Design
Din fericire pentru Yaris, vorbim despre un model ușor de identificat într-un segment aglomerat. E simplu să recunoști un Yaris pe stradă, iar asta înseamnă că japonezii au reușit să-i imprime modelului lor de oraș îndeajuns de multă personalitate.
În versiunea facelift, designerii Toyota au căutat să aducă ceva mai multă agresivitate în peisaj și parțial au reușit, mai ales în partea frontală. De exemplu, dacă veți vedea pe stradă un Yaris în versiunea de echipare superioară Sol, veți remarca imediat luminile de zi LED din blocurile optice frontale care par "organice", nu "tehno", așa cum se întâmplă în cazul concurenților care beneficiază de această tehnologie. E un plus de personalitate binevenit.
Trebuie să mai spun că există două variante de caroserie bi-tonală (albastru cu plafon negru și roșu cu plafon negru) și un pachet sport suplimentar care oferă un nivel de personalizare pe care, din păcate, interiorul nu-l are.
apropo de yaris grmn: ati scris ca motorul e 1.8 turbo, altundeva am citit ca e supralimentat. care e varianta corecta? din pacate, si daca mi l-as permite, la 400 buc in europa, sansele sant minime