Volvo S60 Polestar Concept, berlina de 508 CP, ar putea fi introdusă în producţie
Volvo vine la Salonul Auto de la Los Angeles cu S60 Polestar Concept, o versiune de 508 CP a berlinei sale de clasă medie. Modelul ar putea fi introdus în producţia de serie.
Volvo S60 va primi o ediţie specială Polestar la Salonul Auto de la Los Angeles. Modelul va fi tot un concept, dar vestea bună este că surse din cadrul Volvo anunţă o posibilă versiune de serie. Până la confirmarea acestei posibilităţi, putem să admirăm pozele de presă ale acestui model şi să ne întrebăm cum se conduce un S60 de 508 CP şi 575 Nm. Cei de la Volvo spun că S60 Polestar are nevoie de 3.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, pe când viteza maximă trece de pragul de 300 km/h.
Conceptul care prefigurează o versiune de performanţă a lui Volvo S60 a debutat în luna iunie. Acesta prezintă un pachet de caroseriei cu un design conservator, un set de jante de aliaj de 19 inch diametru, bare anti-ruliu mai mari, amortizoare Ohlins şi un sistem de frânare de performanţă. Motorizarea este un T6 echipat cu o nouă chiuloasă, camere de combustie modificate, o admisie perfecţionată, un sistem de evacuare Ferrita din oţel inoxidabil şi un turbocompresor Garrett 3171.
Volvo nu este la primul său model Polestar, având în portofoliu o versiune "nebună" a lui C30. Respectiva compactă dezvolta 405 CP şi 510 Nm dintr-un motor turbo de 2.5 litri, cu cinci cilindri în linie. Motorul potent era completat de un sistem de tracţiune integrală Haldex şi de două diferenţiale autoblocante, marca Quaife, care ajuta la transferul optim de resurse. Ţinuta de drum a fost şi ea îmbunătăţită cu un set de amortizoare Ohlins, mult mai rigide, alături de un set de jante de 19 inch BBS, echipate cu anvelope Pirelli PZero 235/35.
Via Jalopnik
-
Giga-Motors, miercuri, 21.11.2012 21:40
De fapt, Volvo urmareste sa le concureze puternic pe M5 si CTS-V, dar nu cred ca va si reusi......Turbo de la Garrett? Hm, tot americanii raman meseriasii in supraalimentare. Totusi, nu inteleg de ce se strofoaca Volvo sa manifeste valente sportive, din moment ce si-a faurit un renume de masina familista predestinata in care sa te simti in siguranta si atata tot. Frate, daca toata viata am fost pictor prin vocatie, de ce sa vreau dintr-odata sa ma fac macelar?
-
krm, miercuri, 21.11.2012 22:50
cred ca vrei sa te referi de fapt la M3 si ATS... :)
-
gtrazvan, miercuri, 21.11.2012 23:23
GIGI, Volvo S60 este in categorie cu Seria 3, C, A4, ce traba are cu seria 5?
-
mntsn, miercuri, 21.11.2012 23:26
@Giga: asta e o problema actuala si foarte spinoasa pe care se poate discuta mult, ma refer la extinderea producatorilor in zone total nespecifice lor. Nici eu nu agreez ideea asta si produsele halucinante care ies pe piata: gen acest Volvo sport, SUV-uri la Mini, Porsche, in curand la Alfa si Maserati, decapotabila de fite la Land Rover (Evoque cabrio), limuzina de lux de la VW (Phaeton) si altele. Deci producatorul A intra peste segmentul de piata al producatorului B si pe specialitatea lui; B riposteaza si scoate un concurent pentru specialitatea lui A samd, pana la punctul in care toti producatorii se vor transforma din specialisti in generalisti, adica vor avea cate un model in fiecare clasa si mai departe urmeaza debandada: supracapacitate, identitate de marca diluata sau pierduta, oferte redundante (doar un exemplu, la intamplare: Mitsu ASX / Peugeot 4008 / Citroen C4 Aircross) si confuzie in randul clientilor.
