Consum
-
GT-R, joi, 31.03.2011 23:01...
si bord de kangoo
-
John, joi, 31.03.2011 23:24aruncati mapa de presa la gunoi
"Amarok si reprezinta conform VAG cea mai importanta aparitie in acest segment in ultimii ani. De fapt VW vrea sa spuna ca aceasta masina este capabila sa detroneze nume mari precum Toyota Hilux sau Nissan Navara. Jurnalistii germani au decis astfel sa puna la treaba noul Amarok si au descoperit cu stupoare ca noua masina are mari probleme de etanseizare. Asamblarea proasta a chederelor sau calitatea lor slaba a permis apei si a namolului sa intre in interior in timpul testtului. Aceasta intamplare face ca noul Amarok sa fie primul pick up modern care are astfel de probleme. Jurnalistii Auto Bild au mentionat de asemenea ca aura de indestructibilitate si fiabilitate promisa de VW nu se regasete la bord! " Sursa: Autolatest & AutoBild De
-
Vasilica, joi, 31.03.2011 23:30
Am citit pe niste forumuri la noi de offroad ca e chiar interesanta masina e un compromis bun mai ales pe asfalt. Ziceau ca au testat si blocantu spate si chiar a functionat bine. Nu inteleg ce cauta ei pe piata din EU cu asa ceva.
-
Donau, vineri, 01.04.2011 02:55
Jhon,nu cre' ca stii despre ce vorbesti si nu cre' ca stii germana! http://www.autobild.de/videos/vw-amarok-ford-ranger-toyota-hilux-mitsubishi-l200-nissan-navara-1321331.html Premiu pt categoria awd in clasa lui http://www.autobild.de/videos/video-allradauto-des-jahres-2011-1593815.html Supune-ne si noua articolul si io-l traduc!
-
Donau, vineri, 01.04.2011 03:02
Si inca un articol! http://www.autobild.de/bilder/fuenf-starke-pickups-im-vergleich-1275478.html#bild35|ref=http://www.autobild.de/artikel/pick-ups-im-vergleich-1273904.html
-
bubu, vineri, 01.04.2011 08:44tare
ba voi lucrati la VW, ce draq si asta ia note mai mari decat masinile consacrate
-
mircea1380, vineri, 01.04.2011 09:51Aritmetica asta...
"Băiatul nou din oraş face acelaşi lucru, doar că are 17 CP şi 50 Nm mai puţin decât Navara..." 190-163=27, nu 17 cum ati scris voi...
-
lincon, vineri, 01.04.2011 09:51"Fantastichun !!!!"
Daca masina asta a reusit sa ia o nota mai buna decat modelele ce au confirmat si facut istorie in segment atunci e clara orientarea voastra in materie de testare/comparatie si concluziile de dupa. Este o utilitara fratilor, masina asta trebuie sa "munceasca"; pentru restul activitatilor avem o sumedenie de alte clase/segmente/alternative. V-ati luat dupa faptul ca are mai multe beculete, ornamente finisate, aer conditionat climatic ( alta prostie marca VW ) motor sub 2000 cc etc.? Cu ce ajuta toate acestea in padure, in santierele de constructii, in noroaie cu bena incarcata la maxim ( sper ca suntem de acord cu totii ca acolo ii este locul, nu pe autostrada sau in traficul din Bucuresti )?... Nu m-ar mira ca la cererea fanilor inraiti sa introduca si un motor tsi, sa testeze automarket reprizele de acceleratie la turatii mici, consumul de carburant, silentiozitatea, in cat timp prinde suta, cati km baga maxim si sa puna un titlu mare "Matematica pura - 2" . VW stie sa-si faca treaba foarte bine, coordoneaza turma de oi senzational; peste 1-2 ani vor deveni nr.1 la vanzari ( in Europa evident, cu precadere la noi in tara unde vor detine peste 30% din segment ) si pe acelasi loc prin revistele de "specialitate" ( tot de la noi ) la capitolul off road - avem un exemplu clar cand Touareg-ul a reusit sa bata la acest capitol Land Cruiser, Navara, Discovery - ceva senzational de altfel :)) . Si apropo de ce spunea cineva mai sus, VW vine cu asa ceva pe piata din europa pentru ca doar aici poate vinde asa ceva.
-
eee, vineri, 01.04.2011 10:46degeaba?
