Volkswagen Caddy Life

1.2 TSI 105CP Trendline

Design

4.0

Caddy nu mai este la prima tinereţe. Însă faceliftul aplicat în 2010 a adus o nou parte frontală mult mai agresivă care este încă destul de proaspătă chiar şi astăzi. Are un look care îl intregrează perfect în familia Volkswagen, dar reuşeşte să facă acest lucru într-o perfectă şi elegantă discreţie. Nu prea o sa întoarcă lumea capul pe stradă atunci când conduci un Caddy, dar nici nu te vei face de ruşine. Iar asta este un lucru bun. Pentru că în acest segment designul urmează latura practică. Nu vrem utilitare urâte, vrem utilitare discrete. 

  • vianu, luni, 14.04.2014 16:32

    deci, opriti-va...atatea comentarii si pasiuni cate poate naste un model ca asta...nu pot sa cred :))

  • gogu, luni, 14.04.2014 16:32

    din nou dacia are cel mai rapid model din segment? e explodat mamaliga :)

  • Alex, luni, 14.04.2014 16:33

    VAG sa invete de la Ford cum se fac interioarele de utilitare. Noul Transit parca e naveta spatiala la interior.

  • Gigi Sandocan, luni, 14.04.2014 17:06

    Dacia Rullz again ! Bine , dar motorul asta e vechi de aproape 5 ani pe cand cel de la dacia este de generatie noua.

  • gabi o, luni, 14.04.2014 20:16

    17.000 chel-ul asta? 17.000 1.2 benzina? Pe bune?

  • And, luni, 14.04.2014 21:09

    @ automarket: 1. Ce inseamna - Un soi de monovolum care, la nevoie, este mult mai practic decât un monovolum. - ?!? 2. Sigur stiti ce inseamna aer conditionat cu reglaj electronic?! Daca da, sa mi-l aratati si mie la masina aceasta de test. 3. Sa nu mai comparati nici in gluma 1.2 TSI de la VW AG cu 0.9 Tce!

  • ALTERNATIVA, luni, 14.04.2014 23:02

    http://www.automarket.ro/masini-noi/renault/kangoo-facelift-12-tce-115-cp-mt6-expression-110224/specificatii.html 115 cp, 6 trepte, bluetooth, usb, masute pliante spate standard etc. totul in pretul DE PORNIRE al unui caddy. Si Mercedes-Benz a dorit-o...se numeste KANGOO

  • Bau-Bau, marţi, 15.04.2014 09:08

    Pretul este urias pentru ce ofera masina asta !

  • SERD, marţi, 15.04.2014 19:11

    Si cireasa de pe tort......1.2 tsi 105 cp......... Ce a schimbat cumnatul meu la o Fabia Elegance cu aceeasi motorizare in 2 ani si 45.000km parcursi: -kit complet de ambreiaj,la 40.000 km a trecut rulmentul prin placa -lant la distributie(in Germania) dupa ce dealerul de la care a luat-o l-a asigurat ca nu e din seria cu probleme- -turbina completa inclusiv resoftarea - Misto nu!:)))) Si pe aici asa note mari se mai dau modelelor VAG si asa tare sunt laudate....................ca si cu marmota

  • dumnezeu, marţi, 15.04.2014 20:44

    Cica: "Sa nu mai comparati nici in gluma 1.2 TSI de la VW AG cu 0.9 Tce!" Legat strict de aceasta replica nu pot spune decat =)))). Daca eram acum 5-6 eram de acord cu replica asta. PS: nu vad de ce ai da atatia bani pe o masina ca asta. O utilitara in principiu tre' sa fie ieftina de cumparat si intretinut. Daca vrei ceva de genul asta gasesti multe alternaive la 13-14000 de euro (cel mult), dotate acceptabil si pe motorina (asta in cazul in care folosesti masina in adevaratul ei scop... adica sa mergi mai mult si sa cari ceva in plus).

  • un oarecare, miercuri, 16.04.2014 18:15

    Neadecvat motorul pentru ce este conceputa masina