-
Giga-Motors, joi, 22.11.2012 00:07
@gtrazvan, ca un adaos la precizarile lamuritoare ale lui @mntsn: nu-i vorba de categoria in care se incadreaza S60, ci de performantele pe care doreste sa le obtina. Nici Logan nu impartaseste acelasi segment cu Accent sau Aveo (sedan), dar este clar ca se lupta cu ele pentru aceeasi caracteristica in ochii clientilor: low-cost. De fapt, categoriile de autoturisme sunt: roadster, hatchback, sedan, limuzina si SUV - dar astazi se impart in clase si variante, care nu denota intotdeauna mari diferente (a se vedea cazul A4-A6-A8 la design sau seriile 3-5-7 la bord). Asa ca nu mai stii care-i una sau alta: limuzina cu gabarit redus sau sedan luxos, hatchback suprainaltat sau SUV pitecantrop :D
-
ztele, joi, 22.11.2012 00:32
@Giga: Volvo urmareste ce urmaresc toti constructorii: profit. Pentru profit e nevoie de notorietate, in liga jucatorilor Premium. De aici acest S60 Polestar, de aici R8, Phaeton, CTS-V si restul modelelor pomenite de colegi. Eu zic sa ne bucuram de masina, si de diversitate. Si de faptul ca mai avem o alternativa intr-o clasa pe care oricum nu multi ne-o permitem. Ciudat cum o astfel de companie(la fel si Caddy, Lexus si Holden) poate sa se ia la tranta cu "traditia" MB & BMW. Traditia asta se pare ca nu mai face 2 lei in ziua de azi.
-
mntsn, joi, 22.11.2012 01:28
@ztele: Notorietatea...mda, bineinteles ca este importanta, dar depinde pentru ce vrea fiecare sa fie notoriu. Eu cred ca Volvo are o notorietate excelenta astazi datorita sigurantei, nu vad ce plus de notorietate i-ar mai putea aduce o masina sport. BMW are notorietate gratie sportivitatii (a trenurilor de rulare, a motoarelor si transmisiilor) nu pentru altceva. Mercedes si-a construit notorietatea pe confort, siguranta si calitate. Cadillac pe designul dramatic, lux si confort. Lexus pe...aaaaa.....chiar, Lexus pe ce?? Totusi, observ ca unele marci incep sa renunte usor-usor la caracteristicile care le-au consacrat in ideea ca specificul altor marci a devenit mai interesant pentru ei si vor sa-l adopte/copieze. Nu-mi dau seama daca propozitia " Traditia asta se pare ca nu mai face 2 lei in ziua de azi." o spui cu amaraciune sau cu zambetul pe buze. Fiecare marca trebuie sa-si recunoasca radacinile, sa-si valorifice trasaturile si punctele forte, sa le slefuiasca pana la perfectiune si bineinteles apoi sa se bucure pe merit (la profit ma refer) de aprecierea pe care i-o acorda piata. Speranta mea este ca soarta va face in asa fel incat sa-i pedepseasca pe cei care vor sa para altceva decat ceea ce sunt si pentru care sunt cunoscuti - asa ar fi onest.
-
ztele, joi, 22.11.2012 02:05
Si dintre toate marcile astea, ironic, dar Lexus si Cadillac sunt singurii care au oferit mereu numai produse premium. Restul au mai dat-o in bara ocazional, sau si-au diluat pretentiile de premium (MB cu a-klasse si toata gama de utilitare, Volvo inca e curat, dar ei abia au intrat in liga premium, BMW incet incet isi revine, dar in deceniul trecut erau dezastru la dotarile entry-level, practic se bateau cu hyundai si suzuki). Sunt de acord cu tine, dar in alta viziune: mie nu imi plac masinile care se chinuie sa faca mai multe lucruri deodata, gen crossovere, coupe-cabrio, SUV, SAV si cum s-or mai numi... si toate derivatele din ele. Nu vreau o masina ultra sport, dar cu 7 locuri, garda la sol mare, ieftina de intretinut si cu consum cat bricheta. Daca vreau o masina sport, vreau sa fie mare, joasa, galagioasa, cu un consum enorm si cu o manevrabilitate foarte buna. Nu vreau sa car jumate din cartier cu mine si nici sa consume 2%. Nu mai intelege nimeni nimic din masinile noi, nu mai au personalitate si nu mai inspira nimic.
-
Giga-Motors, joi, 22.11.2012 09:17
@ztele, mi-ai parut simpatic rau la ultimul tau post, mai ales la fraza care incepe cu "Daca vreau o masina sport..." :) Si, Automarket, te-as ruga sa fixezi ultimul paragraf al lui ztele drept motto al acestui site, care sa troneze pe prima pagina......Baieti, iata ca ajungem cu totii la aceeasi concluzie inexorabila......Dar stati linistiti: nu vom fi ocrotiti in conceptiile noastre loiale traditiei, caci soarta ne va da sa suportam cat putem duce in carca......De ce? Pai nu sunt in stare sa ne lamureasca analistii, filosofii si carturarii, credeti ca as putea eu?
