Pick-up din viitor
Am călătorit până în Delta Dunării pentru a face cunoștință cu un pick-up al viitorului. Este vorba de Ford Ranger Plug-in Hybrid. Modelul americanilor este deja lider la noi în țară, din punct de vedere al vânzărilor, când vine vorba de modele pick-up, dar cei de la Ford au vrut să treacă la un alt nivel. Astfel, prin lansarea versiunii PHEV, Ford este singurul producător de vehicule utilitare de acest fel care oferă o versiune electrificată.
-
@ds, luni, 13.10.2025 11:32
eu zic ca nu prea si am sa spun si de ce: la tehnica, robustete si fiabilitate, niciodata masina asta nu se va putea apropia de japoneze precum hilux, d-max, L200, ba nici chiar de un musso. am vazut nenumarate forduri ranger luate cu platforma, inclusiv raptor, ceea ce este rusinos pentru o masina din segmentul asta. in weekendul anterior o masina ardea frumos pe drumul vechi al pitestiului langa leordeni si am stat blocati acolo vreo 15 minute. de la cei stransi gura-casca pe marginea drumului am aflat ca era a cuiva din zona si ii luase foc in mers cu doar putin timp inainte. cand am trecut pe langa locul incidentului unde o stingeau pompierii, am vazut si ce era: un ford ranger. daca imi aduc eu bine aminte, chiar s-a facut recent un recall la ranger (al catelea deja?) exact pentru riscul de incendiu, din cauza unor neconformitati la pompa de combustibil. al punct vulnerabil si binecunoscut la orice ford, care poate fi oricand cauza unui incendiu este partea electrica, iar recalluri pt asta au tot facut, ba la ranger, ba la kuga, ba la f-150 in state. ca are un interior mai de masina si nu de utilitara, poate, dar la clasa pick-up, asa ceva chiar nu conteaza, accentul aici cade pe cu totul altceva, pe rezistenta la abuz si la uzura in timp, nu pe mai stiu eu ce material moale de pe bord. mai bine ford ar face eforturi sa ofere un strop de calitate si fiabilitate la masinile de pasageri din restul gamei, ca acolo stau foarte foarte prost, li se desprind chederele de la usi - de masini noi vorbesc - si iti pica parasolarul in brate daca iei o groapa mai serioasa. de fiabilitate nu cred ca mai are rost sa amintesc, ca ne-am lamurit cu varf si indesat. la clasa asta, hilux ramane regele, iar d-max este, la fel, o masina extrem de competenta. cu astea 2 variante, de ce ar lua cineva altceva net inferior? parerea mea sincera.
-
ds, luni, 13.10.2025 13:24
@11.32 perfect posibil, cu Ranger încă nu am făcut cunoștință live. Sper ca săptămânile viitoare să văd ce și cum, doar ce am primit două la firmă.
-
dan, luni, 13.10.2025 20:28
bull shit electric
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 16 decembrieRevoluția electricăAm călătorit în Spania pentru a conduce noul BMW iX3 Neue Klasse, un model care promite să rescrie regulile din segmentul SUV-urilor premium cu zero emisii. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 12 decembriePionierDupă ce am făcut cunoștință cu Nissan Qashqai facelift în 2024, pe străzile din Portugalia, acum a venit momentul să vedem cum face față modelul nipon la drumurile din țara noastră. Totodată, v-am pregătit și o prezentare video cu noul Nissan Qashqai facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 8 decembrieÎmblânzirea leuluiFrancezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 3 decembrieDeclarație de dragostePorsche 911 Carrera 4 GTS Tribute to Transfăgărășan nu este o simplă ediție limitată la 10 exemplare. Este o declarație de dragoste, din partea constructorului german, pentru România și, în special, pentru "cel mai frumos drum montan din lume,". Noi am condus unul dintre cele 10 exemplare și ți-am pregătit și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 24 noiembrieIrezistibilBYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot
Sincer să fiu, nu mă dau foarte tare pe spate pick-urile, de câțiva ani am tot folosit la muncă, dar de fiecare dată japoneze, ba Mitsubishi, ba Nissan, ba Toyota, fie manuale, fie automate, motoare de 2 l și peste. Eh, asta e altceva, după pick-upurile de la Ford am întors întotdeauna capul. Bordul, materialele, sunt diferite. Altă filosofie, altă calitate, altă croiala. Păcat că ați pus o grămadă de poze nerelevante, foarte multe exterioare și atât de puține din interior. Ar fi fost interesant de văzut și bancheta/locurile spate, de ce nu și bena, detalii din interior. Poate cu altă ocazie. Una peste alta chiar dacă este o mașină de nișă, la prețul asta aș preferă-o oricând in detrimentul multor altora la același preț. O rulotă după ea și... timp să ai.