Bugatti pregăteşte un posibil rival pentru Bentley Mulsanne, bazat pe conceptul Galibier

Publicat luni, 01.08.2016 13:30 de Daniel Popescu

Bugatti intenţionează să lanseze un nou model, iar una dintre opţiunile luate în calcul este un sedan de clasă mare care să rivalizeze cu Rolls-Royce Phantom şi Bentley Mulsanne.

Bugatti a decis să dezvolte un nou model care să fie ceva mai accesibil comparativ cu Veyron, însă în prezent analizează patru opţiuni pentru tipul de segment din care să facă parte.

Principala opţiune este un sedan de lux de clasă mare care să aibă ca rivali modele precum Rolls-Royce Phantom şi Bentley Mulsanne. Un astfel de model ar urma să aibă la bază conceptul Galibier lansat în 2009, în ciuda faptului că oficialii afirmau anterior că acesta nu va fi produs în serie.

Şeful Wolfgang Dürheimer a admis că este interesat în special de tehnologia pe care o va putea implementa pe noul model. "Am câteva idei tehnologice pentru următoarea maşină, pentru Galibier, pe care le-am urmărit când am fost prima oară la Bugatti. Întotdeauna merg la saloanele auto să văd ce-mi spune segmentul de lux. Nu numai în termeni de lux, ci şi de tehnologie", a precizat el.

Totuşi, pe lângă sedanul de lux, Bugatti ia în calcul şi alte trei opţiuni. Potrivit unor surse neoficiale, Bugatti ia în calcul şi un model sport de dimensiuni mai mici, o maşină electrică sau chiar un SUV, deşi ultimă idee a fost respinsă categoric cu numai un an în urmă. O decizie finală urmează să fie luată în câteva luni, însă cele mai mari şanse sunt pentru dezvoltarea unui sedan.

Via Leftlane News

  • Stefi, luni, 01.08.2016 13:48

    Stai asa, dar Bugatti si Bentley nu servesc intereselor aceluias grup auto?

  • zarnesteanu, luni, 01.08.2016 18:50

    Una din cele mai spectaculoase masini la ora actuala. Un pretendent legitim la un loc in liga stratosferica a lui Rolls-Royce, Bentley si Maybach. Daca banii n-ar fi o problema, as alege Bugatti, la orice ora sin zi si din noapte, fara sa clipesc. Rolls-Royce si Bentley totusi le mai vezi uneori, macar in show rooms. Bugatti insa este la fel de rar ca o cometa sau o stea cazatoare. Rolls si Bentley sunt pentru cei care au puterea si ii vezi. Bugatti sunt pentru cei din umbra, care misca societatile, industriile si guvernele. Exceptie fac bineinteles camilarii, mujicii, cozile de topor si imparatii alba-neagra. O masina perfecta, din care nu m-ar interesa nici cat negru sub unghie parerea lui x si y de pe trotuar, intre prieteni sau pe internet. Pur si simplu gasesc fascinant design-ul, mai ales comparat cu vechea generatie. Totul are un sens, o logica si o frumusete. De performante nu are rost sa mai discutam. Interiorul este pur si simplu sublim. Arta moderna, facuta cu gust si simplitate.

  • LR, luni, 01.08.2016 22:05

    Cel mai probabil, VW a conchis că Bugatti și Bentley nu se vor anihila reciproc (dacă știrea e adevărată). Oricum, își permit riscul.

  • Scorpionul.negru, luni, 01.08.2016 23:13

    @zarnesteanu E putin cam invers la faza cu citez ,,Rolls si Bentley sunt pentru cei care au puterea si ii vezi. Bugatti sunt pentru cei din umbra, care misca societatile, industriile si guvernele. ''am incheiat citatul. Nu ai idee cati miliardari prefera Rolls si Bentley si majoritatea Bugatti-urilor sunt in posesia vedetelor, starurilor, pugilistilor, fotbalistilor etc...deci oameni cu putere financiara, foarte cunoscuti dar in nic un caz asa de importanti in topul miliardarilor lumii sau cu putere de decizie. In general cei care conduc lumea prefera RR si Bentley, Maybach sau alte marci. Eu Bugatti actual il vad ca pe o capodopera tehnica dar design-ul imi displace total ! Singurele Bugatti-uri care mi-au placut sunt cele vechi gen Royale, Type 57 SC Atlantic etc. Iar daca ar fi unul nou sa imi placa, este conceptul Gangloff care nici pana in ziua de azi nu am inteles de ce nu l-au produs. E perfect....mult peste Veyron si Chiron.

  • inexorabil, luni, 01.08.2016 23:21

    Iarăși, prea puțină indignare față de banalizata tentativă de a scoate o marcă de tradiție sau alta din matca ei…Adică, măi popă, de ce ești tu doar popă? Ia apucă-te și de vândut lumânări, icoane și cărți la intrare. “Bine, dar deja am o babă special pusă acolo”. Așa, și? Ce poate ea ai putea și tu! Fii polivalent, ce dracu’! “Dar eu am primit har pentru…”. Aiurea; cum stai, de pildă, cu proiectele manageriale? Lumea se mișcă febril, ȋn fel și chip, dar tu? Șeful firmei Bugatti, ȋn urmă cu doi ani, la Top Gear: “No four-door Bugatti”…” because it will confuse their customers”. Cu alte cuvinte: Galibier, du-te la culcare, dar dormi iepurește, că s-ar putea să avem nevoie de tine până ȋn zori. La fel ca ȋn politică: “nu”-ul de azi va fi “da”-ul de mâine – și invers. Parcă toți constructorii au căpătat alergie la exclusivism – sedanizarea (ȋn cazul “supersportivelor”), SUV-izarea și camionetizarea (sic!) cu (pentru) orice preț au devenit (și vor tot deveni) singura religie ȋn automobilism, ȋn care eclectismul ȋși va face tot mai simțită prezența… Cred că o să alunec iarăși spre…ciclism; ȋn mod teoretic, bicicleta n-ar avea cum să mă deziluzioneze…doar dacă s-ar impune să fie și ea autonomă (caz ȋn care mi-ar rămâne mersul pe jos, dacă nu va fi interzis până la urmă).

  • LR, luni, 01.08.2016 23:45

    @ inexorabil :) http://stiintasitehnica.com/bicicleta-electrica-autonoma/ :)))

  • inexorabil, luni, 01.08.2016 23:59

    @LR, când se va trece de la ipoteze și concepte la realitate și obișnuință, atunci, ȋntr-adevăr, va fi sfârșitul… Francis Fukuyama: “Istoria s-a terminat”. Mă văd nevoit să nuanțez: istoria ne-a terminat.