Maestrul Takumi
Am testat proaspătul facelift aplicat lui Mazda CX-5. Câteva modificări la design și un interior aparent imun la digitalizarea exagerată operată de rivalii din segment. Ne-am spus părerea și am prezentat mașina într-un clip video.
-
r, marţi, 29.03.2022 11:08
Îmi place mașina ca design și dar nu am înțeles de ce este maestrul ?(Takumi). Care este măiestria nemaivăzută ? Că la câte degete mari în jos ați pus în articol (consum, tehnologie învechită) parcă nu mai îmi vine să o cumpăr .
-
Gabriel.Nica, marţi, 29.03.2022 11:47
Takumi sunt maiestri cu o vasta experienta in spate, dar care raman fideli procedeelor lor, procedee care au cateva secole vechime. La fel si Mazda CX-5, ramane fidela tehnologiilor testate vreme de decenii, chiar daca sunt mai vechi.
-
MZD, marţi, 29.03.2022 12:07
Cum adica ati dat la COOLNESS EFFECT , neobservata?..... mda, aveti treaba cu masinile cum am eu cu masinile de cusut.
-
adi_10, marţi, 29.03.2022 14:37
Nu credeam ca voi mai spune asta vreodata dar voi va dati seama ca masina asta este chiar IEFTINA? cand dai pe un Qashqai cu motor de 1.3 34.000 euro, pe un Sportage 4x2 42.000 euro (test facut de voi acum 2 saptamani) sau pe un Tiguan 45.000 euro....masina asta este chiar chilipir. iti iei motorul de 2.0 165CP si scoti masina cu toate dotarile necesare 4x4 + cutie automata la sub 34.000 euro. raportat la preturile masinilor astazi, CX-5 acesta chiar e o masina interesanta, fiabila si iti ofera cam tot ce ai nevoie. bv Mazda!
-
Seriff, marţi, 29.03.2022 18:26
Interesante motorizarile, ma mir ca mai exista asa ceva, respect Mazda.
-
Gabi, marţi, 29.03.2022 19:07
La varianta aceasta de echipare, ecranul multimedia are 10,25", nu 8".
-
pipo, marţi, 29.03.2022 22:56
@AM/Gabriel: nu imi e clar, cat costa pana la urma exemplarul testat, 32,2 k cum scrie la început sau 36,2 k euro? Dacă ati testat modelul 4x4 si cu automata , chiar nu imi pare îngrijorător consumul, din contra. Sunt compacte 4x2 cu motoare de 1 -1,5 litri care consuma atata, aici vorbim de un SUV de 1,7 tone 4x4 ! Te asigur ( desi bănuiesc ca știi foarte bine) ca toate concurentele enumerate acolo la consum de fapt consuma mai mult. As prefera oricând un consum declarat cat mai aproape de realitate decat minciuni sfruntate cum regăsim la cele din grupurile Hyundai sau VW in privinta consumului la benzinare. În rest, nu prea am ce comenta la acest model, e deja arhicunoscut, nimic nou, un facelift facut doar ca sa mențină pretul , ca nu arata rau nici înainte, sincer nici nu prea vad motivul acestui test , cred ca sunt multe alte SUV-uri netestate inca pe aici. @DS : eu cred ca nu ai avea motiv de dilema in privinta numărului de trepte la cutie, nu ti-as recomanda mai multe la un aspirat. Ar omorî si mai rău motorul și asa destul de anesteziat pt. a tine in limite rezonabile emisiile. La turbo da, dar la aspirate nu ti-as recomanda mai multe trepte.
-
Andrei, joi, 31.03.2022 18:28
Frumusel, pacat ca arcurile alea de plastic fac ca masina sa para ca vine cu roti de 16'', de musamaua aia de pe portiere, cotiera fixa si butonul ala arhaic de blocare a usilor a la Toyota. Pacat ca nu are un motor turbo, un aspirat pe un SUV care ajunge usor la doua tone cu 3 pasageri si bagaje e o gluma si e pacat de tinuta buna de drum a masinii (pentru un Suv).
-
olteanu, luni, 04.04.2022 16:37
@Gabriel.Nica Maestri, nu maiestri. In res,t tot respectul pentru munca pe care o faci, esti foarte bun.
-
olteanu, luni, 04.04.2022 16:38
Erata: in rest, Ar fi bun un buton de edit al comentariilor.
-
ironR, miercuri, 06.04.2022 17:11
Materialul/review-ul e de anul asta? Caci la cum arata masina da senzatia ca e gasit prin sertar, uitat de cel putin 5 ani - cam atat de in urma e masina. Pt fanii Mazda si mare parte din concurenta acestei clase - verificati cum arata un schimbator de viteze la o cutie automata, la Hyundai Tucson aparut acum 2 ani, in 2020 !! @adi_10 - zici de KIA Sportage hybrid 230CP, 2 display de 12.3", sistem audio Harman Kardon ca la BMW, faruri adaptive cu Matrix LED - verifica cine mai da asa ceva in clasa asta si la ce bani - imi aduc aminte ca la un moment dat Audi cerea pe asa ceva 2000 euro si era optiune, confort la rulare impecabil - AM a spus asta nu eu, scaune ventilate, senzor pt calitatea aerului care iti poate inchide geamurile si vreo 7 ani garantie la toate de mai sus! Cu asta compari tu CX-5? Prietene, trezeste-te, traiesti in trecut! Vedeti ca de "maine" trecem la electrice, caci deja electrificarea e prezent. In rest da, pt batrani trebuie sa avem respect.
Citeste si
-
DRIVE TEST | sâmbătă, 5 iuliePericol iminentAm testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
Am două nedumeriri. La datele tehnice sunt trecute: - Sistem de recuperare a energiei - standard. Cum vine asta pe un motor aspirat? - Sistem de dezactivare a cilindrilor - standard? Precis? - Catalizator - indisponibil. Sigur? - Filtru particule - indisponibil. Sigur? In rest, având oarece experiențe plăcute cu cx3, aș opta oricând pentru un cx5, singura dilemă pe care aș avea-o ar fi cutia cu (doar) 6 trepte.