-
mntsn, joi, 22.11.2012 11:40
@ztele: de obicei iti apreciez comentariile, dar ultimul comentariu a fost tare confuz, asta ca sa fiu finut. Faptul ca Mercedes produce si utilitare si camioane Actros si Unimog-uri face ca gama sa de automobile sa fie mai putin premium? Crezi ca afecteaza asta cu ceva imaginea Clasei S? MB este un constructor generalist, in cele din urma, si asta nu de ieri de azi. Pe logica asta nici Volvo nu este curat: ai vazut ambulantele Volvo sau camioanele Volvo? La BMW, "dotarea" cea mai importanta este placerea sofatului, care cu greu se regaseste la alta marca. Versiunile de baza erau intentionat mai spartane, mai minimale in dotari, pentru ca nu in dotari sta esenta BMW-ului. Lista de optionale oricum nu lasa pe dinafara orice iti puteai imagina, chiar si in deceniul trecut. Era (acum nu prea mai este), daca vrei, o marca mai "purista", desi termenul asta poate avea alte conotatii, cel putin pe acest site. Totusi, comparatia BMW cu Hyundai si Suzuki este cel putin hilara. Iar in ceea ce priveste masinile sport iar m-ai bagat in ceata: vrei si mare si manevrabila in aceasi timp? Pai se bate cap in cap cu ce spuneai mai devreme: masinile care se chinuie sa faca mai multe lucruri deodata. Dar niciunul nu iese cum trebuie. Legile fizicii, recte inertia, nu prea ii permite unei masini mari sa fie si manevrabila. Iar acum duda dudelor, cireasa de pe tort, (nu te supara): dorinta lui Ztele pentru o masina cu consum enorm :))))))))))))))))))
-
Fopel, joi, 22.11.2012 15:12
@mntsn: Camioanele produse de Volvo sunt camioane din clasa premium, la fel si Scania, Man. Mercedes in schimb e mai jos la nivelul camioanelor, sunt mai ieftine si mai slabe si acopera toate tonajele. Volvo, Lexus la ora actuale nu au produse sub clasa premium. Mercedes, BMW au. @Gigamotors: "devii macelar" pentru ca poti, si ai posibilitatea sa te impui si pe teritoriul altora. Altfel, ramai in colt, ncecunoscut. inc azul acesta, Volvo vine direct in extrema, cu o masina mult mai puternica decat a concurentei. Si S60 se bate cu Seria 3, A4 si C klasse ;)
-
mntsn, joi, 22.11.2012 15:55
@Fopel: Mhaaahahaha :))))))))))))))))) Hai ca am trait sa o aud si pe asta: camion premium. Eu inteleg, pana la o limita frustrarile pe care le starnesc marcile germane, dar totusi....camion premium ..... pfaahahaha :)))))) Camioanele sunt hamali pentru a cara caramizi, fier, ciment, vaci, porci, gaini, alimente, absolut orice, pana si kkt din fosele septice. Daca ai impresia ca exista vreo urma de premium la camioane....e nasol atunci. Sper ca nu mergi la club sau la opera cu vidanja premium, nu? Sau ...aa, mai stii?
-
dan_grc, joi, 22.11.2012 16:33
Care sunt produsele Bmw sub clasa premium @Fopel? Te referi la Mini si la motociclete? Ele fac parte din grup, dar sunt produse si marci distincte, iar cu camioanele, sa rad si eu alaturi de Giga, cele de la Volvo sunt premium si cele de la Mercedes sunt de volum, nu?:) . Uita-te bine la noul Actros, atat la exterior cat si la interior si spune cat de ieftin pare la finisaje si dotari. Si deci Volvo este singurul , alaturi de Lexus care nu ofera produse sub zona premium, bun, eu te intreb cat de premium era Volvo S40? Iar Lexus are Toyota in spate, nu au nevoie sa fie mai mult sau mai putin generalisti, este Toyota super generalista.
