Cum să profiţi de succes: Volkswagen Tiguan va primi o versiune coupe şi una cu şapte locuri
Succesul de care se bucură Tiguan a determinat Volkswagen să pregătească încă două versiuni ale SUV-ului: una coupe şi una cu şapte locuri. Cele două vor apărea pe piaţa în următorii doi ani.
Volkswagen a lansat la Salonul Auto de la Frankfurt din luna septembrie a anului trecut a doua generaţie a modelului Tiguan, care urmează să fie disponibilă în showroom-uri în prima parte a acestui an.
Constructorul german nu se opreşte însă aici şi plănuieşte să transforme Tiguan într-un sub-brand care să includă mai multe versiuni bazate pe modelul de bază. "Plănuim să introducem o nouă familie de modele Tiguan în următorii ani. Tiguan s-a dezvoltat într-un sub-brand", explică Jochen Bohle, şeful de producţie pentru modelele compacte ale celor de la Volkswagen.
Primul pe listă este o versiune cu ampatament mărit (2791 mm, spre deosebire de cei 2681 mm ai versiunii standard) care va avea şapte locuri şi care va fi lansată în 2017. Un an mai târziu, fanii Tiguan vor putea opta şi pentru o versiune coupe cu acelaşi ampatament ca şi versiunea de bază. "Versiunea coupe nu făcea parte din planul original, a apărut mai târziu", adăugă Bohle.
Toate cele trei versiuni de Volkswagen Tiguan vor fi realizate pe platforma MQB A2 şi vor putea fi comandate în versiuni cu tracţiune frontală sau integrală.
Volkswagen a luat decizia de a extinde gama Tiguan datorită succesului înregistrat de prima generaţie lansată în 2007, care s-a vândut până în prezent în 2.6 milioane de exemplare la nivel global. Cu numai o lună în urmă, la Salonul Auto de la Detroit, germanii au prezentat şi conceptul unui Volkswagen Tiguan hibrid care ar urma să fie lansat pe piaţă în versiune de serie în anii următori.
Via Autocar
Nici schimbarea strategiei nu cred ca va face ca VAG sa-si revina prea repede. Este foarte posibil ca posibilii cumparatori de VW sa aleaga alte marci in urma scandalui. Multi dintre ei vor renunta la diesel pentru benzina. Ramane de vazut ce se va intampla cu acest grup auto. Probabil isi vor vinde marcile de lux (Bentley/Bugatti) si se vor concentra doar pe marcile de volum si pe brandul Audi. De aceea este foarte interesant cum unii oameni nu pricep niste adevaruri evidente, iar aici intra automat pe lista toti acei care spun : "pe mine nu ma intereseaza noxele" . Poate pe tine/pe altii nu te/ii intereseaza, dar pe autoritati le intereseaza. Si VW ca sa treaca testele vor trebui sa faca ajustari la SW astfel incat sa reduca puterea motorului. Pur si simplu vor taia asa vreo 30 CP, "din pix" cum s-ar zice. Sa vezi ce distractie o sa fie cand un TDI de 150 CP, va ajunge undeva pe la 110-120 CP. Nici atunci nu va v a interesa acest aspect nu? Sau faptul ca pentru a scoate performantele cat de cat bune, va trebui muncit la reducerea greutatii pe masini, reducand multe din sistemele ''alea smechere'', sau din calitatea materialelor, pentru a tine greutatea sub control? Oare asta va va interesa? Sau poate ca taxele vor creste pe masinile de acest tip? Nici asta nu va va interesa. E interesant cum oamenii se concentreaza pe "nu ma intereseaza noxele", si nu pot sa vada putin potentialele consecinte pe care le vor produce "aceste noxe"!