Calitate / Pret

3.0

Aici intervine și primul hop. Da, Volkswagen T-Roc R este cu adevărat un model special, cum nu prea mai vezi în acest segment. Performanțele sunt de invidiat, dar asta vine cu un preț pe măsură.

Calculele încep de la un pic sub 45.300 de euro. Mult? Sigur. Dar aici vorbim despre modelul aflat în vârful lanțului trofic, iar prețul reflectă ce primești. Și, dacă mai ai ceva bani de cheltuit, poți să primești și mai multe.

Modelul nostru de test a purtat și câteva opțiuni suplimentare. Acestea includ culoarea Albastru Lapiz (750 de euro), camera de marșarier (300 de euro), farurile IQ.Light adaptive (775 euro), jantele de 19 inch (810 euro), sistemul de navigație Discover Pro (1.700 euro) și suspensia cu reglare adaptivă DCC (1.031 euro) printre altele. Opțiunile au costat 6.850 de euro în total.

Standard, T-Roc R vine echipat cu instrumentar de bord digital, lumini automate LED, geamuri electrice, iluminare ambientală în culoare bleu, jante de 18 inch, Lane Assist, Park Assist, parbriz din sticlă termoizolantă, moduri de conducere precum și cu tapițerie de stofă cu sigla R și laterale din microfibră.

  • ironR, vineri, 10.03.2023 14:18

    "Ținuta de drum impecabilă în orice situație" - asteptam testul elanului, caci Golf R s-a cam facut de cacao in testul celor de km77

  • Gabriel.Nica, vineri, 10.03.2023 15:36

    @ironR si, asa cum stim cu totii, testul elanului ne arata exact cat de confortabila e o masina sau cat de bine se conduce sportiv, nu? Ce iti arata, de fapt, testul elanului?

  • ironR, vineri, 10.03.2023 16:52

    daca vb de o masina cu motor de 300CP e clar ca prioritar este sportivitatea. Testul elanului arata cat de pregatita este masina sa evite diverse situatii, dar aici intervine tot ansamblul trenului de rulare, suspensie, inclusiv ampatament

  • Seriff, vineri, 10.03.2023 17:17

    Frumoasa masina, pretul mi se pare decent pentru o masina de 300 de cai.

  • Banditos, vineri, 10.03.2023 21:56

    Nu stiu ce imi arata testul elanului dar stiu sigur ca n-as paria pe o masina care in timpul testului isi ridica o roata de c..r in sus sau supravireaza sau nu reuseste sa aseze pe traiectoria ceruta sau "danseaza" cand rotile sunt bracate la maxim sau iese din test cu 20km/h dupa ce in prealabil a intrat cu 75-80km/h.

  • Frank SF, luni, 27.03.2023 23:29

    Frumoasa masina, chiar m-ar interesa una pentru sotie si putin fun in weekend - o gasesc oare la Porsche Bucuresti Vest pentru un drive test?