-
dan_grc, joi, 22.11.2012 16:34
Am gresit, sa rad alaturi de mntsn, il citisem pe Giga mai sus:)
-
ztele, joi, 22.11.2012 20:01
@mntsn: probabil ora tarzie a facut ca exprimarea mea sa fie vaga :) Despre masinile sport vroiam sa zic ca nu vreau sa fie considerata Smart Roadster ca masina sport. Eu personal, masina sport consider CL500, GT-R, Camaro, Challenger, etc... masini care nu-s tocmai mici. Si da, consider ca o masina cu motor mare trebuie sa consume mult, trebuie ca pretul sa se reflecte si in consum si intretinere, sa nu fie accesibila tuturor. Si asta face parte din exclusivitate. @Giga: am comparat bmw cu suzuki si hyundai prin prisma dotarilor, si a materialelor, la BMW (aici ma refer strict la seria 3) erau absolut dezastroase si 102 cp nu era foarte "ultimate driving machine". Consider ca se dilueaza excesiv brandul si mesajul inspirat de marca cu asemenea produse. Vorbind despre camioane, eu inteleg ce-a vrut sa zica Fopel, exista camioane premium, Volvo si Scania fiind 2 exemple. E vorba de materialele folosite in interior, de confortul oferit si de modul in care pot sa transpuna pe sosea puterea bruta. Nu se compara nimic cu senzatia unui R730 sau a unui FH16 :) Eu zic ca Lexus, Infiniti si Cadillac au ramas singurii producatori cu adevarat premium.
-
dan_grc, joi, 22.11.2012 21:42
Lexus, Cadillac si Infiniti sunt cu adevarat premium pt ca nu construiesc si camioane, dar cand generalistul Mercedes cu camioane non-premium face clasa S, ceilalti "cei mai premium" sunt pe undeva, Infiniti chiar nicaieri. Conteaza produsul respectiv si experienta pe care o are in acea clasa, dincolo de renume, deci ala care face si camioane face si cele mai bune limuzine in clasa de lux, de multe decenii, nu de vreo 20 si ceva de ani de cand exista Lexus si Infiniti, asta chiar nu le face mai premium decat altii care mai sunt prezenti si pe alte segmente.
-
ztele, joi, 22.11.2012 22:05
N-as baga mana in foc ca S e cu mult mai buna decat Lexus Ls600h. Dan, Lexus, Cadillac si Infiniti, lasand la o parte camioanele, nu construiesc A1, seria 1, seria 3 cu geamuri la manivela, A-klasse ... etc.
-
dan_grc, joi, 22.11.2012 22:40
Lexus are un model in clasa compacta concurent cu seria 1, iar premium nu inseamna doar multe dotari si interior de calitate si-n rest alte aspecte sa fie trecute in plan secundar, premium presupune mult mai mult, si ceea ce nu se vede, stii foarte bine, iar puterile de 102 cai la Bmw sunt chiar irelevante, majoritatea motorizarilor se afla departe de aceste valori, iar clasa S nu trebuie sa fie mult mai buna decat Lexus Ls600h, este suficient sa fie doar mai bun, si cred ca este, asta stiu si japonezii pt ca sunt mai multi care prefera limuzina germana decat limuzina lor si nici nu cred ca este doar din cauza curiozitatii.
-
LauCalin, vineri, 23.11.2012 00:07
@ztele, inca o chestie: incearca sa compari performantele unui motor de 102 CP de la BMW si unul de o putere asemanatoare de la VW sau Ford sa zicem. Vei vedea ca performantele sunt mai bune, consumul mai mic si posibil si cuplul sa fie mai bun. Unde mai pui ca marcile astea premium chiar se chinuie sa faca in asa fel incat sa te simti mai bine si in versiunile mai ieftine si mai slab dotate. Asa cum spunea si @mntsn, probabil ca acest lucru se simte cel mai bine la BMW, fiind printre foarte putinii care ofera motor fata si tractiune spate, un centru de greutate cat mai jos si o repartizare a maselor (aproape) perfecta. Mai adauga si o cutie de viteze foarte precisa si toate astea nu pot insemna decat ceva minunat. Si oricum o dai, totusi intr-o masina premium te simti mai bine inca de la prima cheie. Parca motorul toarce mai frumos, mirosul e altul, ambianta e mai primitoare... si evident ca astea au pretul lor. Cat despre camioane premium... nu cred ca exista asa ceva. Daca Scania, MAN sau Volvo ar face camioane premium ar da faliment.
