Interior
Volvo nu a dezamăgit niciodată la interior, chiar dacă şi-a păstrat constantă simplitatea. Fără îndoială, conservatorismul este primul cuvânt pe care îl învaţă toţi cei înrolaţi în ofensiva suedeză. Planşa de bord păstrează partea centrală sculptată şi orientată către şofer. Ergonomia este bună, însă îngrămădirea funcţiilor în partea superioară poate părea derutantă pentru cel care urcă prima dată într-un Volvo. Cu timpul, aglomerarea butoanelor va căpăta însă o logică. Verdele care iluminează partea centrală a bordului a rămas marcă a tradiţiei suedeze şi a conservatorismului de care vorbeam mai devreme. Din fericire, din spatele volanului răzbate o rază de gri spe mov, care "îmbracă" tot instrumentarul de bord. Nu putea lipsi nici noul sistem de navigaţie propus de suedezi, care acum se potriveşte mănuşă părţii centrale a planşei de bord. Ecranul de 7 inch este fără îndoială o pată de culoare care animă interiorul. Când vom ajunge la capitolul Tehnologie veţi vedea că se dovedeşte a fi şi foarte util. Materialele sunt moi, plăcute la atingere şi foarte prietenoase. Nimic nu se compară însă cu tapiţeria din piele. La acest capitol, Volvo s-a întrecut din nou pe sine. Textura, calitatea şi culoarea îţi reamintesc că te afli în segmentul premium. Mai mult, îţi reamintesc că eşti într-un Volvo. Spaţiul este suficient, chiar şi pe locurile din spate, unde pot încăpea lejer trei pasageri ceva mai bine proporţionaţi. Portbagajul oferă şi el 490 de litri, mai mult decât rivalul Mercedes GLK însă nu suficient pentru a depăşi Audi Q5.
Stil, calitate, design si mai ales originalitate fata de alte marci de pe piata dominata de nemti si francezi! Evident, nu e masina ideala pt. mers la Mamaia cu Salam in boxe ci la San Remo cu ABBA in surdina!