Rara Avis
Deși ne îndreptăm cu pași repezi către pensionarea motoarelor cu combustie internă, BMW se încăpățânează să păstreze în viață propulsoarele V8. În contextul dat, BMW M550i este o adevărată pasăre rară.
-
Seriff, vineri, 17.12.2021 08:45
''Lucrurile nu stau bine pentru cei ce vor să alimenteze în continuare cu suc concentrat de pe vremea dinozaurilor'' - ce jurnalism, ce expresii de balta. @Edikk, uite totusi ca tu inca traiesti, se pare ca poluarea nu e atat de mare incat sa scapam de tine, mare pacat.
-
dan_grc, vineri, 17.12.2021 09:10
Îl astept ca 520d mild hibrid la mana a doua, nu e pasăre rară, dar nu mă supăr :).
-
petrush, vineri, 17.12.2021 10:20
Nu. la juma de pret iei 530dx, si ai si "arome cetanice" cum eronat zicea baiatu' mai sus. hai sa facem un efort sa terminam petrolul,pentru sanatatea generatiilor viitoare.
-
Alfy, vineri, 17.12.2021 10:40
Nu stiu ce sa zic dar pe asa un site m-as astepta sa gasesc persoane pasionate de masini si domeniul auto care stiu sa aprecieze o masina de calitate indiferent de marca, pret, combustibil, vechime, etc. Mai ales ca orice masina are calitati si defecte si nu e totul alb sau negru. Sau macar care sa fie capabili sa aduca o critica obiectiva. Si deschizi un articol si gasesti doar diaree verbala si comentarii penibile de la aceiasi oameni care primesc de 10 ori mai multe downvot-uri decat like-uri si totusi continua sa raspandeasca hate-ul, trolling-ul si dezinformarea. Probabil ar trebui sa faceti ceva mai productiv cu timpul liber, mai ales daca nu va plac masinile. Abia asa se vede cat de limitati, frustati, rautaciosi si invidiosi suntem ca oameni si natie. De asta nici nu meritam lucruri bune.
-
ds, vineri, 17.12.2021 11:00
Designul interior merită cu vârf și îndesat mânuța roșie ce i-ați dat-o. Mai ales combinația de piele maro (mă dor ochii de la culoarea asta) cu negru de la bord.
-
Je, vineri, 17.12.2021 11:54
''însetat de arome cetanice mari''?? Daca era Diesel sa zic ca mai intelegeam figura de stil aleasa dar din cate stiu eu masina e V8 benzina, deci in cel mai bun caz puteai sa zici însetat de arome "octanice"mari. La scoala am invatat ca cifra cetanica e un indicator de calitate al motorinei, cifra octanica e a benzinei. ;) Nu stiu ce scoli ati facut voi dar poate ca scoala pe care am facut-o eu e mai veche si mai proasta...
-
Andrei, vineri, 17.12.2021 12:54
Aproape un GT. Dar cine a inventat cacaniul ala de la interior si capacele oglinzilor in nuanta aia ar trebui sa stea pe coji de nuca. Si indicativul modelului ar trebui eliminat, astfel masina ar ramane o surpriza. Din pacate 5 este o masina prea mare si grea, iar dimensiunile interioare sunt ridicol de mici. Foarte confortabila, insa cu inertie multa pe viraje si la schimbarile de directie. Nu vad niciun motiv sa iau un 550i in fata unui 340i.
-
inexorabil, vineri, 17.12.2021 15:36
Prestidigitaţie, scuze. AM, mai corectaţi şi voi, măcar din când în când. Pentru că nu vreau să mă raliez vocilor care vă acuză făţiş de comoditate, de indolenţă, de neatenţie…
-
Corocsenie Adrian, sâmbătă, 18.12.2021 10:38
O masina reusita de la A la Z dar cu viitor incert dupa 2030.
-
^, sâmbătă, 18.12.2021 20:51
pana atunci o sa mai ard multe cauciucuri cu ea. Si multe cisterne de benzina. Talpa... De neinteles pentru epilati oricum.
-
Ion, duminică, 19.12.2021 10:50
@^ O arzi pe la munca de jos poate...saracie !
-
in gradina lu' Ion, duminică, 19.12.2021 17:46
asa e Ioane, ai dreptate. Nu-ti vine sa crezi ca altii au si tu nu?
-
Ion, duminică, 19.12.2021 18:52
@in gradina lu' Ion Pai tocmai asta e ca eu am si altii nu printre care si tu.
-
Kirotractor, luni, 20.12.2021 10:04
Prea mare la 5m pentru gusturile, garajul, nevoile, dar și portofelul meu. :-) Preferabil oricum unui M5 la practic același zvâc, însă confort în plus și bănet în minus. Pe scurt, destule păcate li se pot ierta bavarezilor pe motivul admirabilei lor căpoșenii de a rămâne și ”uzați moral” cât se mai poate. P:S. ”Maroniul” ăla din interior e un vermillon de fapt și merge bine cu albastrul ext. (și mai bine cu un ”british racing green”, dar na, de gustibus...)
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 1 aprilieDiferitȘtii cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 27 martieDeschizător de drumuriAm condus noua Dacia Bigster în cadrul testelor internaționale. Acum că a expirat embargoul pe impresiile de condus, îți putem spune cum se simte de la volan cea mai puternică, cea mai mare și cea mai tehnologizată Dacie de până acum. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
Dar vai să ne uităm cu admiraţie exact la maşina care ne omoară cu poluarea ! Câtă prostie !! PS Să vedem dacă trecem cenzura.