Test Drive Pericol iminent
Am testat noul MG ZS Hybrid+, un rival extrem de serios pentru a noastră vedetă locală, Dacia Duster. Cu un preț competitiv și un sistem hibrid foarte performant, care dezvoltă în total aproximativ 200 de cai putere, MG ZS atrage din ce în ce mai mulți clienți. Deci, nu greșim dacă spunem că este un pericol iminent pentru Duster.
-
dan_grc, sâmbătă, 05.07.2025 12:24
MG nu va avea vânzări mai mari în Romania, față de Dacia, niciodată, doar dacă dispare Dacia din alte motive, s-o vândă Renault, preluare nefericită, etc, dar nu este cazul deocamdată, cu toate că Geely este implicat deja la Renault-Dacia, dar acolo mai este și statul francez care sper că va fi o nucă tare .
-
@jenel de la Bălăceanca, sâmbătă, 05.07.2025 18:29
Te caută tanti asistentă.
-
@dan_grc, sâmbătă, 05.07.2025 22:10
are dreptate omu doar prima parte...motivul e altul. Imbecilii nu au stoc disponibil si fac parte din grupul de distributie de tepari (cu jeep, fiat, alfa, si altele) Am fost mai acu vreo 2 luni de curiozitate sa vad fix masina asta pt rabla. Domne, aveau numarate pe degetele de la o mana si ma forta vanzatorul repede repede ca deja sunt pre-vandute toate. Aveau dosarele pe masa pt rabla. Mi-e mila de saracii oameni care si-au facut credite in banca, au dat si avans si rabla... plua. Eh in cazul de fata doar vreo 2500 euro, dar nah, si aia sunt bani. Revenind la mg, cu practicile comerciale aplicate, nu vor vinde, ca se umfla in pene, se simt mare brand, mare mare, si clientul ar fi sluga lor. De aia nu vor vinde mult,. ca nu au ce sa vanda
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 12 iunieAmenințare directăRecent, BYD, cel mai important producător de vehicule electrice la ora actuală a intrat oficial în România. Iată că, la puțin timp după acest eveniment, producătorul chinez a lansat deja oficial primul model la noi în țară. Este vorba despre Dolphin Surf, cel mai mic și accesibil model din gamă, care reprezintă un atac direct la Dacia Spring. Citeste tot
Intr-adevar, d-le Irimia. Cine nu are memoria istoriei, musai ca risca sa o repete, iar Dacia, cu Duster, se afla azi in aceiasi situatie in care se gasea Armata a 6-a a Wehrmacht-ului pe final de '42 la Stalingrad. Asa-i in toate razboaiele. Atunci cand nu reusesti sa-ti domini, sa-ti surprinzi decisiv inamicul, sfarsesti in a fi inconjurat si rapus de acesta. Renault Group detine arsenalul necesar pentru a-si anihila inamicii, o arma de ultima generatie ale carei caracteristici ar inclina decisiv balanta in favoarea Duster. Numai astfel, cu o strategie matura si vigoare perfect dozata la conditiile reale identificate pe campul de lupta, Dacia poate avea validarea deplina ca-i declarata victorioasa. 1.7 dCi cu 150 CP si 2.0 dCi cu 190 CP. Dacia se afla la un moment de rascruce, acela de a stabili planul optim pentru ultimul asalt. Ce-o sa aleaga Dacia ? ....In aceste momente critice ii raman doua optiuni: "Get Busy Living or Get Busy Dying"