In primul rand, are o fatza de Duster, un bord de Kangoo (cum scria cineva mai sus) si as completa un spate de Navara. Oricum e utilitara si la o utilitara e important pretul (comparat cu competitia), capacitatea de incarcare (tot comparativ), tinuta de drum gol/plin pe asfalt/off-road, samd. Din cele de mai sus, care mi se par primele lucruri foarte importante la o utilitara, review-ul de sus nu ofera nici o informatie utila ...
-
eee, vineri, 01.04.2011 11:00nota
nota aia e gluma de 1 aprilie, nu?
-
VAG, vineri, 01.04.2011 11:36
In acest segment Ford Ranger e no.1
-
v, vineri, 01.04.2011 14:50Nissan Navara
Se poate comanda oficial in RO Navara 3.0 dCi ucigător 231 CP, 550 NM/1750 rot cutie automata 7 rapoarte, versiune full piele, trapa, navi, music server, camera video 37000 eur+TVA catalog. Vrea cineva ?
-
v, vineri, 01.04.2011 14:56
3.0 diesel V6 - ofer si discount
-
slv83, vineri, 01.04.2011 18:34off-road
Ma bucur ca testati si off-roadere veritabile, capabile sa te duca la stana lu' bunicu din Ceahlau! Acest Amarok arata cu adevarat bine, dur si solid construit mai ales in varianta Highline( a aparut deja unul prin orasul meu). La inceput nu eram mare fan VW, insa in cele din urma mi-am comandat un Golf Variant 4Motion ce astept sa vina! Cu acest Amarok nemtii au demonstrat ca pot construi un pick-up performant si lupta cu Hilux, L200 si Navara se ascute iar cel castigat e la urma consumatorul!
-
alyx91, sâmbătă, 09.04.2011 09:33misto
Imi place masinuta asta
-
Pylu, marţi, 12.04.2011 16:36Practica ne omoara
Toti cei care spun ca este o masina proasta ma intreb daca au testat acest model sau daca au mers vreodata cu celelalte modele si in special cu Navara care este destul de slaba. Un pick up nu are doar motor ci mai are si sarcina utila si spatiu util care sunt de fapt cele mai importante. Doar copiii ( fara permis si masina proprie) viseaza doar cai putere si cuplu motor . Imi cer scuze daca am deranjat.
-
ADYCE, sâmbătă, 23.04.2011 21:47
TARE
-
boss57, marţi, 09.08.2011 21:40TESTAT AMAROK
Am avut ocazia sa testez Un VW AMAROK 2.0 TRENDLINE in doua reprize si pe toate tipurile de drumuri din Romania. Primul a fost Bucuresti- Tirgoviste-Sinaia-Cuibul Dorului- Bolboci-Cuibul dorului-Sinaia-Predeal- Cabana Susai. Am fost placut surprins si impresionat de calitatile OFF ROAD si nu in ultimul de setarea suspensiei care pentru soselele noastre desfundate este perfecta. Cuplul de invidiat de 400 Nm iti da o senzatie de putere mai rar intalnita la utilitarele din categoria ei. Posibilitatea de a alege 4x2, 4x4 normal, 4x4 redus si blocarea diferentialului face din aceasta masina un veritabil OFF ROAD cu care poti urca pante foarte mari fara nici o grija. Consumul la acest parcurs a fost de 8,8 l/100km pentru 620 km. A doua repriza de testat aceasi masina cu aceleasi dotari a fost pe un circuit de 1039 km pe treaseul: Bucuresti- Pitesti-Rimnicul Valcea-Tirgu Jiu-Petrosani- Hateg-Obirsia Lotrului(TRANSALPINA)-Rinca-Novaci-Tirgu Jiu-Tismana-Drum extrem de dificil practis era pentru ATV dar un pic mai lat (cca.22 km in 2ore numai in viteza I si A II-a cu 4x4 greu)-Tismana-Tirgu Jiu-Rimnicu Valcea-Pitesti-Bucuresti consumul a fost de asta data de 9,2 (datorita drumului extrem de dificil). Mentionez ca am o experienta in OFF ROAD de cca.25 de ani si am avut ocazia sa folosesc toate tipurile de masini OFF ROAD existente la noi in tara. La fel am in continuare numai cuvinte de lauda pentru acest model, cu toate ca are o lungime de 5,20 m se conduce extrem de usor pe drumuri normale, iar pe drumurile desfundate daca ai cateva notiuni de utilizare ale celor trei optiuni de tractiune si fara sa folosesti excesiv ambreiajul (in 4x4 greu trebuie uitat de el si la coborare nu trebuie actionata frina de loc, deoarece modulul OFF ROAD isi face treaba perfect. In interior este foarte spatioasa, aproape tot parcursul am fost 4 persoane in cabina si portiunea de drum extrem am facut-o cu 5 persoane in cabina. Bena este suficient de mare pentru tot ce vrei sa cari cu ea. Ca dotari ce nu ar trebui sa ii lipseasca daca vreti sa o folositi in OFF ROAD, va recomand un troliu un sistem de navigatie, si nu in ultimul rand senzori de parcare si camera pentru usurinta si siguranta la parcare sau la mersul cu spatele. In concluzie VW AMAROK mi-a facut o impresie placuta si chiar imi doresc o ssemena masina care este buna la toate, mai ales ca pe autostrada am mers la limita legala de viteza (nu pot sa spun ca am mai depasit pe ici pe colo viteza legala) si s-a comportat execelent, nu se simte ca esti intr-o utilitare. Nu va luti dupa cei ce incearca pe ici pe colo sa spuna diverse legende, cand vreti sa o testati adresati-va unui dealer VW si vedeti daca va satisface din toate punctele de vedere. Bravo VW, ai scos acest AMAROK care ii cam baga pe multi intr-un con de umbra.
