțin de la un pick-up, noi am rămas surprinși de cât de bine a fost realizată această versiune. Pentru a te convinge și pe tine, am realizat și o prezentare video, mai ales că Ovalul Albastru a introdus și o nouă echipare de top numită Stormtrak.

PREZENTARE VIDEO CU NOUL FORD RANGER PHEV STORMTRAK

  • ds, vineri, 10.10.2025 19:54

    Sincer să fiu, nu mă dau foarte tare pe spate pick-urile, de câțiva ani am tot folosit la muncă, dar de fiecare dată japoneze, ba Mitsubishi, ba Nissan, ba Toyota, fie manuale, fie automate, motoare de 2 l și peste. Eh, asta e altceva, după pick-upurile de la Ford am întors întotdeauna capul. Bordul, materialele, sunt diferite. Altă filosofie, altă calitate, altă croiala. Păcat că ați pus o grămadă de poze nerelevante, foarte multe exterioare și atât de puține din interior. Ar fi fost interesant de văzut și bancheta/locurile spate, de ce nu și bena, detalii din interior. Poate cu altă ocazie. Una peste alta chiar dacă este o mașină de nișă, la prețul asta aș preferă-o oricând in detrimentul multor altora la același preț. O rulotă după ea și... timp să ai.