Efectul Q30: noua compactă Infiniti a crescut vânzările europene ale mărcii cu 75%
Luna ianuarie 2016 este, de departe, cea mai bună din întreaga istorie a mărcii Infiniti în Europa. brandul care s-a retras din România în 2013 a vândut aproape dublu față de anul trecut cu ajutorul lansării compactei Q30.
Marca Infiniti, divizia premium a celor de la Nissan, se află în formă maximă în Europa. După lansarea noului Q30, un model compact care are rolul de a se lupta pe piață împotriva "greilor" BMW Seria 1, Audi A3 și Mercedes Clasa A, vânzările mărcii japoneze au decolat pe cele mai importante piețe pe care activează în Europa.
Astfel, Infiniti a terminat luna ianuarie cu vânzări aproape duble în Europa de Vest față de aceeași lună a anului anterior, în timp ce la nivel global creșterea a fost de sub 1% (15.600 de mașini). Per total, luna ianuarie 2016 a fost cea mai bună din istoria mărcii Infiniti atât pe piețe din Europa, cât și la nivel mondial.
Evident, creșterile europene sunt facilitate de faptul că volumele de vânzări de până la lansarea lui Q30 nu au fost niciodată foarte ridicate. De exemplu, Infiniti a vândut în ianuarie în Europa ceva mai mult de 800 de mașini, iar asta în condițiile în care vânzările au crescut cu 75%. Motoarele acestei creșteri au fost principalele piețe europene, acolo unde Infiniti a înregistrat vârfuri absolute de vânzări: +72% în Marea Britanie, +112% în Franța, +81% în Italia și +54% în Germania.
În România, marca Infiniti nu mai este prezentă pe piață de la sfârșitul lui 2013. Japonezii au fost reprezentați timp de 4 ani de grupul Autoitalia, însă vânzările slabe au făcut ca brandul Infiniti conceptul cu același nume) și vom înnoi restul modelelor din gamă mai târziu în cursul acestui an, ne așteptăm ca inerția vânzărilor să continue pe parcursul următoarelor luni", continuă oficialul mărcii japoneze.
via Infiniti
Singura masina de la japonezi care merita cumparata in defavoarea celor nemtesti. E peste concurenta !