Toyota RAV4

2.2 D-4D 150CP 4x4 Man Luxury

Consum

4.5

Şi pentru a ne convinge de faptul că avem în faţă un RAV4 demn de alegerea unui client, am parcurs cu el 700 de kilometri. Am plecat din Bucureşti către Sibiu pe clasicul DN1, apoi am şerpuit prin aglomerata Vale a Prahovei pentru ca apoi să ieşim de pe drumurile principale alegând varianta Pârâul Rece, Zărneşti, Poiana Mărului, Făgăraş. Cu un stil de mers normal, fără a forţa nota, RAV-ul a încheiat ziua la Sibiu cu un consum mediu de 6.5 litri/100 km. Consumul oficial extraurban este anunţat la 5.0 litri/100 km, deci putem spune că s-a descurcat mai mult decât onorabil. La întoarcere am ales Transfăgărăşan-ul într-o zi de duminică, apoi autostrada Piteşti-Bucureşti. Rezultat? Consum mediu 7.0 litri/100 km. În Bucureşti consumul a crescut până la 7.4, dar probabil ar mai fi crescut într-o zi aglomerată. 

Dacă ne uităm şi în curtea concurenţei, doar Mazda CX-5 echipată cu un motor diesel similar de 2.2 litri raportează un consum oficial mediu mai mic, de doar 5.2 litri, faţă de cei 5.7 litri cât scrie în fişa tehnică a modelului RAV4. 

  • verde, luni, 05.08.2013 14:14

    Nu sunt de acord cu afirmatia ca benzina i s-ar potrivi lui RAV4 numai daca am trai in America. Si atentie la dezacordul dintre subiect si predicat, autorule!

  • slVW_83, luni, 05.08.2013 15:11

    Volanul e din plastic, bordul e acoperit cu muşama, numită de cei de la marketing piele ecologică. Motorul e mai mare cu 0,2 cmc decât ar trebui, deci taxe mari. Preţul cam condimentat!

  • ala, luni, 05.08.2013 15:27

    Parerea voastra care este referitoare la poza 15 cu bordul. nu seamna cumva cu ARO 10

  • H&M, luni, 05.08.2013 15:52

    si....tot l-as achizitiona dac-as avea bani...dintr-un singur motiv dar care pt. mine conteaza.

  • Pavl, luni, 05.08.2013 15:53

    Cred ca prefer CX-5, care cred ca are si o versiune de 175 de cp, sau Forester, cu motor Boxer de 2l si 150 de cai, mai elastic.

  • antonny, luni, 05.08.2013 20:17

    @slVW_83 .........pretul piperat pentru acest model .........dar de Skoda Yeti 2.0 TDI 140CP 29400 euro ce mai zici ???? Motorizarea nu e pentru toata lumea .....cine da 35000 euro are sa dea si 700 ron pe an in plus impozit ......daca ne uitam la performante nu prea vezii nici -o Europeana

  • zagado26, luni, 05.08.2013 20:30

    La imaginea 17 apare butonul Start&Stop. Atunci il are sau nu?

  • zagado26, luni, 05.08.2013 20:34

    Scuze, n-am fost atent!

  • @slVW_83, luni, 05.08.2013 20:58

    Volanul cat si zona central de pe volan sunt imbracate in piele, chiar nu se observa cusatura ?

  • V., luni, 05.08.2013 22:13

    Cam puțini caluți ptr. capcitatea pe care o are motorul. Concurența scoate lejer minim 163 cp dintr-un motor de numai 2 litri.

  • AndreiRN, marţi, 06.08.2013 00:40

    Fiabilitatea Toyota este de neegalat.

  • ScorpyonVAG, marţi, 06.08.2013 01:48

    Modelul anterior, mai ales cel cu facelift era mult mai frumos decat asta... Nu imi place deloc. Mai bine as cumpara ceva de la concurenta. Pana si Hyundai ix35 arata mai bine.

  • adrian, marţi, 06.08.2013 09:53

    Tractiunea NU ESTE INTEGRALA PERMANENTA cum citesc in articolul de fata si mai prin toate revistele de specialitate.

  • remus, miercuri, 07.08.2013 23:03

    Urata rau,interiorul pare de passat modelul anilor 80.