-
cosmin, luni, 13.02.2012 14:21amarok
au facut si nemtii o masina buna pt noi romanii:destul de frumoasa,mare,incapatoare,calitate f buna(cred),consum decent,4X4-ceea ce noua ne place fff mult(mai ales iarna),etc.o masina care se poate bate cu orice pick-up de pe piati si sunt sigur k va castiga comparativele fara prea mari probleme + k are un pret f bun pt ce ofera.masina ideala pt noi.BV VW!!!tot asa!SUCCES!!!
-
suporter, marţi, 21.02.2012 22:03eu nu cred
Dava nu as fi testatmodelul tindeam sa-l cred pe cel de mai sus cu acea lunga poveste dar acum cred ca e vreun angajat vag.Am avut ocazia sa conduc un asemenea model pe un drum de tara si am avut surpriza sa nu pot ajunge la destinatia propusa.Pe o panta nu foarte inclinata, in conditiile in care rotile din partea dreapta trebuiau sa razbeasca printr-o zapada de 50-100 cm iar cele din dreapta prin noroi,masina s-a oprit dupa 10 m.Am insistatdar m-am lasat pagubas, si datorita mirosului de ambreaj, masina nefiind proprietate personala.
-
stefan, luni, 01.10.2012 07:04
Toyota Hilux se joaca cu raia asta de vw, mai ales cel cu blocabil fata/spate....plus k au in spate o experienta f mare in masinile pick-up, si nu cred ca faci cu acest motor de 2000 ce faci cu cel de 3000 de la hilux...asa k nu le mai laudati atat
-
nicu, joi, 03.10.2013 23:53
Baieti, nemtii incearca sa acopere toate segmentele, dar sa fim seriosi, la off road, nu prea au ce cauta, la fiabilitate... nici atat. Nici G-ul de la Mercedes, nu este atat de stralucit, pe cat vor ei sa para. Foarte mult marketing....ma rog, inca le merge, fraierii nu s-au ars destul. Si acum sa revenim la oile noastre. Am fost in test drive cu VW Amarok, nu pot sa zic ca nu este o masina frumoasa, imi place, este confortabila, destul spatiu in habitaclu pt clasa ei, imi plac si materialele. Mai imi place foarte mult tractiunea 4x4, care dupa parerea mea si cea de pe Touareg, este cea mai buna din lume sau cel putin dupa RR. Ideea este ca sunt proprietar de Nissan Navara si Toyota LC 200. I-am lasat si pe cei de la reprezentanta VW sa faca un test cu Navara, unde au putut sa vada si ei diferenta, de putere, (intre cai si ponei) stabilitate, comportament in off road. Intamplator era si un prieten cu o Toyota Hilux. S-au cam linistit baietii, nu au mai avut chef sa promoveze masina. Zicea cineva mai sus, ca daca vrei sa iti achizitionezi o masina, mergi la mai multe test drive-uri, cu mai multe marci si mai intra pe forumuri. Extrapolez un pic, dar parerea mea, ca multi o sa se intoarca la traditie...Nissan, Toyota...in materie de off road...ca si romanii...
are asa o fatza de Duster...