A opta minune a lumii: Audi A8 L

Publicat vineri, 16.04.2010 11:00 de Cornel Șocariciu

Audi va lansa in cadrul Salonului Auto de la Beijing noua generatie a lui A8 L. Pentru inceput, acesta va dispune de un propulsor W12 capabil sa produca pana la 500 de cai putere.

Dupa ce noua generatie a lui Audi A8 a fost prezentata in cadrul Salonului Auto de la Geneva, acum este randul fratelui sau mai mare A8 L sa isi faca debutul in cadrul Salonului Auto de la Beijing. Nava amiral a celor de la Audi vine in Beijing cu un propulsor W12 de 6.3 litri care este capabil sa produca pana la 500 de cai putere si sa dezvolte un cuplu motor maxim de 625 Nm.

Limuzina germana va dispune de o transmisie automata cu opt rapoarte si de sistemul de tractiune integrala Quattro. In ceea ce priveste performantele lui A8 L, acesta accelereaza de la 0 la 100 de km/h in 4.9 secunde, iar viteza maxima pe care o poate atinge este de 250 km/h. In momentul lansarii acest W12 va fi singurul propulsor disponibil pentru nava amiral a germanilor, urmand ca in viitorul apropiat Audi sa introduca si alte unitati diesel sau pe benzina.

Audi A8 L se diferentiaza de modelul din care provine prin dimensiunile marite. Astfel, nava amiral masoara 5.334 cm in lungime, iar ampatamentul a crescut pana la 3.121 cm. Agresivitatea calma a lui A8 L este transpusa de inginerii germani si la interior, acolo unde confortul se imbina cu luxul. Pentru cei care isi doresc un astfel de model, Audi a pregatit pentru pasagerii din spate doua scaune imbracate in piele, incalzite si ventilate care isi pot modifica grosimea. Toate aceste optiuni, precum si masajul sau miscarea scaunelor vor putea fi actionate prin intermediul unei console centrale.

Audi A8 L dispune de o climatizare pentru patru zone, controlata de 25 de motorase. Pentru momentele de plictiseala Audi a pregatit pentru clientii lui A8 L un sistem audio de 1.400 de watt, alcatuit din 19 boxe produse de Bang & Olufsen si doua ecrane LCD care masoara 10.2 inch.

Via | Autoblog

  • Jean, vineri, 16.04.2010 12:01

    ce a reusit Audi sa faca...?nu ar trebui sa mai existe Maybach si Rolls-Royce...practic A8-ul iti ofera in spate ce-ti ofera si Maybach-ul si aici ma refer la scaunele gen "clasa business"...ca oricum in Rolls stai ca pe o banca din parc...cam trist pentru o masina atat de scumpa...dar e Rolls ce mai conteaza!

  • C-G-C, vineri, 16.04.2010 12:03
    A 8-a minune

    Ce titlu tare :)). Pozele 9 si 10 (cu interiorul) spun totul despre aceasta masina. O super limuzina. P.S.: Cea mai "country" traba ar fi sa cumperi o astfel de masina si sa fi tu soferul, fara sa te bucuri de locurile din spate. Cam cum face Berbecalli cu Maybach-ul.

  • cozappz, vineri, 16.04.2010 12:17
    Geely GE, Maybach Audi A8l ?

    Mi se pare mie ca Maybach-ul va avea niste concurenti, altii decat Geely GE?

  • M1, vineri, 16.04.2010 12:59
    MDA

    Ori ce fac astia , tot un A4 mai mare ramane . Cat despre interior urasc sa am cu mine televizor , si alte chestii , mai exact sa am casa cu mine . Pentru ce am nevoie de toate astea ??!!! O masina luxoasa nu inseamna o garsoniera luxoasa , daia Maybach a pierdut partida cu Rolls Royce , pentru ca RR este mai simplu , mai elegant , exact asa cum ar trebuii sa fie o masina de clasa ei . Cineva compara A8 cu RR , eu unu nu cred ca ar trebuii sa te gandesti la asa ceva . A8 concureaza cu Mercedes S, BMW seria 7 si atat . Daia S ramane peste A8 si BMW 7 , pentru ca este cea mai eleganta . A8 ramane in continuare pe 3 .

  • faz, vineri, 16.04.2010 13:13
    @M1

    Si daca eu as zice ca orice ar face bmw Seria 7 tot un Seria 3 mai mare ramane, ce-ai zice? Acrii strugurii, nu? De fapt la aia 10 ani ai tai....

  • tzenu_bmw, vineri, 16.04.2010 13:35
    superba masina.......

    insa trebuie sa recunoastem ca si S si 7 sunt capodopere......... in legatura cu RR si A8..........nu exista concurenta.......... ROLLS ROYCE face cele mai luxoase masini de pe mapamond. iar daca AUDI era o marca 'independenta'(adica nedetinuta de VW)avea o alta imagine..... chiar daca intre VW si AUDI sunt impartite foarte putine elemente 'oameni' sunt dispusi sa zica k AUDI=VW..... AUTOMARKET......as dori un test comparativ intre A8L, 760LI si S600L

  • M1, vineri, 16.04.2010 14:02
    PT FAZ

    As zice ca esti chior .

