Tesla Semi costă între 150.000 și 200.000 de dolari: americanii cer un avans de cel puțin 20.000 de dolari pentru capul tractor
Capul tractor de la Tesla va avea prețuri cuprinse între 150.000 și 200.000 de dolari. Clienții care doresc să-și cumpere Tesla Semi trebuie să achite un avans de 20.000 de dolari.
Dezvăluit săptămâna trecută, Tesla Semi este un cap tractor cu 4 motoare electrice și autonomie de 800 de kilometri. Americanii au anunțat acum și prețurile pentru mașina ce ar trebui să apară pe piață în 2019.
Tesla Semi costă 150.000 de dolari pentru versiunea cu autonomie de 480 km, respectiv 180.000 de dolari pentru varianta cu autonomie de 800 km. În plus, va fi lansată și o versiune “Founders Series” în valoare de 200.000 de dolari.
Clienții care doresc să-și cumpere Tesla Semi trebuie să achite un avans de 20.000 de dolari, respectiv suma integrală dacă vor să aibă varianta de 200.000 de dolari.
Americanii susțin că au primit deja cereri pentru peste 40 de modele Tesla Semi de la diferite companii.
Via Electrek
-
Kirotractor, joi, 23.11.2017 14:51
Hmm, deși pînă acum eram *pro-Tesla* (& Musk), încept să cred c-au sărit calul cu milogeala lor după avvansuri babane - sau INTEGRALE, cine a mai auzit asta? ...Nu doar pentru e-camion, ci și pentru noul Roadster - ambele *vapor-ware* inexistente deocamdată dpvd practic - fiindcă și cu performanțe scoase din burtă în definitiv. OK, unii analiști (ca să nu le zic chibiți speculativi) zic c-ar fi vorba doar de o manevră - iscusită vezi-doamn e - în scopul aburirii băncilor creditoare prin compensarea / mascarea deficitelor trimestriale constant... enorme ale companiei. Nu-i însă exclus nici ca Tesla să fie, așa cum unii mai pesimiști presupuneau deja, una din cele mai mari țepe ale secolului XXI. :-)
-
Alex, joi, 23.11.2017 15:20
Teapa nu are cum sa fie avand in vedere ca ambele camioane cat si roadsterul exista deja, le poti vedea in prezentare. Nu zice nimeni ca e o teapa cat timp sunt atatia clienti de model S si model X si Roaster fericiti. Dezvoltarea costa bani, iar daca vrei " editia fondatoare" si sa te numesti "fondator" scoti banul. Mai ales ca publicul vizat este cel care nu moare de foame cu sau fara avansul ala. Omul are nevoie de bani, modelul 3 merge mai greu decat anticipase si au nevoie de lichiditati acum ca sa poata oferi ceea ce au promis. Omul este idealist, asta nu inseamna ca ceea ce promite nu se intampla. Vezi faptul ca NASA si min.apararii al SUA trimite sateliti in spatiu prin SpaceX. La fel si Korea de Sud, Bulgaria samd.
-
Seth, joi, 23.11.2017 15:30
Si primul roadster a fost vaporware, Model S a fost vaporware, Model X a fost vaporware Model 3 a fost vaporware. Acum a venit randul Tesla Semi si Roadster 2.0 sa fie vaporware. Culmea, lumea a inceput sa-i critice pentru ca nu-si scot banii din firma si nu-si indoapa buzunarele cu ei.
-
asm, joi, 23.11.2017 15:35
Dacă stăm puțin să ne gândim, Tesla a livrat pană acum tot ce a promis în domeniul auto, respectiv energie. E drept că a avut întârzieri (vreo 2 ani la Model S, cam 1 an la X, 1-2 ani va fi și la 3), dar mi se pare rezonabil având în vedere că oricum produsele astea sunt înaintea vremurilor, din multe puncte de vedere. Nu sunt perfecte, dar sunt, deocamdată, peste ce oferă concurența, ca tehnologie și mai ales ca idei. Normal că pentru toate astea e nevoie de bani și a apelat la o finanțare ceva mai neobișnuită, dar nu cred că asta se poate numi țeapă. Avansurile astea sunt rambursabile.
-
unu1, joi, 23.11.2017 15:55
@kiro...daca iti ziceau ca scot acu 6 ani masina electrica cu autonomie de 500 km si care prinde sute in 3 secunde ziceai tot vaporware, musk promite multe, unele aberante cum e cu tunelul in vacum si racheta intercontinentala in 30 minute la pret de bilet standard...cam jumatate din ce promite realizeaza sa ceara ca sunt care dau, mai bine cu musk decat fara, daca nu era tesla nu scoteau toti producatorii masini electrice, ca nu aveau voie, acu au pierdut startul, incearca sa recupereze cu experienta, bani si in curand daca nu fac fata cu patente de care nu a auzit nimeni.
