Aliniere

Publicat marţi, 21.06.2022 14:14 de Gabriel Nica, Foto: Nissan

Nissan Juke este cel mai curajos model din segment, din punct de vedere estetic. Însă, acum a venit momentul să lase spiritul rebel de o parte și să se alinieze în materie de propulsie cu cerințele stricte ale pieței. Așa că acum avem, oficial, și un Nissan Juke hibrid, pe care l-am testat în Italia.

  • ds, marţi, 21.06.2022 14:40

    Nici la precedentul model fața nu era foarte atractivă, dar la noul model farurile parcă sunt din alt film, sunt singurele elemente rotunde din toată arhitectura mașinii. În altă ordine de idei, din ceea văd că "În total, mașina se poate baza pe 143 CP și un maxim de 148 Nm cuplu.", înseamnă că are cuplu cam cât un Stepway cu CVT, care are cuplul cel mai mic din gamă, respectiv 142 Nm, dar stă foarte bine la cp.

  • Nicu, marţi, 21.06.2022 20:21

    @ds: Posibil sa fie o greseala: doar motorul electric propulsor are singur 205 Nm, la care se mai adauga si ceva de la cel termic. Ca la orice hibrid in paralel, motoarele lucreaza in sinergie si cuplul total maxim nu se calculeaza ca suma artimetica, dar in niciun caz nu poate fi mai mic decat valoarea cea mai mare a oricaruia dintre ele, de regula a celui electric cred eu, care isi arata forta imediat si pe o plaja mai mare de rpm.

  • Gabriel.Nica, marţi, 21.06.2022 23:20

    @ds, Nicu: astea sunt cifrele oferite de Nissan.