Toyota Yaris Hybrid

1.5 VVT-i Luna HSD

Vizibilitate

4.5

Fiind un automobil cu dimensiuni mici cu un habitaclu aerisit, vizibilitatea este excelentă de jur-împrejur. Ca de obicei, montantul stânga poate jena vizibilitatea la virajele mai strânse de stânga, dar nimic ieşit din comun. Pentru manevrele de parcare, Yaris Hybrid oferă o cameră video pentru marşarier, iar senzorii de parcare sunt disponibili doar ca opţiune. 

  • vianu, joi, 24.07.2014 12:16

    Prezenta turometrului mi se pare inutila atat timp cat nu poti controla regimul motorului clasic, tandemul termic-electric facandu-si "de cap" in ideea ca ofera eficienta sistemului. Cat depre frana...la Prius e diferita, mult mai usoara, extrem de incisiva si dupa ce te obisnuiesti cu ea e chiar placut sa constati ca masina se opreste la un simplu gest. :) Cat despre consum....mi se pare mai mult decat rezonabil. Tinand cont de silentiozitate e preferat unui diesel. Feelingul nu e acelasi, CVT parca chinuie motorul clasic, depasirile in forta trebuie pregatite dar e bine asa....oferta e larga si ai de unde alege.

  • redalert, vineri, 25.07.2014 09:11

    De ce să dai 6000 euro în plus pe o tigaie care consumă cât Yaris pe benzină ? Şi probabil că avea şi bateriile pline la drive-test. Propun să aşteptăm face-liftul cînd îi vor pune un cordon cu ştecher pentru priză, un motor diesel în trei cilindri şi îmbunătăţirea ca acest motor să poată cu cilindrii alternativ. Iar pentru ecologişti propun ca îmbunătăţire să fie dotat cu un separator de energie electrică care să oprească alimentarea atunci cînd energia electrică este produsă în centralele atomice.

  • gigi_frana, luni, 28.07.2014 12:40

    @redalert...daca te uiti la "tigaile" consacrate din aceeasi clasa, cutie automata, motor pe benzina, ~100CP, tot pe-acolo ajungi. Si ai aproape garantat un consum de 10% in oras. la un calcul simplu,un roman obisnuit care tine masina 7 ani si face in jur de 20000 km/an iese binisor in castig.