
Interior
Așa cum era de așteptat, cei de la Volvo nu au făcut niciun artificiu tehnic sau vizual interior care să diferențieze break-ul V90 de sedanul S90, ceea ce înseamnă că habitaclurile celor două modele sunt virtual identice.
Bineînțeles, asta dacă excluzi elementele de personalizare. De exemplu, ultimul S90 testat de Automarket își baza atmosfera interioară pe un amestec de lemn de calitate și piele, în timp ce pe V90 lemnul a fost înlocuit de texturi metalice. Ca rezultat direct, atmosfera nu mai este atât de caldă și intimă, chiar dacă-și păstrează eleganța și simplitatea studiată de suedezi în anii de dezvoltare a mașinii. Trebuie să specific faptul că aluminiul de la interiorul lui V90 era texturat interesant, modelul semănând cu niște zale în miniatură.
În rest, V90 construiește interesant pe bazele fratelui S90 și preia câteva elemente practice vizibile mai ales în portbagaj de la XC90, SUV construit de altfel pe aceeași platformă tehnică.
Apropo de spațiul de încărcare, ar fi bine ca acesta să nu fie neapărat principalul criteriu de selecție al mașinii dumneavoastră viitoare, pentru că cifrele sunt virtual identice între modelul suedez și majoritatea rivalilor germani. V90 și Seria 5 Touring au câte 560 de litri destinați bagajelor, în timp ce Audi A6 Avant oferă tot pe-acolo: 565 de litri. Singurul model care se detașează clar în fața concurenței este noua generație Mercedes-Benz Clasa E Estate, care oferă un monstruos 640 de litri.
În rest, rămâne cum am stabilit în cazul lui S90: display-ul central al mașinii rămâne un diamant tehnologic și oferă avantajul de a fi foarte ușor de înțeles și de utilizat, instrumentarul de bord este complet digital, Head-Up Display-ul color te face să nu-ți muți privirea de la parbriz atunci când conduci, iar scaunele sunt îmbrăcate într-o piele de calitate superioară pe care o simți ca atare imediat după primul contact tactil.
Locurile din spate oferă ceva mai mult spațiu vertical decât în cazul sedanului, avantaj imediat pentru pasagerii adulți cu înălțimi de peste 1.80 metri.
inca nu am terminat de citit articolul, am trecut de sectiunea motor si observ ca a-ti facut o omisiune importanta, acest motor de 235 de cai are power pulse, adica un rezervor de aer comprimat care iti da un impuls atunci cand accelerezi si reduce semnificativ turbo lagul.