-
Giga-Motors, vineri, 23.11.2012 01:06
Care-i premium si care nu-i premium?......Va fi o intrebare atat de irelevanta peste vreo 50 de ani, cand toti ne vom misca in cutii geometrice universal standardizate gen Total Recall si vom manevra o maneta de directie, daca nu cumva va fi sarcina chiar a unor cyborgi, iar noi nu vom fi abordati decat eventual la modul "Please, insert your destination"......."Bai adunatura de fiare, habar n-ai ca eu am condus fineturi premium la viata mea: Mercedes, BMW, Audi, Cadillac, Lexus......" / "Your destination is incorrect, please repeat it".
-
davidjupanu, vineri, 23.11.2012 01:22
bravo baieti....in sfarsit o discutie pe automarket in care lumea discuta linistita despre masini fara sa se ia palme si injuraturi....uite ca se poate....
-
ztele, vineri, 23.11.2012 01:47
@LauCalin: probabil ai dreptate, poate sunt eu mult prea satul de e36 asta, nu stiu... Dar iti spun sincer ca ma simt mult mai bine in Mondeo Ghia 2003 decat in 320d e46 2003. A deviat grav discutia :)
-
mntsn, vineri, 23.11.2012 11:23
@ztele: Ehhh si tu acum, daca discutam in contradictoriu nu inseamna ca a deviat grav discutia, ba chiar e foarte la obiect. Interesant mod de a te retrage, oricum... Din nou, nu pot sa fiu total de acord cu tine: spui ca o masina premium nu ar trebui sa fie accesibila tuturor-ok, normal; ca trebuie sa fie exclusivista-ok si ca aceasta exclusivitate sa se reflecte si in costuri mari de intretinere, inclusiv carburant-aici nu mai sunt de acord. Nu mai suntem in anii 80-90, tehnologia a evoluat foarte mult, iar eficienta este piatra de temelie acum in industria auto. De ce trebuie sa consume o galeata de benzina pe km ca sa faca parte din categoria masinilor exclusiviste si costisitoare, cand poate foarte bine sa aiba cheltuieli minime de exploatare si un pret mare de achizitie, exclusivist, prohibitiv pentru mase (ca sa fiu in asentimentul tau), justificat de tehnologiile inglobate, inclusiv cele legate de eficienta. La urma urmei daca vrei sa treci drept elitist nu e neaparat nevoie sa-ti faci abonament la peco, iar masini care se pliaza pe conceptia asta (scumpe, performante si cu consum cat bricheta) sunt din ce in ce mai multe, amintesc cateva: Porsche 918, Mercedes SLS E-Cell, Tesla Roadser, vor veni in curand Audi R8 e-tron, BMW i8, Jaguar C-X75, Cadillac ELR. Suficient de exclusivist?
-
smekerul, vineri, 23.11.2012 12:08
Aici are dreptate @ztele. Lexus,Cadillac,Infiniti,si chiar Volvo,nu am vazut si nici nu exista sa aiba geamuri la manivela pe spate. Nici macar CT-ul de la Lexus nu are asa ceva,care este cel mai mic din gama.Germanii astia de care vorbiti voi,sunt in urma rau de tot.Pana si acele suruburi sau pini pt inchiderea si deschiderea usilor ii mai are.Japonezii ,Americanii si chiar Coreenii au scapat de mult de ei.La Mercedes vezi si acum acei pini pe usi,care iti lasa un gust amar neplacut la o marca premium,ai senzatia ca esti intr-un logan cand te uiti la pinii aia de inchidre/deschidere a usilor.Iar Mercedes ,eu nu inteleg ce se vrea a fi,este un hibrid.Se vrea a fi si marca premium dar se injoseste enorm producand tractoare,utilitare pana si pe ratb-uri vezi mercedes.Pot sa spun si eu ca am mers cu Mercedes ,cand colo am mers cu Ratb-ul (ce dragut ha).O marca premium inseamna la propriu o marca premium fara a se abate de la comfor si lux deplin la alte ''utilaje agricole'' .S-ul a fost candava cea mai buna cand nu exista concurenta deosebita si o piata aglomerata cu astfel de sedanuri.Dar acum exista Lexus LS600hl,care este un etalon veritabil in aceasta clasa,mai ales versiunea ''long'' dispune si pierea scaunului din spate pentru intinderea picioarelor (o dotare care pe S class nu o vezi nici optional).Dar sa ii lasam pe altii sa se scalde in continuare in visele lor netede cum ca ''masinile din jermanika-s cele mai bune din lume'' ha-ha-ha.
