Tinuta de drum
Pentru a proteja somnul celor mici, dar şi pentru a nu cauza neplăceri celor mai sensibili la călătoriile cu maşina, Toyota a gândit o suspensie confortabilă pentru Corolla. În fond, familistul are nevoie de o rulare liniştită, fără bruscări şi exagerări dinamice.
Suspensia a fost creată pentru a absorbi cât mai bine gropile şi denivelările. Este o trăsătură esenţială pentru un model de familie. Dar, cum se întâmplă deseori în cazul acestor modele, suspensia relaxată poate fi sinonimă cu o ţinută de drum nesigură pe porţiuni de drum virajat.
Nu este şi cazul noului Corolla. Deşi manifestă un ruliu pronunţat pe porţiunile de drum cu multe curbe, aderenţa se păstrează impecabil. Este o trăsătură care a fost preluată de la Auris şi pare a fi adaptată cu succes şi pe berlină. Oricât de mult ai trage de volan, maşina pare că se încăpăţânează să păstreze un contact bun cu asfaltul.
Direcţia nu putem spune că ajută foarte mult în condiţii de rulare mai susţinută, fiind extrem de asistată, fără feedback. Ea este însă uşor manevrabilă în oraş.
ma bucura foarte mult faptul ca acuma se pot vedea diferentele intre note in partea dreapta sus, astfel incat un potential cumparator isi poate face o idee ce ar trebui sa incerce si ce nu ... ar fi bine daca ati lasa acolo si testele mai vechide 2 ani sau cand scoateti voi notele. foarte fain review!