  • serifu, vineri, 16.04.2010 14:33
    A8

    o adevarata capodopera, asa cum si s si 7 sunt adevarate bijuterii...deja la acest nivel tine de gustul propriu ce masina ti-ai alege...oricum sunt convins ca nici unuia dintre noi nu i-ar fi rusine sa detina un a8, s sau 7 bine poate lui M1, ca in intelepciunea lui a8 e un a4 mai mare

  • ALEX, vineri, 16.04.2010 15:00
    NBJH

    SEAMANA CU A4 : http://www.automarket.ro/masini-noi/audi/a4-12/

  • ionut, vineri, 16.04.2010 15:40
    a8

    are frigideru prea mic, nu cred ca incape oala cu sarmale a lu M1

  • denon, vineri, 16.04.2010 16:52
    @M1

    daca iesea a8 inaintea lu a4 ziceai ca maaamma ce misto e a4 parca e a8 ... ,gandire de om redus ...

  • Hihihi, vineri, 16.04.2010 17:20
    Bravo Ionut

    Cel mai tare comentariu! Restul, incetati odata comentariile cu alte masini, ca oricum nu sunteti in pozitia in care sa aveti de ales din simplul motiv ca nu va permiteti. Pana atunci, hai fuguta si puneti mana la treaba, ca nu va pica din cer.

  • M1, vineri, 16.04.2010 17:35
    PT IONUT

    Daca citeai putin intelegeai ca nu e nevoie de frigider , televizor ca sa fie luxoasa , dar ai capul cam mic si te inteleg . Si denon nu imi place AUDI pentru ca seamana prea mult intre ele si mai nou Pasat CC e mai frumos ca A6 .

  • andr3i, vineri, 16.04.2010 17:52
    AUDI

    de la A4 pana la A8 e distanta mare, oricum din prisma unora seamana intre ele. asa e ... daca le vezi din avion kiar seamana putin..:)):)). @M1 - copil tampit parerea ta nu conteaza ptr nimeni, sunt alti care gandesc si se informeaza mai mult ca tine cand isi dau cu parera la un subiect anume. asa k lasa-i pe alti mai inteligentii k tine sa-si exprime parerea.

  • JAN, vineri, 16.04.2010 18:31
    MDA

    E mai frumos interiorul asta : http://www.automarket.ro/stiri/geely-a-modificat-copia-lui-rolls-royce-phantom-29776/galerie-foto-212158.html#photo

  • BMW_CS, vineri, 16.04.2010 19:52
    @prosti

    bai *, vreti sa spuneti ca rahatul asta de A8 nu are stopurile si design-ul per total ca un rahat de A4 ?! sunteti chiar * sau va prefaceti ?!

  • @ bmw-cs, vineri, 16.04.2010 21:43

    si tu o sa sa spui ca bmw seria 5 nu seamana deloc cu seria 7 la exterior nu?iar la interior bmw seria 3 5 6 7 nu sunt aproape indentice nu?

  • RTI, vineri, 16.04.2010 22:20
    design

    frumos ....pentru orbi

  • Adi, vineri, 16.04.2010 22:23
    @BMW_CS

    Taraste-te inapoi in groapa de namol din care ai iesit cu limbajul tau plin de rahati.

  • illy, vineri, 16.04.2010 23:25
    frumos

    fanii bmw se taie la vene , superb , inca o lectie de desing

  • mazz, sâmbătă, 17.04.2010 10:51
    m1

    M1 ai mers cu A8-ul 2010?dar cu S-Klasse?mai invata practica dupa aceea sa imi spui k in opinia ta A8 e pe 3 :))))

  • ReVoLuTiOn, sâmbătă, 17.04.2010 13:26
    just a tought

    mi se pare ca ati folosit cam de multe ori expresia "nava admiral", n-as avea nimic cu ea dar si asa este un cliseu al presei auto din Romania, iar voi ar trebui sa fiti diferiti :) Este la fel cu "si-au dorit mai mult victoria" in cazul fotbalistilor :P Sper sa nu imi luati in nume de rau acesta comentariu cu scop constructiv. Toate cele bune!

  • Moniseur, sâmbătă, 17.04.2010 22:57
    Razboi!

    Cat razboi intre fanii AUDI si BMW. Oameni buni ambii producatori fac masini bune, au plusuri sau minusuri, bune rele si pot continua exemplele. Parerea mea ca la o asemenea clasa tine de gust achizitia unei masini, iar daca X vrea Audi, isi cumpara desi e mai lenta cu o secunda, decat concurentii ei directi. Acelasi principiu se aplica si in cazul Mercedes-Benz sau BMW. Sunt fan MB, dar asta nu inseamna ca acest A8 este mai prejos de S Klasse sau S7. Precum spuneam toate 3 au plusuri si minusuri, iar la cum arata, sa fim seriosi unii pot afirma ca e urat ca dracu , altii ca este splendid

  • FN, sâmbătă, 17.04.2010 23:41
    Nu mai e prietenoasa

    Trista masina !