Performante

5.0

Fiind cel mai puternic model dintre cele trei comparate mai sus, Volvo C40 Recharge nu numai că stă bine la capitolul autonomie, dar își domină rivalii și în ceea ce privește performanțele.

Cu 408 CP și 660 Nm cuplu, C40 poate atinge 100 km/h în doar 4.9 secunde. Cel mai puternic EQA disponibil acum în România (EQA 350 4Matic) are la dispoziție doar 292 CP și 520 Nm cuplu. Cu aceste numere, modelul din Stuttgart poate atinge „suta” în 6.2 secunde.

Nici Q4 nu ajunge cu mult mai sus, dar stă ceva mai bine, la 299 CP și 460 Nm. Acesta este, prin urmare, mai rapid decât rivalul de la Mercedes-Benz, cu un sprint de 6 secunde. Chiar și așa, vorbim de un timp mult în spatele suedezului „talpă iute”.

Viteza maximă nu ajută rivalii germani să obțină o victorie nici la acest capitol. Mercedes-Benz EQA 350 4Matic are o viteză maximă de 160 km/h, în timp ce Q4 și C40 urcă până la 180 km/h.

  • ACE - Craiova, marţi, 04.04.2023 06:23

    E o masina simpatica FOC, cu autonomie destul de buna, SIGURA, ce va atrage o clientela pe masura. Pretul ar putea sa-i sperie putin pe cei care nu sunt obisnuiti cu modelele VOLVO. MULT SUCCES!!!

  • Adi, marţi, 04.04.2023 08:29

    Urata si scumpa, de altfel ca majoritatea electrocasnicelor.

  • ds, marţi, 04.04.2023 09:18

    ..."chiar mai clinice decât multe alternative nemțești"... Gabriel Nica, pe bune? Chiar n-ai găsit altă variantă? Deci vorbim despre mașini și zicem mai clinic, mai puțin clinic? Sau e prea subtil și nu mă prind eu. În rest, ce să zic, despre Volvo nu prea poți să comentezi. Clasic, sobru, fără lumini ambientale, fără afafiuri și brizbizuri. Este cam ca diferența dintre un sacou smoking clasic și restul hainelor...

  • Banditos, marţi, 04.04.2023 09:30

    In trafic trece absolut neobservata. Nu stiu daca e bine sau e rau. Dar sigur, proprietarii de C40/XC40, nu si-au cumparat masina pentru a iesi in evidenta. In rest, un model pe gustul unui procent foarte mic de soferi si o motorizare preferata de un procent si mai mic.

  • @Banditos, marţi, 04.04.2023 10:26

    mai degraba procentul e mai mic la cei care si-o permit decat la cei carora le place masina sau ar dori un propulsor electric.

  • nume, marţi, 04.04.2023 14:05

    Volvo a creat intotdeauna masini frumoase? Poate intr-un alt univers. In al nostru, majoritatea arata ca un Nokia 5110. 92% la capitolul Protectia Pasagerilor Adulti, un scor intalnit rar in economia testelor Euro NCAP? Din cele 67 de masini testate anul trecut, 15 au obtinut minim 92%. Si alte 12 90 sau 91%. Mai interesant este ca Polo a primit 94%. Si daca tot suntem la capitolul siguranta, nimic despre Siguranta Asistata? Ca cele 89 de procente reusite de acest Volvo sunt depasite de o masina de carat cartofi cu scaune (Mercedes Citan Tourer) si chiar cateva cateva chinezisme, inclusiv una cu nume de desene animate (ORA Funky Cat)? 4.5 stele pentru tinuta de drum in conditiile in care inclusiv denivelarile minore se resimt in habitaclu? PS: Este extrem de amuzant sa vad cum cel mai vandut model electric din 2022, de pe piata europeana, desi concureaza cu acest Volvo travestit, nu este mentionat nici macar in trecere. Prin urmare, nu pot sa afirm decat ca acest test ar fi avut mai multa credibilitate daca ar fi fost publicat de 1 aprilie.

  • Andrei, marţi, 04.04.2023 18:02

    400CP si 180km/h viteza maxima, intr-un Volvo. O alaturare imposibila si perfect fara sens, intr-o lume tot mai lipsita de sens.

  • @andrei, miercuri, 05.04.2023 01:35

    sunt sigur ca cu un laptop poti da drumul la caluti sa zburde la maxim. totusi daca volvo erau "legali" limitau viteza la 130km/h.

  • Andrei, miercuri, 05.04.2023 16:24

    De ce ai vrea sa faci asta cu un Volvo, o masina plictisitoare, pentru familii? Nu inteleg de ce se ajunge la puteri atat de mari in cazul masinilor de genul acesta, conduse de soferi ce merg la birou/ scoala.

  • deputy, joi, 06.04.2023 15:03

    "Capacitate brută baterie (kWh) 78" probabil 78 kW. rugam autorul sa corecteze