4.0
de Bogdan Mirică, Foto: Ciprian Mihai, luni, 22 martie

Priceput la toate

Cu toții avem un prieten care se pricepe la toate. Astăzi îți povestește că și-a montat singur parchetul, mâine afli că a făcut revizia mașinii cu mâinile lui, iar poimâine se va oferi să te ajute cu mutatul mobilei.

Mașina despre care veți citi mai jos este fix prietenul acesta întreprinzător, gata să pună osul la treabă și să te facă să-ți deschizi prima ta afacere. Sau gata să te poarte pe tine și pe familia ta în concediu.

De fapt, dacă stăm bine să ne gândim, asta face din 1979, când a fost lansat ca o variantă pick-up a primei generații Golf. Acum, Caddy este un model cu propria personalitate, istorie și cu cinci generații la activ.

Mai mult, noua generație are parte de aceeași platformă MQB regăsită pe Skoda Octavia și Volkswagen Golf. Iar asta ar trebui să ne aducă doar lucruri bune, nu-i așa? Hai să vedem!

PREZENTAREA VIDEO DETALIATĂ A MODELULUI TESTAT

  • Daddy, luni, 22.03.2021 15:17

    Bordul e de-a dreptul horror pare de maxi-taxi rural.

  • Fanel_, luni, 22.03.2021 15:45

    viitoarea mea masina de colectie

  • gabi_o, luni, 22.03.2021 16:05

    2.0 TDI - 102 CP si 5.4% extern, 2.0 TDI - 102 CP, de la 27.000e, 2.0 TDI - 75 CP, Wow, toate astea in 2021?

  • Rov, luni, 22.03.2021 18:03

    Design-ul e horror, parca VW se intoarce in timp si copiaza Hyundai-urile de acum 10 ani. La fel id3 si id4. In schimb noul Ioniq5 e ce ar fi trebuit sa faca VW... Cred ca s-au plictisit de succese, designerii si managerii nemti, urmeaza epoca Coreana si Chineza se pare.

  • Laur, luni, 22.03.2021 21:09

    Arata excelent. Iar ptr cei care comenteaza in privinta CP, acum ce vreti, si noxe cat mai mici, si putere mare? Nu mai merge. Las ca va obisnuiti cat de curand cu baterii.

  • PMC, luni, 22.03.2021 21:40

    E cam scumpa, da, dar daca te gandesti ca o iei pe 10 ani sau mai mult, o sa care marfa in siguranta si pe tine in confort tot timpul asta, merita banii. Motoarele Diesel de 2 L si 100 CP cred ca merg forever. N-o sa tina caroseria cat o sa duca acel motor. Pentru o mica afacere, problema se pune in cifre reci, nu design. Cat timp o sa vrei sa folosesti masina asta, cat de mult o sa mearga, cate economii faci cu o masina noua vs. o rabla SH samd samd. Cine ia asa ceva nu se uita la design. Ala e secundar. Cred ca e o varianta foarte buna daca stii sa calculezi si stii care ti-s prioritatile.

  • ds, marţi, 23.03.2021 09:08

    Cam scump. Dar văd că pe situl lor prețul pleacă de la 20.300, ceea ce e mai omenesc, mai ales dacă ne gandim că firmele care au flote nu se omoară cu confortul șoferilor. Cred că varianta cu toate dotările va prinde doar la micii întreprinzători. @Laur și ți se pare că 123 g/km CO2 este puțin?

  • Laur, marţi, 23.03.2021 11:18

    @ds Ai dreptate, nu e fantastic. Dar asta e tendinta, deja nimeni nu mai merge pe motoare mari. La modelul anterior, aveau undeva la 130 - 140 g/km conform noilor norme de calcul. Oricum vanzarile in acest segment se fac ptr transportul de marfa, nu pentru plecat cu ea in concediu cu familia. Dar masina ramane emblematica in segmentul ei. Motorul de 2 litri este genial.

  • ironie!?, miercuri, 24.03.2021 10:32

    Avand in vedere ca aceast autoturism a fost creat pentru o anumita categorie de "profesionisti", sau pentru ei, mi-ar fi placut ca pozele (o poza face cat o mie de cuvinte) sa reprezinte utilitatea acestuia(pozele nr. 12 si 13 sunt de rasu-plansu). Sunt ferm convins ca cei care o cumpara o achizitioneaza pentru capacitatea de incarcare si nu pentru Sigla marcii (vezi poza nr. 15), sau pentru bara fata(vezi poza nr. 16). In alta ordine de informatii prezentate constat ca cuplu acestui motor este 280 Nm si 320 Nm, in functie de "piciorul soferului".

  • l, joi, 01.04.2021 10:40

    "Priceput la toate" si totodata la nimic. Nu exceleaza la nimic. Cum zicea fanel, viitoare masina de colectie. Cine vrea sa transporte isi ia o duba mai mare la banii astia.

  • Mihai, sâmbătă, 24.07.2021 07:33

    Bună ziua, poate sunt poate nu unul dintre persoanele care au achiziționat un caddy maxi 2021, pro și contra, confort acceptabil, consum bun, cred ca sunt făcute pt autostrada la drum se așează foarte bine bine, trapta 6 calmează motorul, dacă mergi pe un drum din România bordul trancane de zică ca îl tragi duma masina, ușile spate sunt super la fel și cea culisanta, presurile sunt foita de hârtie și nu au un suport de pridere și fug tot timpul, în rest pare ok, am doar 400 km, timpul rezolva totul.

  • Ioan josanu, miercuri, 04.10.2023 06:26

    am cumpărat un vw caddy din 2012, 2.0, benzina+CNG. Am inteles ca nu avem in țara stații de alimentare cu CNG, și ca ar trebui transformat pentru GPL, știe cineva ce presupune aceasta transformare și unde anume se poate face?