NEW YORK 2011: Kia Soul facelift şi Rio Sedan
Salonul Auto de la New York a găzduit astăzi premiera mondială a două modele importante pentru viitoarea gamă a coreenilor: Soul facelift şi mai ales Rio Sedan.
Kia a prezentat astăzi, în cadrul Salonului Internaţional Auto de la New York, versiunea restilizată a lui Kia Soul, modelul fashion de oraş pe care sud-coreenii l-au lansat în premieră mondială în 2008, la Los Angeles. Lângă faceliftul lui Soul şi-a făcut loc şi premiera mondială a versiunii berline a modelului de segment B Rio, una care - cel puţin teoretic - ar trebui să fie foarte importantă pentru piaţa din România în momentul lansării sale.
SOUL FACELIFT
Noul Soul facelift vine cu elemente estetice uşor modificate. Observăm imediat marginile mult mai conturate şi expresive ale prelungirii blocurilor optice şi spoilerul cu o formă mult mai coerentă. Se schimbă, de asemenea, bosajele aripilor - care devin mai clare şi reliefate, şi proiectoarele de ceaţă, acum de dimensiuni mai mari. În partea din spate, modificările sunt ceva mai subtile şi atacă doar forma interioară a stopurilor şi banda neagră care încorporează luminile de ceaţă. Interiorul este şi el uşor schimbat, cea mai vizibilă adăugire fiind cea a unor comenzi mai vizibile pentru sistemul de climatizare. Clienţii Kia care vor alege noul Soul Facelift se vor putea baza şi pe noul sistem infotainment UVO, dezvoltat în colaborare cu Microsoft.
RIO SEDAN
Kia Rio Sedan se lansează pe un segment care în sud-estul Europei adună grosul vânzărilor de maşini noi. Vorbim de clasa mică, ale cărei modele reprezintă adevăraţi magneţi pentru clienţii din România. Ei bine, Logan, Renault Symbol sau noul Chevrolet Aveo sedan vor avea de dat bătălii serioase pentru întâietate cu noul Rio Sedan, model care este lansat în premieră mondială astăzi, în Statele Unite.
Noul Rio Sedan va fi lansat în Europa împreună cu fratele său hatchback în toamna acestui an, urmând să le ofere clienţilor sisteme precum Start-Stop, ESP, şase airbag-uri, radio prin satelit, USB şi mai sus amintitul pachet infotainment UVO, creat în colaborare cu Microsoft.
Sub capotă, noul Rio Sedan va beneficia de un motor de 1.6 litri cu injecţie directă care dezvoltă 135 de cai putere şi care, graţie sistemului Start-Stop, reuşeşte să atingă un consum de 7.8 litri/100 km în oraş şi de 5.8 litri pe autostradă. Kia nu suflă încă niciun cuvânt în comunicatul american despre viitoarele motoare diesel care îşi vor face loc sub capota lui Rio Sedan, însă versiunea barlină a modelului coreean va primi în Europa aceleaşi motoare anunţate la Geneva şi pe hatchback: 1.2 benzină cu injecţie directă şi 1.1 litri diesel de 70 CP.
O masina inteligenta,nici cu actuala generatie de Rio sedan nu mi-e rusine,cu siguranta la diesel o sa aiba 1,6 l