-
ztele, vineri, 23.11.2012 13:00
Nu ma retrag, e o discutie sanatoasa. Aici iti dau dreptate, dar cu jumatate de gura. Mi-ar place un Fisker Karma, de ex, dar cred ca eu imi exprim frustrarile vis-a-vis de faptul ca suntem generatia aia de tranzitie de la combustie interna la electric (sau ce alta tehnologie mai apare). Pe cat mi-ar place un Karma, mult mai mult mi-ar place un Lamborghini Diablo. Am folosit consumul ca termen prohibitiv.
-
@mai smekere, vineri, 23.11.2012 14:13
Trebuia sa-ti lasi numele de @mafia, se vede de la o posta, unul singur este care abereaza cu pinii de la usi:)
-
@dan_grecu, sâmbătă, 24.11.2012 02:34
Si de unde stii baiete tu ca japonezii prefera mai mult S-ul decat LS? Ai fost cumva de curand in japonia?Ma amuza cum multi dintre voi vorbiti doar ca sa fiti mandri ca viata nu a trecut pe langa voi fara sa faceti nimic.Esti chiar penibil omule,faci niste comparatii fara sa stii ce spui,ai condus tu S class si apoi LS vreo data ca sa compari care i mai bun?IIncep sa ii dau dreptate unui user care spunea ''conduceti fratilor mai multe marci si apoi comparati''.
-
@@dan_grecu, sâmbătă, 24.11.2012 15:14
Bine c-ai condus tu toate marcile premium, anonimule, iar la vanzari trebuie doar sa stii sa citesti unde trebuie si vezi vanzarile in clasa de lux in Japonia, nu trebuie sa se duca nimeni nicaieri:))
-
@@@dan-grecu, sâmbătă, 24.11.2012 15:58
Deja daca incepi sa te uiti pe hartie sau pe alte clasamente,esti varza.Nu totdeauna ce spune pe hartie este adevarat,exact ca la TV,cand se spun anumite lucruri si cand colo,se spun mai mult pt rating.Eu vreau ceva concret real,ai ceva de spus in privinta asta? Daca nu,stai linistit in banca ta sa nu devi mai penibil decat esti.
-
@@dan_grecu, sâmbătă, 24.11.2012 16:18
Ceva concret? Pai du-te tu in Japonia si numare S-urile de pe strada, eu zic de statistici, nu de tv si rating, si faptul ca S este cea mai vanduta de decenii bune in toata lumea nu-ti spune nimic? Normal ca nu, ca esti un anonim trist care are nevoie de dovezi concrete:)
Citeste si
-
CONCEPTE | vineri, 22 noiembrieTeaser cu noul concept electric Jaguar: lansare în 2 decembrieJaguar a publicat primul teaser oficial cu viitorul său concept electric care va da startul noii epoci electrice pentru marca britanică. Prezentarea noului concept va avea loc în 2 decembrie. Citeste tot
-
CONCEPTE | miercuri, 20 noiembrieDS își dorește să transforme conceptul SM Tribute în model de serieFrancezii de la DS își doresc să transforme noul concept SM Tribute într-un model de serie produs în numere limitate. Dacă transformarea se materializează, este foarte probabil ca modelul să primească un motor V6 de origine Maserati. Citeste tot
-
CONCEPTE | miercuri, 20 noiembrieKia prezintă un prototip al lui EV3 cu materiale ecologice din mere și ciuperciKia a prezentat oficial un prototip al SUV-ului electric EV3. Acest prototip este un experiment în ceea ce privește utilizarea materialelor ecologice la interior. Aici sunt prezente câteva materiale rezultate din mere și ciuperci. Citeste tot
-
CONCEPTE | luni, 11 noiembrieStartul unei noi ere pentru Jaguar: va prezenta un concept electric, de lux, în decembrieJaguar a confirmat oficial că va prezenta un concept electric de lux la începutul lui decembrie. Noul concept urmează să marcheze începutul noii epoci electrice pentru marca britanică. Citeste tot
-
CONCEPTE | vineri, 8 noiembrieAUDI cel chinez. Germanii înființează un brand cu același nume pentru piața din ChinaAudi a anunțat înființarea unei noi mărci pentru piața din China. Noua marcă, înființată împreună cu cei de la SAIC, se numește AUDI. Noul brand cu același nume a dezvăluit, cu această ocazie și primul său concept. Citeste tot
Icredible car !Bravo Volvo