A opta minune a lumii: Audi A8 L
Audi va lansa in cadrul Salonului Auto de la Beijing noua generatie a lui A8 L. Pentru inceput, acesta va dispune de un propulsor W12 capabil sa produca pana la 500 de cai putere.
Dupa ce noua generatie a lui Audi A8 a fost prezentata in cadrul Salonului Auto de la Geneva, acum este randul fratelui sau mai mare A8 L sa isi faca debutul in cadrul Salonului Auto de la Beijing. Nava amiral a celor de la Audi vine in Beijing cu un propulsor W12 de 6.3 litri care este capabil sa produca pana la 500 de cai putere si sa dezvolte un cuplu motor maxim de 625 Nm.
Limuzina germana va dispune de o transmisie automata cu opt rapoarte si de sistemul de tractiune integrala Quattro. In ceea ce priveste performantele lui A8 L, acesta accelereaza de la 0 la 100 de km/h in 4.9 secunde, iar viteza maxima pe care o poate atinge este de 250 km/h. In momentul lansarii acest W12 va fi singurul propulsor disponibil pentru nava amiral a germanilor, urmand ca in viitorul apropiat Audi sa introduca si alte unitati diesel sau pe benzina.
Audi A8 L se diferentiaza de modelul din care provine prin dimensiunile marite. Astfel, nava amiral masoara 5.334 cm in lungime, iar ampatamentul a crescut pana la 3.121 cm. Agresivitatea calma a lui A8 L este transpusa de inginerii germani si la interior, acolo unde confortul se imbina cu luxul. Pentru cei care isi doresc un astfel de model, Audi a pregatit pentru pasagerii din spate doua scaune imbracate in piele, incalzite si ventilate care isi pot modifica grosimea. Toate aceste optiuni, precum si masajul sau miscarea scaunelor vor putea fi actionate prin intermediul unei console centrale.
Audi A8 L dispune de o climatizare pentru patru zone, controlata de 25 de motorase. Pentru momentele de plictiseala Audi a pregatit pentru clientii lui A8 L un sistem audio de 1.400 de watt, alcatuit din 19 boxe produse de Bang & Olufsen si doua ecrane LCD care masoara 10.2 inch.
Via | Autoblog
ce a reusit Audi sa faca...?nu ar trebui sa mai existe Maybach si Rolls-Royce...practic A8-ul iti ofera in spate ce-ti ofera si Maybach-ul si aici ma refer la scaunele gen "clasa business"...ca oricum in Rolls stai ca pe o banca din parc...cam trist pentru o masina atat de scumpa...dar e Rolls ce mai conteaza!