-
Kirotractor, joi, 23.11.2017 16:26
OK, mai vorbim peste 2 ani. Pînă atunci, rog să-și ridice mânuțele... roșii :-) toți cei care eu cel puțin deduc c-ar fi dispuși să plătească un micuț avans de 4000 € inițial, apoi cei 211 000 € pt. completarea prețului unui Roadster *ediție fondatoare* - și asta în termen de 10 zile, atenție !!! Și, evident, dispuși de asemenea: a) să creadă abureli fantasmagorice de genul cuplului max. de 10.000 Nm b) ...ori a posibilității nici măcar teoretice a unei accelerații de la 0-97 km/h în 1,9 s (încă nu s-au inventat pneurile alea cu coeficientul aderenței de +1,0, la dragstere aplicîndu-se alte soluții... înflăcărate - zic asta mai ales pentru corigenții la fizică :-)) c) fie și excluzînd hibele=semnele de alarmă pomenite, să aibă răbdare cel puțin 2 ani de-acum încolo, dacă nu cumva 4-5. P.S. Mulțumesc pentru condescendența voastră politicoasă, dar presupuneam (degeaba se vede) că s-ar putea deduce din comentariile mele trecute că: 1. Am terminat demult clasele primare 2. Dau dume certe :-) doar cînd am și argumente, nu doar impresii.
-
vlad, joi, 23.11.2017 17:15
Dupa cum spune si Kirotractor, cred ca Tesla este in rahat mare, de vreme ce solicita avansuri asa de sunbstantiale pe ceva ce nu exista decat la nivel de prototip pe hartie. Seamana cu o constructie piramidala; se sustin pierderile existente cu bani primiti avans pentru produse viitoare care nu s-au lansat inca. Nu cred ca Tesla poate continua in acest ritm mai mult de un an, si probabil va fi cea mai mare bula din ultima vreme.
-
electricu', joi, 23.11.2017 17:25
Inteleg urmatoarele - capul tractor costa 200.000 $ in varianta FS - semiremorca costa ...?$ (probabil intre 50.000$ si 200.000$ daca ceea ce se observa sub semiremorca este o baterie de acumulatori) - autonomia este 800 km cu sau fara semiremorca? Poate cineva sa faca putina lumina?
-
AndreiRN, duminică, 26.11.2017 17:10
Acesti banii nu vin direct din buzunarul firmei ci mai contribuie si guvernul o portie destul de mare deoarece investitia este 100% deductibila de la impozite. Putin stiu dar un US firmele fac eforturi serioase ca la sfarsit de an sa nu arate profit pe hartie si fac asta prin a face investitii anuale care sa sterga profitul la sfarsit de an. Ex. C ferma am dreptul la un camion la 3 ani si imi cumpar unul cu bani in mana sau in rate si costul il deduc de la impozite si dupa 3 anii il vand la un particular pe cash pe care ii bag in buzunarul meu ca profit personal. De in mare societatea suporte o mare parte din investiti ca vrea sau ca nu vrea.
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 15 noiembriePrimele imagini cu viitorul GT electric Jaguar: autonomie de circa 700 kmConstructorul britanic de automobile a publicat primele imagini cu viitorul său GT cu zero emisii. Conceptul ar urma să debuteze la începutul lunii decembrie, iar modelul de serie va fi prezentat în 2025. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 8 noiembrieNoul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de oreNoua generație Mercedes-Benz CLA a stabilit un nou record pentru mașinile electrice. Un prototip al viitorului model de serie a reușit să parcurgă peste 3700 de kilometri în doar o singură zi. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 31 octombrieSuzuki: primul model electric va fi dezvoltat împreună cu ToyotaPrimul model electric Suzuki va fi dezvoltat împreună cu Toyota, au dezvăluit oficial cele două mărci japoneze. Viitorul model va fi lansat în 2025, iar producția va avea loc în India. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 30 octombrieViitoarele modele electrice Porsche ar putea primi și motorizări termicePorsche nu vrea să renunțe la motoarele termice nici în deceniul următor. Constructorul german a dezvăluit că chiar și modelele concepute pentru a fi exclusiv electrice ar putea primi motorizări termice în viitor. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 28 octombrieChinezii de la CATL prezintă o baterie pentru mașinile hibride PHEV: autonomie electrică de 400 kmCompania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii de mașini electrice din lume, a prezentat o nouă baterie pentru mașinile hibride plug-in. Aceasta are în compoziție litiu și sodiu și promite să ofere o autonomie electrică de 400 de kilometri. Citeste tot
nu m-ar mira nici daca ar cere avans si pe remorca :))))))))))))