Audi A6 Avant, primele imagini şi informaţii oficiale

Publicat joi, 19.05.2011 10:25 de Mircea Meșter

Audi a prezentat la Berlin noua generaţie a lui A6 Avant. Versiunea break a lui A6 vine în Europa la vară.

Audi a prezentat aseară, în cadrul unui eveniment care a avut loc la Berlin, versiunea break a noii generaţii A6. După ce sedanul a fost lansat deja în Europa în această primăvară, familiile europene care îşi doresc mai mult decât ceea ce poate oferi A4 Avant se pot baza din această vară pe noul A6 Avant, un break al cărui design se încadrează perfect în linia familiei Audi de ultimă generaţie.

Interiorul noului A6 Avant împrumută, aşa cum era de aşteptat, liniile şi materialele fratelui său sedan. Există însă diferenţe la partea din spate, inginerii Audi împrumutând de la Volkswagen posibilitatea deschiderii automate a portbagajului cu ajutorul senzorilor aflaţi sub spoilerul spate. Astfel, dacă şoferul vine de la cumpărături cu pungi în mână, simpla introducere a piciorului sub spoiler deschide uşa portbagajului şi permite astfel depozitarea bagajelor fără efort. Apropo de locul destinat bagajelor, acesta are un volum de 565 de litri, însă poate fi extins prin rabatarea banchetei până la 1680 de litri. 

DIMENSIUNI ŞI MOTOARE

Nouyl A6 Avant creşte în dimensiuni în raport cu generaţia anterioară. CU o lungime de 4930 de milimetri, o lăţime de 1870 mm şi o înălţime de 1460 de milimetri, A6 Avant este cu 7 centimetri mai lat decât anteriorul. Cu toate acestea, masa proprie a modelului a scăzut cu 70 de kilograme mulţumită utilizării unor materiale compozite şi a aluminiului la nivelul suspensiilor şi a altor zone care până acum erau ranforsate cu oţel.

Aşa cum era normal, A6 Avant preia toate motorizările versiunii sedan. Vorbim de două motoare pe benzină (2.8 FSI V6 de 204 CP şi V6 turbo TFSi de 300 CP) şi de două unităţi diesel (2.0 TDi de 177 CP şi 3.0 TDI V6), aceasta din urmă fiind disponibilă în trei versiuni de putere: 204, 245 şi 313 cai putere. Evident, dieselul de 2.0 litri are cel mai redus consum din gamă, cu 5.0 litri/100 km şi cu emisii de CO2 de 132 de grame/km. De celaltă parte, unitatea V6 biturbo 3.0 TDi reuşeşte sp atinge 0-100 km/h în doar 5.4 secunde, fiind cea mai potentă din gamă din acest punct de vedere.

Noul Audi A6 Avant va fi lansat în Europa la finalul acestei veri.

via | Audi

  • ax, joi, 19.05.2011 11:22
    UAAAUUU

    Moaammaaa ce misto. N-am mai vazut de mult asa o masina frumoasa, noutate ce sa mai... Si alba si break... pardon avant. Super.

  • Avant, joi, 19.05.2011 11:26

    Cine cauta un dric, creca gaseste variante mai ieftine decat o sa coste asta.

  • @avant, joi, 19.05.2011 11:52
    cine cauta un dric isi ia mercedes E break

    puteti sa comentati orice ca e urat ca e alb...bla bla bla...ce conteaza e 3.0 tdi 313 c.p. 5.4 s.

  • mircea1380, joi, 19.05.2011 11:58
    Erata...

    V6-le 2.8 de 204cp este aspirat (FSI), nu supra-alimentat (TFSI).

  • GT-R, joi, 19.05.2011 12:31
    Diversitate...

    Pt toate personajele tip Haplea de mai sus, break-urile sunt facut pentru cei care au nevoie de ele, dupa cum si van-urile si decapotabilele cu 2 locuri. Piata auto este in momentul acesta atat de diversificata incat esti de-a dreptul tampit daca te apuci sa critici un model din motive pur subiective. Nu-ti place? Te caracterizeaza altceva?? Ai de unde alege exact ce vrei, la ce bani ai, din sutele de modele ale zecilor de marci... Cat despre A6 Avant, o sa-si gaseasca sute de mii de clienti, la fel ca si generatiile viitoare, daca nu mai mult. Cei carora bugetul nu le-ar permite niciodata un break premium, vor arunca in continuare cu praf chiar daca vantul bate in directia lor...

  • C-G-C, joi, 19.05.2011 15:25
    Avant

    @GT-R, cred ca ai scris cel mai bun post citit de mine in... macar ultima luna. Nice. O.T.: Desi designul este subiectiv, iar in principiu in clasa premium fiecare are preferinte, un singur lucru cred eu ca este destul de clar: Audi realizeaza cele mai frumoase break-uri. Doar la Alfa Romeo am mai vazut linii atat de placute la un break.

  • Vlad08, joi, 19.05.2011 15:48

    Daca e sa vorbim de cele mai frumoase break-uri din prezent,parerea mea este ca Volvo V60 arata absolut senzational in comparatie cu oricare din break-urile existente pe piata. Referitor la Audi A6 Avant,acelasi design cuminte,nu impresioneaza cu nimic la exterior sa zici ca au facut o schimbare radicala,dupa cum am zis mai demult,niste faruri cu leduri nu salveaza situatia.Interiorul ramane unul foarte frumos si bine facut,deci in aceasta privinta jos palaria

  • ciprian, joi, 19.05.2011 17:06

    Urata mai este. Seria 5 apoi Volvo V60 si apoi A6.

  • ciprian, joi, 19.05.2011 17:08

    http://www.automarket.ro/masini-noi/bmw/seria-5-touring-1564/poze/209824/

  • alex, joi, 19.05.2011 17:12
    .....

    Seria 5 este cu mult peste a6.

  • vigenn 26, joi, 19.05.2011 20:19

    model nou cica, au pus neste faruri mai smechere, au mai dat pe ici pe colo cu flexul, cateva butoane in plus si hai pe piatza deja, sunt satul sa vad pe strada masini audi, de la ala micu a1 pana la ala mare Q7(cand ma gandesc la Q7 ma infunda rasul pt ca este o pesa pe net bineinteles prea iubita maneaua despre Q7)fiind aceeasi chestie doar in mai multe dimensiuni, ar trebui sa le vanda pe marimi audi; s,m,l,xl,xxl,xxxl .

  • CHRYS, joi, 19.05.2011 20:27

    daca e sa vorbim de break-uri cel mai frumos in acest moment este insignia st ,dupa care honda accord si volvo v 60.seria 5 break este ceva mai sportiv dar ca si audi nu impresioneaza mai mult decat sedan cum se intampla la primele 3 .

  • dan, vineri, 20.05.2011 12:47
    A6

    mie imi place foarte mult cum arata acest A6 Avant, dupa parerea mea e unul dintre cele mai frumoase break-uri, si in general modele Avant de la Audi sunt printre cele mai frumoase.oricum gusturile nu se discuta asa ca nu insist cu acest aspect. Tehnologia , motoarele si posibilitatile de personalizare si echipare o plaseaza in randul modelelor premium de top.e greu sa alegi intre A6 avant, 5 touring si alte modele din aceeasi clasa.