
Tinuta de drum
Nivelul de echipare R-Line aduce în standard suspensia sport. Chiar și atunci când este echipată cu această suspensie, Volkswagen T-Roc este o mașină confortabilă.
Suspensia nu este gălăgioasă la trecerea peste denivelări, însă jantele de 20 de inch cu care a fost echipată mașina noastră de test și-au făcut simțită prezența atunci când calitatea suprafeței de rulare s-a stricat.
Pe viraje, ruliul este prezent, dar nu este deranjant. În schimb, pe o porțiune unde autostrada era puțin vălurită, mașina a părut că nu are amortizoare și toată mișcarea caroseriei a fost preluată de arcuri. Pe românește, a avut un comportament "de barcă".
Direcția se situează în media segmentului, în sensul că nu oferă mult feedback și nu este cea mai precisă. Dar nu este nici la coada clasamentului.
Înainte să trec mai departe, trebuie să menționez că pedala de accelerație este neașteptat de "moale".
Într-adevăr, prețul este piperat. La cam aceiași bani ai Toyota Corolla Cross sau C-HR. Fie și echiparea R-Line și tot e mult, iar de la 44 K deja intri pe alt segment, Nissan X-Trail, Mazda Cx30, poate chiar o Mazda Cx60 dacă prinzi o promoție, fără să mai spun de Mazda Cx5 - inclusiv noul Cx5. Aș preferă oricând pe oricare dintre astea în detrimentul T-Roc, mai ales că, așa cum spuneți, motorul are limitările lui, direcția nu este dintre cele mai precise, pedala de accelerație moale, suspensie nu prea strălucită, problemele la deschiderea ușilor din cauza poziționării mânerelor, reglajul manual al scaunelor - inclusiv la R-Line. O fi fost el superstar din 2017, dar i-a cam trecut timpul. Cel puțin vizual.